Sanna Ukkola menetti hermonsa ja ammattitaitonsa Stagalan haastattelussa
https://www.iltalehti.fi/kamppailulajit/a/5a948568-e18d-4e56-8540-06d20…
Kohdassa 10:40 alkaa Stagalan haastattelu
Kommentit (386)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri tätä nykyäajan nuorten miesten naisvihaa. Lesbona en tajua yhtään. Säälittää heteronaisten puolesta ja vähän mietin mahtavatko nämä miehetkään ihan heteroja olla jos naisen norma
Periaatteessa vähän eri aihe, mutta jos mies kiihottuu omasta miehen kädestä ja pitää itseään tavallaan täysin heterona ja jatkaa toimintaa aikuiseksi asti, niin aika homoseksuaalinen tekohan masturbointi on. Sama käsi voisi olla kaverin käsikin. Toki monet valehtelee itselleen ja vocettaa etttä ei ole homoilua olla miehen käden kanssa. Kenties he kuvittelee kädelle peruukin ja meikit tai kynsilakkaa kätensä???
Onhan miehillä aika paljon tiettyjä kyseenalaisia tekoja jotka on ristiriidassa heidän heterouden kanssa. Ongelma on lähinnä ettei tulla ulos kaapista ja se aiheuttaa paljon patoutumia ja murhenäytelmiä. Sivulliset kärsii kun homous on kuitenkin normaali asia ja erilaiset sukupuolen sävyt.
Ei se minulle mikään yllätys ole, että Stagala faneilla luetun ymmärrys on heikkoa. He komppaavat suurta sankariaan, joka epätoivoisesti änkyttää haastattelussa ja yrittää selittää sanomisiaan. On surullista kuinka tuollaisista häviäjistä ja pelleistä tulee jonkun ihmisen sankari, tiara päässä kulkeva kävelevä vitsi.
Oli tietenkin vain ajan kysymys milloin Suomi saa oman naisvihaaja somepellensä, Taten tyyliin. Nyt sitä sitten katsellaan ja kuunnellaan halusitpa tai et.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei preferenssi ole vihaa. VIhaatko sinä peniksiä? No taidat vihata mutta se on eri asia. Inniekin on ihan normaali alapää.
Eli sinusta ei ole naisvihaa, että Stagala instassaan puhuu että vie tyttöystävänsä silpomaan aivan normaaleja ja toimivia sukuelimiään?
No nyt löysin tuon videon mistä osa on repinyt pelihousunsa. Siinä kaksi aikuisviihdettä tekevää ihmistä esittävät jonkinlaista sketsiä. Niitä on Stagalan somessa enemmänkin näköjään, eri aiheista. Ja tuo on se, mikä minulle on myyty suunnilleen tyyliin: "Se on sanonut, että kaikkien naisten pitää mennä silpomaan p*llunsa, koska outiet ovat ällöttävät!" Olin toki melkein varaamassa aikaa, koska miksi en uskoisi tämänkin nyt koskevan meitä ihan kaikkia.
Muistaakseni ainakin Siskonpedissä tehtiin huumoria mm. penisleikkauksesta. Voi hurja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei preferenssi ole vihaa. VIhaatko sinä peniksiä? No taidat vihata mutta se on eri asia. Inniekin on ihan normaali alapää.
Eli sinusta ei ole naisvihaa, että Stagala instassaan puhuu että vie tyttöystävänsä silpomaan aivan normaaleja ja toimivia sukuelimiään?
No nyt löysin tuon videon mistä osa on repinyt pelihousunsa. Siinä kaksi aikuisviihdettä tekevää ihmistä esittävät jonkinlaista sketsiä. Niitä on Stagalan somessa enemmänkin näköjään, eri aiheista. Ja tuo on se, mikä minulle on myyty suunnilleen tyyliin: "Se on sanonut, että kaikkien naisten pitää mennä silpomaan p*llunsa, koska outiet ovat ällöttävät!" Olin toki melkein varaamassa aikaa, koska miksi en uskoisi tämänkin nyt koskevan meitä ihan kaikkia.
Muistaakseni ainakin Siskonpedissä tehtiin huumoria mm. penisleikkauk
Valta-asemassa olevien, eli naisten, kustannuksella ei saa tehdä huumoria. Elämme feministisessä totalitarismissa.
Vierailija kirjoitti:
Eli nykyään vihervassu puolustaa myös naisvihjaajaa? Kunhan saa vastustaa persuja ja hankalia toimittajia? Tuliko aloitus mapin laitteelta?
Vihervassut sahaavat oksaa, jolla itse istuvat!
Vierailija kirjoitti:
Ei se minulle mikään yllätys ole, että Stagala faneilla luetun ymmärrys on heikkoa. He komppaavat suurta sankariaan, joka epätoivoisesti änkyttää haastattelussa ja yrittää selittää sanomisiaan. On surullista kuinka tuollaisista häviäjistä ja pelleistä tulee jonkun ihmisen sankari, tiara päässä kulkeva kävelevä vitsi.
Oli tietenkin vain ajan kysymys milloin Suomi saa oman naisvihaaja somepellensä, Taten tyyliin. Nyt sitä sitten katsellaan ja kuunnellaan halusitpa tai et.
-mies
En ole hetkeäkään fanittanut häntä, mutta kieltämättä arvostus nousee, kun näen mitä häntä haukutaan ja maalitetaan samalla kun jankutetaan, että kukaan ei voi omilla valinnoillaan vaikuttaa kohteluunsa.
Ei selkeesti, ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole vihaa jos pitää enemmän inniestä. Ei hän siihen varmasti ketään pakota kuten joissain maissa pakotetaan miespuoliset vauvat ympärileikkaukseen.
Juu ja joissain maissa silvotaan tyttöjen sukuelimet. Se on sinulle tietysti ihan ok.
lol tyhmä
Vierailija kirjoitti:
-mies
mitä naisvihaa stagala on esittänyt?
Immu on suomen seksikkäin mies. Rikaskin. Anopin märkä päiväuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nykyään vihervassu puolustaa myös naisvihjaajaa? Kunhan saa vastustaa persuja ja hankalia toimittajia? Tuliko aloitus mapin laitteelta?
Mikäli toimittaja ei olisi persu, niin varmaan Stagalan puolustelu loppuisi samantien. Ihmetyttää, varsinkin naiset, jotka täällä niin kovasti puolustavat Stagalaa. Ilmeisesti hyväksyvät myös rais kaukset...
Vierailija kirjoitti:
Ukkola jankutti ettei rai....kaukset ole itse aiheutettuja.
Viikko sitten sama Ukkola kirjoitti blogin jossa antoi synninpäästön Malmin joukkorais..kaajille (oli oikeuden kanssa samaa mieltä) , olihan tämä nuori nainen käynyt sairaalassa myös kahviautomaatilla. LOL.
Oletteko oikeasti näin tyhmiä että ette erota sarkasmia? En tykkää edes Ukkolasta mutta teillä meni se pointti täysin ohi. Ja noin paljon tykkäyksiä 😂 tämä palsta osaa aina yllättää kuinka tyhmää porukkaa täällä on, voi jeesus sentään.
Tiedän jo ihmistyypin Stagala ja hänen faninsa.Loputon uhriutuminen, miesvauvojen lauma, jotka itkee ja piipittää kun heille sanoo jotain takaisin. Sanomisista tai tekemisistä ei oteta mitään vastuuta, pelkkiä paskahousuja ja häviäjiä. Ei tuollainen vauva ymmärrä, miesvauvan kanssa väittely on täysin hyödytöntä, vauva elää huomiosta ja uhriutumisesta.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli toimittaja ei olisi persu, niin varmaan Stagalan puolustelu loppuisi samantien. Ihmetyttää, varsinkin naiset, jotka täällä niin kovasti puolustavat Stagalaa. Ilmeisesti hyväksyvät myös rais kaukset...
Voi v i t t u, että te ä m m ä t olette sitten tyhmiä. Kun ette näytä tajuavan yhtään, mitä Stagala ajaa tässä takaa! N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tunge omia luulojasi toisten ominaisuuksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän jo ihmistyypin Stagala ja hänen faninsa.Loputon uhriutuminen, miesvauvojen lauma, jotka itkee ja piipittää kun heille sanoo jotain takaisin. Sanomisista tai tekemisistä ei oteta mitään vastuuta, pelkkiä paskahousuja ja häviäjiä. Ei tuollainen vauva ymmärrä, miesvauvan kanssa väittely on täysin hyödytöntä, vauva elää huomiosta ja uhriutumisesta.
-mies
Itse olen nainen ja olen Stagalan kanssa 90% samaa mieltä. N35
Vierailija kirjoitti:
-mies
mitä naisvihaa stagala on esittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kautta aikojen poliisi on ohjeistanut naisia välttämään raiskauksia, mutta varsinkin viimeiset 10 vuotta varoitukset ovat kaikuneet kuuroille korville, kun ihanat tummasilmäiset kulttuurimme rikastajat ovat päässeet vauhtiin. Mutta kun heistä ei saa puhua. Stagalakin puhui eilen vain miesten asunnolle lähtemisestä. Huom. monikossa.
Ukkola oli eilen todella ällöttävä mielistellessään Immua, joka on tehnyt oikeasti pahoja tekoja. Sitten hänellä oli kova hätä estää Takalaa selittämästä tarkoitustaan. Sanna jankkasi vain lauseen alkuosaa, vaikka JOS -sanalla alkava sivulause oli oleellinen asian ymmärtämisen suhteen. Kyllä Sanna sen ymmärsikin, ei vain halunnut muiden ymmärtävän. Sanna tajusi Malmin tapauksestakin, että "uhri" lähti tumma silmien kanssa vapaaehtoisesti pusikkoon, vieläpä toiseen, vaikka vartijat tulivat häntä pelastamaan.
Voisikoh
Sulta se menee kaikki yli ymmäryksen vaikka rautalangasta vääntäisi. Ja tällaiset ihmiset saavat lisääntyä ja äänestää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies
Itse olen nainen ja olen Stagalan kanssa 90% samaa mieltä. N35
Minäkin olen astrounautti, insinööri ja rakkettitieteilijä, olen olen, kun sanoo anonyymilla palstalla olevansa jotain, on se aina totta. Varsinkin kun laittaa tuon sukupuoli-ikä jutun kommentin perään.
Astronautti - Rakettitieteilijä N67
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stagala on tehnyt hyvin selväksi, että raiskauksia ei pitäisi tapahtua ja että tekijä on niihin aina syyllinen. Mutta silti Stagalaa puolustava jollakin logiikalla hyväksyy raiskaukset ja ilmeisesti myös vapauttaa tekijän syytteistä. No, ei siinä, kyllähän täällä mielipiteensä saa kertoa, eihän tämä sentään mikään Ukkolan ohjelma ole.
Juu ja joissain maissa silvotaan tyttöjen sukuelimet. Se on sinulle tietysti ihan ok.