Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikavippiyhtiöiden kohtuuttomien korkojen takaisinperintä

Vierailija
07.05.2025 |

Otin nuorempana pikavipin JW yhtiöltä. Maksoin sen takaisin, mutta nyt on käynyt ilmi, että korot ovat olleet kohtuuttomia. Ilmeisesti eräät pikavippiyhtiöt ovat velvoitettuja maksamaan näitä takaisin. Oletteko käyneet itsenäisesti tätä prosessia läpi tai käyttäneet lakipalveluja? Onko teillä kokemuksia yhtiöistä, jotka ovat joutuneet maksamaan korvauksia kohtuuttomista koroista, ilmeisesti bluefinance ja bandora ainakin myös. Kertokaa kokemuksianne takaisinperinnästä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kiinnostaisi minuakin.

Vierailija
2/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttaja-asiamies on tehnyt ryhmäkanteita ainakin JW yhtiöön/suomilimiittiin ja bluefinanceen. Ilmeisesti korkoja saa myös itsehakien takaisin jälkikäteen. Miten mätä käytännössä onnistuu? Takaisinperinta.fi ottaa 33 % perinnän tuloksesta itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Etenkin kiinnostaisi miten tämä hoidetaan itse, sillä nuo palvelut ottavat ison siivun summasta. 

Vierailija
5/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Etenkin kiinnostaisi miten tämä hoidetaan itse, sillä nuo palvelut ottavat ison siivun summasta. 

Jos joudut kysymään, miten tuo hoidetaan itse, et pysty hoitamaan itse. 

Vierailija
6/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole juridistä tai älyllistä estettä hoitaa asiaa itse, ei myöskään ole väärin tiedustella kokemuksia. Onneksi en joudu olemaan ilkeä, kuten edellinen kommentoija.

Vierailija
7/23 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa lähetettyä tota yhteydenottopyyntöä!

Vierailija
8/23 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pikavippien korkokatto koskee vain noin korona-aikaan ja sen jälkeen otettuja lainoja. Siis lakisääteinen oikeus saada luotto kuluitta ja koroitta mikäli katto ylittyy. Sitä vanhempiakin voi toki yrittää oikeusteitse vetoamalla kohtuuttomaan korkoon, mutta tuskin onnistuu.

Vierailija
9/23 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhutaan ennen vuotta 2019 otetuista lainoista. 

Vierailija
10/23 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen yritettiin edes hieman säännellä mainostusta vipeistä. Ilmeisesti jatkunut tai verkossa ne tyrkyllä.

Vierailija
11/23 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu. Käsittääkseni kukaan ei ole onnistunut väitteessään siitä että korko on kohtuuton. Joka tapauksessa ainut mahdollisuus on käräjöidä asiasta omalla kustannuksellasi.

Vierailija
12/23 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin OPR, netistälainaa, bluefinance ja ferratum ovat perineet kohtuuttomia korkoja. 

Vierailija
13/23 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu. Käsittääkseni kukaan ei ole onnistunut väitteessään siitä että korko on kohtuuton. Joka tapauksessa ainut mahdollisuus on käräjöidä asiasta omalla kustannuksellasi.

Minä haluan käräjöidä omalla kustannuksellani!

Vierailija
14/23 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräjille ei ole pakko mennä, ennakkotapaukset ja aiempi tuomio voi olla esimerkkinä. Mainettahan näillä yrityksillä ei ole, joten mainehaittaa ei tarvitse pelätä. Osa on sulkenut ovensa. Mm JW Yhtiö. BlueFinance antaa lainaa käsittääkseni enää yrityksille. Yrityksiltä saa kiskoa mitä vain, sillä yrityksiä eivät koske samat oikeudet kuin henkilöä.

Vierailija
15/23 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan käräjöidä omalla kustannuksellani!

Vakuutus voi kattaa kulujasi.

Vierailija
16/23 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakitoimisto takaisin perintä hoitaa kaiken, hyvät palvelut maksaa, jos oot pilannut raha asiasi miksi haet pikavoittoja mikset oo tyytyväinen että joku hoitaa sun asiaa mitä et itse osaa ja jaksa isoja firmoja vastaa, ja saat toivoa siihen että ulosotto loppuu ku saat sielt vähän rahaa takaisin ja asiasi paranee edes vähän, sielt on saanu jotkut mukavan summan rahaa, itse sain 1000€ ja sain valoa että se loppuu enemmin ku itse ajattelin, minulla on vielä muutama asia siellä  selvittelyssä  voin vieläkn saada hyviä uutisia? Kiitos lakitoimisto takaisinperintä ku olette olemassa tää olis tarvinnu tulla jo montavuotta sitten et ajetaan pikavippi firmoja alas👍👍  

Vierailija
17/23 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut vajaa 4000 takaisin. Meni lakifirman kautta tosi helposti. Kesti kuukauden.  Itse taistelen pienemmän velan kanssa vielä. Saa siirtyä juristille, jos eivät maksa. Kannattaa olla tiukkana näiden verenimijöiden kanssa. Koittavat valehdella ja liukerrella. Nyt rahat vain pois näiltä paskafirmoilta.

Vierailija
18/23 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitin aikanaan näihin vippiyhtiöihin. Nettosin n. 20 000 euroa kaikkiaan. Oli maailman parasta ja helpointa tienaamista. Harmi että lainsäädännöllä alettiin rajoittamaan ihmisen vapautta ottaa vippiä.

Vierailija
19/23 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KKV:n sivuilta löytyy valmis lomake, jolla voi lähestyä Bondoraa: https://www.kkv.fi/ajankohtaista/tiedotteet/bondora-perii-luottokustann…;

Vierailija
20/23 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Em linkki ei tainnut enää olla voimassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme