KULTAINEN 60-LUKU VIIKOLLE 12
No niin kultsut, uusi pino on avattu, tervetuloa jutskailemaan ja jatketaan samaan malliin... Mukvaa Viikkoa kaikille !!
Palailen myöhemmin, nyt aamukaffelle ja kohta lekuriin., ei tälläisessä lentsussa voi töitä tehdä !!
t.Isotikru
Kommentit (112)
Täällä ollaan ja kaikki kuten ennenkin :-)) Ei taida Anin ' taika' ä tehota.
NIIN .. Ja Anin tyttärelle synttäriterveisiä 25.3. Toivottavasti pikku-oinaalla on mukava päivä :-))
Eilen tehtiin mukava lenkki sellainen 3km ja ai että alkoi ahdistamaan alaselkää ja taas sitä peräsuolen aluetta, ja takaisinpäin kävely oli yhtä helvettiä .. Mutta ei kunnon supistuksia muuta kuin vatsankovenemista (?)
Kaikille hyvää sunnuntaita t. emmi RV-40
Itkuisin mielin minäkin wemppa sinun aamuviestiäsi luen. Sanat ei riitä sanomaan miten pahoillani olen. Emmin sanoissa on varmasti paljon ajatusta eli kannattaa käydä gynellä. Jospa se syy on keltarauhashormoonissa. Tiedän että nyt et jaksa ajatella moista asiaa,mutta toivon kuitenkin että jaksat jonkin ajan kuluttua miettiä tulevaa. Siihen sinulle paljon voimia. Tiedät että olemme täällä,et ole yksin.
Anille tyttärelle onnea syntymäpäivänä.
Nyt ei vain jaksa enempää...
-pietu-
Kiitos Emmi ja Pietu.
Ajattelin itsekin varata aikaa gynelle. Jospa joku selitys löytyisi, ja jos ei, niin eipä tarvitse ainakaan miettiä, että olisiko jotain voinut tehdä.
Koska tämä palsta on täynnä ikäisiäni kuumeilijoita ja odottajia, antaa se uskoa siihen, että vauva voi vielä meillekin tulla. Täytyy siis tarkistaa oma tilani ja sitten vaan jatkaa yrittämistä.
Onneksi noita lapsia on tossa jo olemassa, joka päivä osaan arvostaa heitä enemmän ja enemmän. Vaikka aina ei niin helppoa kiukuttelujen kanssa olekaan. Mutta jos tässä surisi kahdestaan miehen kanssa, niin varmaan masennus olisi syvä...
Emmi: Vielähän tässä on tätä päivää monta tuntia.
Wemppa
" Rakas Jumalani, lupasit kulkea kanssani läpi elämäni matkan. Hyvin kuljit rinnallani, näin kahdet jäljet. Mutta missä Sinä olit silloin, kun olisin eniten Sinua tarvinnut; näen vain yhdet jäljet?"
" Silloin raskas lapseni, silloin minä kannoin sinua."
Olen niin pahoillani, mutta kyllä se vauva teille vielä tulee. Mä lupaan etten poistu kultaisista ennen sitä :)
Kiitos kaikille synttäritoivotuksista!! Ja Emmin pukkaan liikkeelle synnyttään (mullahan menee tässä jo ennustajan maine).
Nyt en edes kehtaa omista oviksistani kirjoittaa.. on niin paha mieli wempan puolesta.
Aurinkoista sunnuntaita kaikille, erityisesti sulle Wemppa :)
ANI
Sanoja ei löydy, niin surullisia ovat uutisesi.. Itku tuli ja olen niin pahoillani puolestasi. Tiedän etteivät mitkään sanat voi auttaa, mutta lujasti lujasti halaan!!! Tiedä että täällä olemme tukenasi ja yritämme kannatella pahimman yli..
" Elä murehdi turhia, äitini mun,
me tullaan, tullaanhan kyllä,
me tulemme poskin niin lämpimin
meill' onhan villaista yllä,
ja jos kylmäksi jää
sormi yksi tai tää,
sun suukkosi kyllä sen lämmittää."
Walo
silmät kostuu, kun luen ihmisten viestejä sinulle. Voi miksi.... Mutta gynelle minäkin sinua täällä hiukan " tuupin" sitten kun suurin suru on ohi. Koskaan ei ole turhia tarkistuksia tälläisissä tilanteissa. Olen tosi pahoillani puolestasi!!!!
Emmille, hus siitä ;) Ei vaan, se lapsi syntyy, kun se on valmis syntymään.... ei siinä husuttelut auta.
Täällä ei uutta länsirintamalla, aurinko paistaa kauniisti ja oma elämä tuntuu ihan hyvältä. Vaikka sen kirjoittaminen Wempan pahoittelujen jälkeen ei tunnukaan...
mutta muista että olet ajatuksissani !! Jaksamista ja voimia ja voit kiukutella ja fiilistellä täällä kanssamme ihan niin paljon kun ikinä haluat !!
Mulla ei kertakaikkiaan sanat riitä just nyt, itkettää vaan Wempan puolesta ...
Isotikru
Kylläpä oli surullista luettavaa. Kaikki myötätuntoni Wempalle. Olen tässä kyynelehtien lukenut kaikkien kirjoituksia ja yhdyn niihin täydestä sydämestäni.
Ei tässä oikein mitään osaa edes kirjoittaa. Kaunis päivä on ollut tänään ja siivottiin miehen kanssa. Meillä ollaan yleensä lauantaisin niin raatona työviikon jälkeen, että sunnuntaista on muodostunut meidän siivouspäivä. Saunottiin siivouksen päätteeksi ja syötiin hyvää ruokaa. Ihan riemunkiljahdus pääsi, kun suloinen sorsapariskunta rantautui meidän lammen sulaan kohtaan uiskentelemaan tänään.
Kesäaika sitten alkoi ja huomenna pitäis jaksaa nousta töihin..
ps. olen antautunut sekä eilen että tänään, saakin riittää sitten viikoksi taas
Te olette kyllä maailman ihanimpia ihmisiä. Niin kauniisti kirjoititte, että silmät taas kostuivat. Kiitos ihan jokaselle!!
Ja on niin mahtavaa, että tälläinen porukka on olemassa. Ihan valtava tukijoukko olette!!
wemppa
jos sallitte. Itku tuli kun luin Wempan uutisen ja ihanat viestit siihen vastaukseksi. En kyllä osaa tähän sanoa mitään syvällistä, sympatiat Wempan suuntaan ja koitetaan pitää toivoa yllä. Nyt ei taida paljon ihana kevätaurinkokaan Wemppaa paljon auttaa.
Olin tänään tosi reipas. Korkkasin pyöräilykauden ja poljin bodypumppiin, n. 5 km suuntaansa. Olipa ihanaa!
Nyt menee hermo kun en millään saa skypeä toimimaan, tai siis tarkemmin sanoen mikrofonia. Olen yrittänyt vaikka mitä ja muuten on ihan ok, mutta minun ääni ei kuulu mikistä vaikka mitä säädän. Ei riitä blondin aivot.
Saas nähdä miten jaksan huomenna töissä. Viikonloppu on mennyt pupuillessa yömyöhään ja aamulla uudestaan. Mahdanko edes tarvita niitä Senniinan tikkuja... Meillä on kaupat loppusilausta vaille valmiit. Sitten pääsen liittymään teidän tikuttelijoiden joukkoon tummaan (vaikka blondi olenkin). Mahaa nipisteli loppuviikosta, en tiedä voisiko olla ovis vai jotain muuta, kun tuntui tuossa keskellä alavatsaa. Ja joku täällä joskus kommentoi, että oviksen aikana tekis mieli vähän normaalia enemmän ja useammin. Sekin sopisi kuvioon. Mutta Senniina, elä säikähdä, en meinaa näillä tiedoilla kuitenkaan perua kauppoja.
Kello on jo taas vaikka mitä. Tänään missasin tanssit taas (viime viikolla kävi sama juttu kun ne tulikin aikaisemmin ja olin bodypumpissa just silloin). Nyt oltiin kyläreissulla ja kattelin kelloa, että tulee seittemän, pitää lähteä kotiin, että kerkiää kattomaan tantsut. Sit tuli ukko kyselemään kotiinlähdön perään kun kello on jo kaheksan! Olin unontanut siirtään rannekelloni. Mikron ja puhelimen kellot siirsin kyllä, mutta vanhanaikainen rannekelloparkani unohtui ihan kokonaan. Onneks työkaveri nauhoitti.
Nyt puran vielä harsinlangat verhontekeleistä ja suunnistan vähitellen petin pohjalle, että jaksan jotenkin herätä tuntia aikaisemmin aamulla.
Ei tässä oikein tiedä mitä sanoisi muuta kuin ' otan osaa suruusi' wemppa kaikesta huolimatta, pitäisi jaksaa uskoa tulevaan, tiedän että juuri nyt se ei ole helppoa .. Voi kun tuntuu niin kurjalta ... Kyllähän sitä viikossa jo miettii tulevaa vauvaa paljon, joten ymmärrän, että nyt tuntuu siltä, kuin jotakin olisi revitty pois. Lähetän näin virtuaalisesti sinne sulle haleja haleja ja haleja, ja jaksamista. Koittakaa miehesi kanssa myös jutella ja tukea toisianne, se on tärkeää, vaikka juuri nyt teistä ei siihen olisikaan.
Wemppa sitten taas paluu ihan näihin mallisiin ja arkisiin ajatuksiin: Olen pahoillani, että otan puheeksi, mutta eikö olisi hyvä, jos varaisit aikaa Gynelle, koska kolme keskenmenoa kertoo ainakin mun mielestä jostakin häikästä, voisit saada ihan yksinkertaisen lääkityksen siihen vaivaan. Muistelen, että pari vuotta sitten oli kultaisissa kuumeilemassa eräs henkilö, ja hänellä oli myöskin useita keskenmenoja, ja hän meni Gynelle käymään ja syykin selvisi, eli oli kelt.rauhashormonin puutos, joten vauveli ei päässyt kiinnittymään kunnolla ja näin keskenmenot aina tapahtuivat, hän sai lääkkeet ja pian uusi raskaus alkoi ja vauva pysyi matkassa.
Koita jaksaa ystävä rakas, olet ajatuksissa !!!! t. emmi