Nainen! Kumman valitset? Miljardi euroa itsellesi vai rauhan maailmaan?
Jos valitset rauhan niin vietät loppuikäsi köyhyydessä.
Kommentit (90)
Rauha maailmaan, tietenkin. Olen jo valmiiksi pienituloinen, joten köyhyys ei ole mitenkään uutta ja sen kanssa voi hyvin elää rauhallisessa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysymys on suunnattu vain naisille?
Koska ap on ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkenna kysymystä. Rauhaa tällä hetkellä, vai rauhaa maapallon historian loppuun asti?
Vaikea kuvitella, että ihmiset lopettaisivat sotimisen.
Ikuinen rauha. 🕊 Tarkennuksena vielä että kaikki sotarikolliset kuten rysät saavat rangaistuksensa.
Ap
Se vaatisi ihmisten luonteen muuttamista pysyvästi. Siinä taas on omat riskinsä. Vaikea kysymys.
Mä valitsisin miljardin.
Itse asiassa tarkemmin ajatellen miljoonakin piisaisi :-)
Miljardi koska ihminen on niin tyhmä eikä rauhaa koskaan tule.
Valitsen rauhan!! En tarvitse rahaa kun on miehen tehtävä maksaa kaikki naisen haluamat asiat
Maailman rauhan. En tiedä mitä tekisin miljardilla, mutta olisi kiva elää rauhallisessa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkenna kysymystä. Rauhaa tällä hetkellä, vai rauhaa maapallon historian loppuun asti?
Ikuinen rauha. 🕊 Tarkennuksena vielä että kaikki sotarikolliset kuten rysät saavat rangaistuksensa.
Ap
Se vaatisi ihmisten luonteen muuttamista pysyvästi. Siinä taas on omat riskinsä. Vaikea kysymys.
Sanoin että maailmaan tulee ikuinen rauha jos Nainen sen valitsee. Jos rauha tarkoittaa luonteen muutosta niin sitten tarkoittaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sanoin että maailmaan tulee ikuinen rauha jos Nainen sen valitsee. Jos rauha tarkoittaa luonteen muutosta niin sitten tarkoittaa. Ap
Itse asiassa et tarkoita yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Itse asiassa et tarkoita yhtään mitään.
Naiset tyypillisesti muuttavat tarinaansa sitä mukaa kun sitä ammutaan alas.
Kumpikaan ei kestä, mutta miljardista riittäisi pidempään.
Rauhan, tietenkin.
Olen jo köyhä vuosien syöpähoitojen jälkeen.
Miljardin tietysti, sillä olisi konkreettisesti mahdollista rakentaa sitä rauhaakin ainakin lähistölle.
Mitä se rauha tarkalleen ottaen tarkoittaisi? Että miehet poistuisivat olemassaolosta, heidät ruunattaisiin, köytettäisiin tietokoneisiin pelaamaan tappo- ja panosimulaatioita, vai...?
Mä tulen toimeen tällä mitä tienaan. Eli tietenkin rauhan.
Mitä vttua tekisin miljardilla eurolla, jos maailma tuhoutuu ympäriltä? Jos ap olisit ollut peruskoulussa hereillä etkä keskittynyt piirtelemään pilluja ja tissejä koulukirjoihin, olisit saattanut kuulla sotatilan aiheuttamasta hyperinflaatiosta. Esim. toisen maailmansodan loppuvaiheessa Saksa elvytti talouttaan painamalla lisää rahaa, jolloin leipä maksoi lopulta 2 miljoondaa Saksan markkaa.
Venäjällä on sama tilanne nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mä tulen toimeen tällä mitä tienaan. Eli tietenkin rauhan.
Mitä vttua tekisin miljardilla eurolla, jos maailma tuhoutuu ympäriltä? Jos ap olisit ollut peruskoulussa hereillä etkä keskittynyt piirtelemään pilluja ja tissejä koulukirjoihin, olisit saattanut kuulla sotatilan aiheuttamasta hyperinflaatiosta. Esim. toisen maailmansodan loppuvaiheessa Saksa elvytti talouttaan painamalla lisää rahaa, jolloin leipä maksoi lopulta 2 miljoondaa Saksan markkaa.
Venäjällä on sama tilanne nyt.
Eihän se haittaa kuin venäjätrolleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysymys on suunnattu vain naisille?
Koska ap on ääliö.
Tämä.
Lisäksi ap elää nostaen meidän veroillamme kustannettua tt-tukea.
Köyhyys on suhteellista. Ap on köyhä vaikka saisi miljardin. Mä en ole köyhä, vaikka tienaan tosi vähän. On kuitenkin varallisuutta ja sen verran terveyttä, että pystyn elämään hauskaa, miellyttävää ja täysipainoista elämää ystävien ympäröimänä.
Olen mies, mutta vastaan silti. Valitsisin rauhan kun siitä hyötyy miljoonat ja miljardit. Jos tää netto pysyisi samana 1550e niin tulen ihan ok toimeen.