Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen! Kumman valitset? Miljardi euroa itsellesi vai rauhan maailmaan?

Vierailija
08.05.2025 |

Jos valitset rauhan niin vietät loppuikäsi köyhyydessä. 

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhan tietysti. Valitseeko miehet sitten miljardin itselleen? En haluaisi uskoa. 

Vierailija
2/90 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain naisilta kysyt, ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhan toki. Ei ainakaan tule pakolaisia sotien vuoksi. Eikä menis mun verorahoja puolustusmenoihin, jos tosiaan on varma ettei sitä sotaa ikinä tule.

Vierailija
4/90 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhan, jos se kestää pysyvästi.

Jos se on "Putinin rauha", niin sitten ne miljardit, kiitos.

Vierailija
5/90 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysymys on suunnattu vain naisille?

Vierailija
6/90 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkenna kysymystä. Rauhaa tällä hetkellä, vai rauhaa maapallon historian loppuun asti?

Vaikea kuvitella, että ihmiset lopettaisivat sotimisen.

Vierailija
7/90 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhan tietysti. Valitseeko miehet sitten miljardin itselleen? En haluaisi uskoa. 

Miljardi rauhaan valuu kuin vesi hanhen selästä. Itse sillä voisi saada jotain aikaankin. Esim alkaa välittää puolueetonta tietia. No tousaalta sehän menisi sitten myös rauhan hyväksi. Jättäisin toki itsekkekin kafferahoja.

Mies

Vierailija
8/90 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljardi euroa, kiitos

Vierailija
9/90 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miljardi rauhaan valuu kuin vesi hanhen selästä. Itse sillä voisi saada jotain aikaankin. Esim alkaa välittää puolueetonta tietia. No tousaalta sehän menisi sitten myös rauhan hyväksi. Jättäisin toki itsekkekin kafferahoja.

Mies

Ei vaihtoehdot olleet miljardi euroa rauhaan tai itselle, vaan maailmanrauha tai miljardi euroa. Miesten lukutaito... 

Vierailija
10/90 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Ei vaihtoehdot olleet miljardi euroa rauhaan tai itselle, vaan maailmanrauha tai miljardi euroa. Miesten lukutaito... 

Lue tarkemmin, vosu! Valinta oli minulle tai Rauhan maailmaan. Otan itselle kuka hyvänsä se Rauha onkaan.

Vierailija
11/90 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljardi itselle. Miten maailmaan voisi saada rauhan? Mulk kuja on aina ollut ja tulee aina olemaan. 

Vierailija
12/90 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysymys on suunnattu vain naisille?

Siksi että nainen on Ylempi Sukupuoli joka pohtii päivät pitkät syntyjä syviä. Miestä kiinnostaa vain pilu. Ap

Vierailija
13/90 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kumman valitset. miljardin itsellesi vai rauhan maialmaan. Valintasi jälkeen elät köyhänä.

Vierailija
14/90 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat, koska rauhaa ei koskaan tulla saamaan.

Vierailija
15/90 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Lue tarkemmin, vosu! Valinta oli minulle tai Rauhan maailmaan. Otan itselle kuka hyvänsä se Rauha onkaan.

Jos osaat kirjoittaa nimen isolla kirjaimella, niin miksi esität lukevasi pienellä kirjoitetun nimenä? Miehet kyllä aina tykkää heittäytyä tyhmäksi.

Vierailija
16/90 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkenna kysymystä. Rauhaa tällä hetkellä, vai rauhaa maapallon historian loppuun asti?

Vaikea kuvitella, että ihmiset lopettaisivat sotimisen.

Ikuinen rauha. 🕊 Tarkennuksena vielä että kaikki sotarikolliset kuten rysät saavat rangaistuksensa.

Ap 

Vierailija
17/90 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Eihän aloituksessa sanottu että se miljardi pistetään rauhaan vaan että noi oli vaihtoehdot. Jotain ihan omaa mieslogiikkaa taas. 

Vierailija
18/90 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maistuisi pulla, jos tietäisi, että se on veripulla. Kolkuttava omatunto. JJokainen uutinen muistuttaisi itsekkyydestä jne. Rauha siis.

Vierailija
19/90 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Ei ollut. 

Vierailija
20/90 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Jos osaat kirjoittaa nimen isolla kirjaimella, niin miksi esität lukevasi pienellä kirjoitetun nimenä? Miehet kyllä

Jos toinen tekee kirjoitusvirheitä niin ei ole minun vika.