Nainen! Kumman valitset? Miljardi euroa itsellesi vai rauhan maailmaan?
Jos valitset rauhan niin vietät loppuikäsi köyhyydessä.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauha, jos se tarkoittaa kaikenlaista rauhaa ei pelkästään sotaa, eli sit naiset täälläkin voi kävellä yöllä yksin rauhassa ilman raiskatuksi ja tapetuksi joutumista.
Eli mitäs hittoa sitä vaikka jengiä kuolee miljoonittain kunhan MINUN römppääni, jota kukaan ei huolisi maksustakaan, ei kajota? Tyypillinen suomalainen nainen.
Ootpa inhottava ihminen.
Miksi jengiä kuolisi miljoonia jos tulisi rauha?
Ja kyllä mulle on mun ja mun tyttärien turvallisuus tärkeämpi kuin se jos jossain kaukana jotkut toiset ihmiset sotivat. Ei se oo meidän vika. Uskon että toisissa maissa ajatellaan ihan samanlailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauha, jos se tarkoittaa kaikenlaista rauhaa ei pelkästään sotaa, eli sit naiset täälläkin voi kävellä yöllä yksin rauhassa ilman raiskatuksi ja tapetuksi joutumista.
Eli mitäs hittoa sitä vaikka jengiä kuolee miljoonittain kunhan MINUN römppääni, jota kukaan ei huolisi maksustakaan, ei kajota? Tyypillinen suomalainen nainen.
Ootpa inhottava ihminen.
Ja kyllä mulle on mun ja mun tyttärien turvallisuus tärkeämpi kuin se jos jossain kaukana jotkut toiset ihmiset sotivat. Ei se oo meidän vika. Uskon että toisissa maissa ajatellaan ihan samanlailla.
Siinä puhuu persuja äänestävä nainen. Hyi vįttu. Häpeä. Kuoľe.
Miljardi egee tähän käteen kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä suomalaisen naisen tulisi antaa miesten "kajota hänen römppäänsä"? Kauhea nainen jos ei halua tulla raiskatuksi? Kaikkea sitä täältä lukeekin, en oo ennen kuullut että joku närkästyy siitä ettei nainen halua että hän tai oman kansansa naiset joutuvat raiskatuksi ja tapetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootpa inhottava ihminen.
Siinä puhuu persuja äänestävä nainen. Hyi vįttu. Häpeä.
En oo äänestäny mitää, politiikka ei tähän liity.
Älä sä välitä itsestäsi ja lapsistasi (toivottavasti niitä ei sulla oo), mutta itse välitän.
Rauha tietysti ja kaikki paha pois maailmasta.
Paljon helpommin köyhyyttä sietää, kuin maailmantuskaa kaikesta maailman pahuudesta, julmuudesta ja epäoikeudenmukaisuudesta.
Miljardi itelleni. Sillä voin sit ite edistää.rauhaa
Vierailija kirjoitti:
Rauhan tietysti. Valitseeko miehet sitten miljardin itselleen? En haluaisi uskoa.
Riippuu miehestä. Ja siitä, ajatteleeko hän, että onko ihmiskunnalla enää mitään toivoa. Itse olen epäileväinen tuon toivon suhteen. Mennään vauhdilla kohti katastrofia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä suomalaisen naisen tulisi antaa miesten "kajota hänen römppäänsä"? Kauhea nainen jos ei halua tulla raiskatuksi? Kaikkea sitä täältä lukeekin, en oo ennen kuullut että joku närkästyy siitä ettei nainen halua että hän tai oman kansansa naiset joutuvat raiskatuksi ja tapetuksi.
Mun puolestani suomalaiset naiset saa raisk ata ja ta ppaa vaikka viisi kertaa päivässä kunhan sodat loppuvat.
Tietenkin miljardin, ja pyrin sen avulla luomaan hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Miljardi euroa, kiitos
Ensimmäinen rehellinen vastaaja, sitäpaitsi miljardilla voi ostaa rauhaa, palkata vaikka paikalliset motoristit kadottamaan häiriöitä aiheuttavia väärän väirisiä jne....
Miljardi tänne ja heti. Rauha ei ikinä kestä, koska ihmiset on ihmisiä, joten turha pyytää.
Miljardi, koska tuo "rauha" voi tarkoittaa, että rauha kestää sen 5min ja sitten taas alkaa väkivaltainen sotiminen
Miksi joku toivoo rauhaa? Afrikka, Lähi-Itä, Intia ja Venäjä pitäisi ainakin pommittaa, sarjakäyttöisillä ydinaseilla.
Ehdottomasti rahat, koska ap:n oletuksena on naisen ahneus.
Voisko saada ikuisen rauhan Eurooppaan tai edes Suomeen ja sata miljoonaa itselle?
Ette varmasti valitse rauhaa jos edessänne olisi miljardin arvoinen sopimus kirjoitettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miljardi itelleni. Sillä voin sit ite edistää.rauhaa
Sillä summalla ei rauhaa edistetä tällä hetkellä.
Lukutaito esikoulutasolla?