Eipä toi tinder mikään kultakaivos ole nelikymppiselle naiselle!
10 matchia eikä niistäkään oikein kukaan ole kiinnostunut juttelemaan.
Kommentit (166)
Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?
Vierailija kirjoitti: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?
Jos joku vaikka haluaisi parisuhteen normaalin, mukavan, luotettavan ja ongelmattoman naisen kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?Jos joku vaikka haluaisi parisuhteen normaalin, mukavan, luotettavan ja ongelmattoman naisen kanssa.
Ap
Mutta tinderissä keskitytään ulkonäköön eikä syvällisempiin ominaisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku vaikka haluaisi parisuhteen normaalin, mukavan, luotettavan ja ongelmattoman naisen kanssa.
Ap
Ylipaino on
Kyllä haluan. Minulle on tullut enimmäkseen mykkiä matcheja. Ei ne naisetkaan oo kaikki juttutuulella.
Mies 42
Vierailija kirjoitti:
Ap
ei kukaan halua suhteeseen nelikymppisen suomalaisnaisen kanssa :DD
M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ylipaino on
Omakohtainen kokemus? Mulla ei ole ylipainoa.
Ap
No haluatko sinä parisuhteen normaalin, mukavan, luotettavan ja ongelmattoman miehen kanssa jolla on kalju päälaki, huonot hampaat ja elää toimeentulotuella?
Vierailija kirjoitti: No haluatko sinä parisuhteen normaalin, mukavan, luotettavan ja ongelmattoman miehen kanssa jolla on kalju päälaki, huonot hampaat ja elää toimeentulotuella?
Huonot hampaat ja köyhyys on minusta kyllä aika isoja ongelmia.
Ap
Maapallolla muualla on ihmiset. Suomalainen mies etsii 20v kumppaniksi.
Tinderin miehet:
moi,,. olis kiva nähdä
tai
hei, ollen mikko ja tykään käydä autolla kauopassa. Harrastan lenkeilyä ja postimerkien keräilyö. Lähdetkö kahville?!?!!!
tai
dick pic
Siihen on varmaan joku syy? Jos olisin jossain tinderissä, niin lukisin aika tarkkaan mitä siihen on kirjoitettu itsestään. Vastoin kaikkia naisten yleisiä oletuksia, fiksummat miehet lukee myös tekstit. Kauniit kuvat ei auta siinä asiassa jos se sisältö ei miellytä. Vaatimus ja ne no-no listat on pahimmat karkottimet, ja vastaavasti hyvin kerrottu esittely itsestä on paras houkutin. Toki hyvät kuvat ja miellyttävä ulkonäkökin on tietty plussaa. Vaikka miehellä ei edes olisi niitä no-no syitä harteillaan tai taakkana, niin edes niiden välitön huutaminen riittää usein karkottimeksi. Kertoo hyvin paljon luonteesta.
Vierailija kirjoitti:
Tinderin miehet:
moi,,. olis kiva nähdätai
hei, ollen mikko ja tykään käydä autolla kauopassa. Harrastan lenkeilyä ja postimerkien keräilyö. Lähdetkö kahville?!?!!!
tai
dick pic
Tinderissä ei voi lähettää kuvia. Huono provo.
Ei siellä kannata olla, jos ei kuulu ulkonäköetuoikeuttuihin geenilotossa voittaneisiin. Pelkkä vitsihän se on, kaulatatuoidut miestä larppaavat vässykät käy panemassa naisia, samat äijät käy panemassa kaikkia. Tulin siihen lopputulokseen, että noita paikkoja käyttää pinnalliset narsistit olipa mies tai nainen, itse kaipaan ihmissuhteilta pikkuisen enemmän.
Ei ole parisuhdetta haluavalle. Siksi poistuin sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Osaatko arvata kuinka paljon suosiota mies saa tuolla? Ei yhtään.
Miksi nainen sitten saisi?
Tinder ei ole mikään erillinen planeetta, jossa jokaisen naisen arvo kymmenkertaistuu. Se on vain matalan kynnyksen kanava jossa tehdään ensinkontakti, pariutuminen tapahtuu livenä.
Siksi match tai viesti ei ole sama kuin parisuhde. Ja itse asiassa, sama pätee treffeihin ja seksiin. Johtuien siitä, etteivät miehet ole yhtä tarkkoja kuin naiset siitä ketä he panevat (kunhan ei tarvitse sitoutua).
Kuinka pitkään olet ollut Tinderissä? Itse olen 46 ja on siinä mielessä hyvä kokemus Tinderistä, että ihan fiksun ja kivan oloisia miehiä siellä tuli kohdattua, ja heistä enemmistö myös viestitteli. Tosin Tinderistä ei yksikään suhteeni ole alkanut - parilta muulta deittisivustolta kyllä, sekä valtaosa live-elämässä.
Ne miehet ovat ulkonäöllisesti tasokkaampia kuin ap.
Huomattavasti tasokkaampia, jos eivät kärtä edes seksiä.
Tikapuuteoria pätee:
- annan massatykkäyksen
- voisin panna paremman puutteessa
- voisin panna säännöllisesti
- voisin ryhtyä parisuhteeseen jos luonne ja arvot matchaavat
Eikö kaikki naiset saakaan tuhansia matcheja yhdessä illassa??