Parasta seksissä
Kaikkein parasta on se kun työntää kalun sisään ja huomaa naisen nauttivan kalun liikkeistä vaginassaan. Ihanampaa ei ole. Vastavuoroisesti haluan 100% kunnioituksen naiselta arkielämässä. Tämä on kuitenkin vaikeaa suomalaisten nykynaisten kanssa. Lähi-Idän kaunotar on ollut minun ratkaisuni.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä alistuvia kotimaisia naisiakin löytyy. Esim meillä puetaan käskystä seksihepeneet päälle ja mennään vaikka putsaamaan vessaa puhtaaksi. Suosikki seksiasento on nilkoista kiinnitys keittiön pöydän jalkoihin, kädet selän taakse kiinnitettynä, pikku piiskaus ennen takaapäin naintia. Itse oikein kysyy että milloin harrastetaan taas pöytäseksiä 😍
Onko hän kaunis ja viisas nainen?
Seksi on parasta silloin, kun se on molemminpuolista herttailua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä alistuvia kotimaisia naisiakin löytyy. Esim meillä puetaan käskystä seksihepeneet päälle ja mennään vaikka putsaamaan vessaa puhtaaksi. Suosikki seksiasento on nilkoista kiinnitys keittiön pöydän jalkoihin, kädet selän taakse kiinnitettynä, pikku piiskaus ennen takaapäin naintia. Itse oikein kysyy että milloin harrastetaan taas pöytäseksiä 😍
Menepäs nyt sinne kammariin runkulle Martti, että äiti saa laittaa ruoan pöytään!