KULTAINEN 60-LUKU VIIKOLLE 12
No niin kultsut, uusi pino on avattu, tervetuloa jutskailemaan ja jatketaan samaan malliin... Mukvaa Viikkoa kaikille !!
Palailen myöhemmin, nyt aamukaffelle ja kohta lekuriin., ei tälläisessä lentsussa voi töitä tehdä !!
t.Isotikru
Kommentit (112)
Emmi; tsemiä loppuodotukseen! Mulla jo nyt vyötärö noin 116-120..... ja pituus sama sekä viikkoja hiukan vajaa 10 vähemmän.
Wemppa ja muut; millä me saadaan uniklubi pystyyn??!!?? nimim. " heräämisiin kyllästynyt yökukkuja"
nyt mentävä muun perheen " luo" aamuhössäkkään :)
Sen uniklubin saisi pystyyn varmaan näin aamuaikaan. Nyt ainakin väsyttää niin, ettei tarttis kuin laittaa poski työpöytää vasten, niin kuorsaus kuuluisi ....zzzZZZZzzzz... vai mitä. Viime yön kyllä nukuin ihan hyvin, mutta väsy vaivaa silti.
Mutta mä kestä ihan mitä vaan, jos liittyy raskauteen. Niin kovasti sit vauvaa toivon!!
Eikun töiden kimppuun... Uskalsin tulla kurkkii tänne kiellettyyn nettiin..
wemppa
Mitä luenkaan täältä täällähän on plussia tullut ihan ropisemalla:) Onnittelut kaikille ja sitä liimaa nyt oikein kunnolla vauvelille!
Wempalle ja muille unettomille, täällä valvotaan myös:) Ei oikein tuo poikanen anna nukkua ja nämä päivätkin alkaa olla yhtä valvomista kun ei oikkuista nukuta niin ei nukuta. Yöt menee vaihtelevasti ja välillä nukutaan vähän ja välillä vähän enemmän. Äiti voisi kyllä nukkua hieman enemmän muttä mikäs teet kun poika valvoo ja haluaa syödä:)
Emmille tsemppiä loppuun, kyllä Tiina sieltä tulee odota vaan. Luulin tuota minäkin ettei taia tullakkaan mutta niin tuo poikanen vaan tuli:)
Nyt tuolla kutsu käy joten kaikille oikein aurinkoista kevätpäivää!
Teti ja poika 1kk
.....kiitämme kannatuksesta ;(
Eilisen punktion lopputulos oli 1 munasolu, joka ei hedelmöittynyt. Kaksi muuta rakkulaa näyttivät hyvältä, mutta olivat pelkkiä lupauksia. Punktio meni muuten ihan ok.
Tässä sitä taas huokaillaan.
Isotikrulle ja muille +-siskoille suunnattomasti onnea ja bd bd että kaikki on kunnossa loppuun asti.
Sonjaemmalle terveiset ja kiitos tuesta. Se tuli tarpeeseen.
Ukko sanoi jo, että eteenpäin mennään ja seuraavaa kertaa odotellaan. Ainakin on täysi tuki onneksi sieltä puolelta.
Josko lähtis huomenna töihin, vaikka oiskin vielä saikkua. Tämä ajantappaminen kotona voi joskus tuntua raskaalta näillä mielialoilla.
Maiti
Maitille ensinnäkin suuret pahoittelut punktion epäonnistumisesta!! Miehesi on ihanasti mukana, ja varmasti luo sinuunkin uutta uskoa :9 Samoin teemme me täällä, eli kyllä se vauva teillekin vielä tulee!!! Ja työnteko tekee psyykeelle todennäköisesti vaan hyvää, jos muuten on työkunnossa. Jaksuja :))
Teti: kiva kun kävit moikkaamassa :) Harmi, jos vauveli ei anna öisin (eikä päivisinkään) nukkua, mutta hän on vielä niin pieni, josko rytmi ei ole vielä löytynyt. Hyvä jos muutamana yönä kuitenkin saisit nukkua, niin sitten taas jaksaa " samoilla silmillä" muutaman päivän. Nuuh, nuuh.. ihana vauvantuoksu tulee melkein tänne asti :)))
Wemppa: Harmi, jos univaikeudet alkavat jo näin aikaisin :( Oliko sulla aiemissakin raskauksissa " sama vaiva" ? Mutta niinkuin sanoit, mitä sitä ei kestäisi raskauden eteen :) Sitä nukkuis vaikka pää alaspäin orrella, jos se kuuluisi raskauteen :) Äläs nyt ota turhia riskejä siellä töissä, ettet jää kiinni täällä meidän luona käymisestä :)) Masukille silitys :)))
Emmi: olet tehnyt jo niin paljon, joten älä kanna huolta jos se yksi ässä jääkin " parempaan ajankohtaa" . Siivoukset, kävelylenkit ja kauppakassien kantaminen kyllä riittää!! Mä olen sanonut että tintura tulee 25.3., joten odota rauhassa sunnutaille :)))
Senniina: no annoitko? ;)) Pikkuisen nauratti tuo sun loppukommentti.. Olet tainnut nähdä frederikin potenssilääkemainoksen :)) Ja näyte sähkökoukulla *auts*, melkein ulvaisin tuskasta!! Johan on ollut gyne, aivan sadistinen!! Nykyään tuommoisia ei enää ole... kait... toivottavasti!!!
Walolle vilkutus :))
Isotikru: Tyyppillinen suomalainen, ei usko ennenkuin näkee... testituloksen toisenkin kerran :)) Olet ihana!! KYllä siellä se pieni tikrunpentu on :)))
Sonjaemma: HUH, olipa hyvä kun kävit ilmoittautumassa!! Huomaatko nyt, ettei täältä sovi olla poissa... ja vielä noin pitkään?? ;)) Mehän ollaan ihan huolesta soikeana.. ja ollaan myös aika " emoja" .. vai mitä? Mä tunnustan ainakin olevani oikea kanaemojen kanaemo. En kaakattamisen takia (mies vois olla eri mieltä), vaan haluan pitää nuo lapset siipieni suojassa ja varjella kaikelta pahalta. Välillä taidan suojella heitä vähän liikaakin, myönnän sen.
Pietu: harva mies tunnustaa olevansa sekatyömies :) Mulla oli molempien tyttöjen odotus ihan samanlainen (mitä nyt muistin 11vuoden ikäerolla). Joten jos ja kun vielä raskaaksi tulen, niin mielenkiintoista on seurata oireita, onko samanlaisia vai ei.
Elsamarja: Tarttupa tuohon Senniinan tikkutarjoukseen, niin pääset mun ja Minean kanssa tikutteleen :) Onko Ankkiksella muuten tikut käytössä??
Kiitos kaikille gynevastauksista. Kyllä mä hiukan olen varauksellisella mielellä, kun se perjantainen gyne on mies. No, ei voi mitään. Kp:t ovat silloin (mun mielestä) otolliset (kp11) munisten ultraamiseen, joten sitten olisi pitänyt siirtää ensi kiertoon. NO, rohkeasti vaan härkää sarvista kiinni :))
Nyt mussuttaan jotain, nälkä kurnii massussa.
Halit kaikille!!
ANI
Kauhea tuo Senniinan gynetarina, kuin jostain huonosta sketsistä. Mulla ei ole huonoja kokemuksia miesgynekologeista, mutta yleensä olen kyllä käynyt naisgyniksen vastaanotolla.
Maiti, pahoittelut, toivotaan, että seuraavalla kerralla onnistuu paremmin.
Ani, kyllä varmaan tässä kierrossa tikutan, kun olisi tarkoitus tehdä se inssi. Meillä muuten taitaa olla samanikäiset tytöt, eikö sun esikoinenkin ole 94 syntynyt? Meidän tähän asti lähes aina kotona ollut tyttönen alkaa selvästi kevään myötä osoittaa teiniytymisen merkkejä ja ensimmäisen kerran on tarvinnut kotiintuloajoistakin keskukstella. Vähän pelottaa, kun muistaa millainen puupää sitä itse oli 13-14 vuotiaana.
Joop.. vähän tylsää on täälläkin. Kelin piti olla aurinkoinen mutta kissan shitit. Esikkotyttöni on syntynyt 05/94, ja tuo toinen tirppana 03/05. Teinipiirteitä alkaa tosiaan ilmaantua, mutta kiltti on kuin mikäkin.. on aina ollut. Tuosta toisesta on tullut jo enemmän harmaita hiuksia kahtena vuotena kuin toisesta koko kolmenatoista :)) Mutta ehtiihän tuo teini vielä tuosta olla tulta ja tappuraa.
Muistelinkin, että teillä on se inssi, mutten sitten erheen pelossa " ääneen todennut" . Toivottavasti tärppää heti!!!!
Pikkulikka hihkuu titinallea, joten pakko laittaa deeveedee hetkeksi päälle.
ANI
sitten antanut;-) Kun ei hotsita, niin ei hotsita. Mies kyllä urheasti yrittää ja kysyy joka ilta..Olen vaan niin älyttömän väsynyt iltaisin ja alkaa tuo mahakin olla jo tiellä, vaikka miten asettautuisit..
Pahoittelut Maitille! Täällä kyllä eletään vahvassa uskossa, että vielä se tärppi käy.
Ankkiksella inssi tulossa ja toivottavasti menis yhtä hyvin kuin meillä eli inssi-Matti-Ernestiähän tässä ootellaan:-) Kuulostaa ihan insinööri Matti-Ernestiltä. No, hyvä ammattihan se on.
Emmilläkin alkaa h-hetket vaan lähestyä ja lähestyä. Hitto, kun en yhtään muista, minkälaisia ne viimeset päivät ennen synnytystä oli. Synnytys tuli kuitenkin lopulta aika yllätyksenä, kun ed. päivän ultrassa vauva ei ollut vielä edes laskeutunut.
Tästä voi tulla aika pitkät päivät vielä, kun olen niin valtavan kokoinen jo nyt ja liikkuminen on tosi hidasta. Äsken otin muutaman rivakamman askeleen kauppareissulla ja sitten pitikin olla kaksinkerroin vähän aikaa, kun kivisti niin kovasti. Muuten kyllä asiat ihan ok. Uniklubin jäsenyyskin on siinä huulilla, mutta sen minkä nukun niin näen painajaisia: toissa yönä oli murtovarkaat ja viime yönä kummituksia..
Eipähän tässä sen kakempia. En muista nyt kommentoida kaikille, mutta sehän ei ole mitään uutta.
S rv 26
Musta on tullutkin ilta kirjoittaja, en kylläkään tiedä edes miksi, kun päivisinkin olisi tuota aikaa yllin kyllin, eli ainakaan siitä ei ole kyse. Mutta tänäänkin olen ollut liedossa, ... Eli olin hieman kyläilemässä, ja kävellen menin meno-paluut, ja kävin taas kaupassa ja mietin, että mitäköhän sitä raahaisi kotiin, kun ruokaa ei tartte ostaa, ja käteen tulivat isot säkit wc-paperia ja talouspaperia, ja vasta R-kautta kotiin .. Mutta ei supistellut ollenkaan, ei mitään tunnetta taaskaan .. Hitsi vieköön, että odottaminen osaakin olla tuskallista :-))
Maiti, olen todella pahoillani, että nyt ei onnistanut, mutta aivan varmasti saat sen odotetun plussan. Ja onhan sulla siellä kotona mahtava plussa, eli miehesi, todella hienoa, että jaksaa kannustaa, ja itsekin mukana täysin rinnoin !!!
Ankkikselle myös onnea inssiin-kyllä se siitä aivan varmasti, kuten senniinakin sai oman Matin alun ja eikös sonjaemmankin pikkuinen saanut inssistä apua !!! Peukutetaan ...
Minealle, anille,Elsamarjalle ja Walolle myös miljoonasti plussa säteitä, että saataisiin kaikki meidän ryhmän tytöt siihen samaan plussa junaan !!! Niin kaikille muillekin kuumeilijoille onnea-
Elsamarja, onko työ asiat kunnossa ?
Teti ihana oli kuulla sieltäkin ! Kurjaa, jos olet joutunut valvoskelemaan, mutta aivan varmasti teitin poitsu pian löytää rytmin. Miten on se sektio haava parantunut ? Koita jaksaa ...
Täällä ei siis mitään uutta tai mielenkiintoista :-// Uni maistuu, ja olen nähnytkin aika mukavia unia, mutta muistelen, että tuossa raskauden alkuviivoilla ja puolessavälin näin aika hurjia unia, ja välillä ihan säikähti niitä ..
Senniina äläpäs ota kiirus askeleita, kun siitä ei saa muuta vaivaa kuin sitä inhaa kivistelyä, koita kävellä rauhallisesti .. No pian se alkaa sinunkin ä-loma joten koitahan jaksaa !!!
Nyt hyvää yötä ja huomiseen ! Onhan meidän plussanneet kunnossa eli pietu, Isotikru ja Wemppa ??
t. emmi rv-39+3
Senniina: Laitoin sinulle pari päivää sitten viestin niistä tikuista, mutta ilmeisesti viesti ei syystä tai toisesta ole kuitenkaan tullut perille. Laitan juuri nyt uuden, joten jos kun taas olet linjoilla, tarkista olenko nyt onnistunut lähettämään sen oikein.
Tässä on pari päivää taas mennyt muissa merkeissä ja kirjoittelu on jäänyt vähiin. Töissä ei ole kaikki hyvin. " Johtoporras" huusi kollegalle ihan turhasta pää punaisena ja kun kollega hermostui siitä ja huusi takaisin niin " johtoporras" poistui karmit kaulassa paikalta ja mökötti pari päivää. Kollega ei jaksanut hänen lapsellista mökötystään ja pyysi anteeksi omaa huutamistaan. Että näin meillä. Väärin kohdeltu pyytää anteeksi ja sen jälkeen pitäisi esittää, että kaikki on hyvin. Ei mahdu minun aivooni tällainen. Ennestään huono henki " johtoportaaseen" päin huononee entisestään ja ahdistaa olla töissä vielä enemmän kuin ennen, jos mahdollista. Rintaa puristaa eikä henki kulje kunnolla. Taitaa olla vain ajan kysymys milloin joku meistä jää burn out -lomalle. Onneksi meillä " alamaisilla" on keskenämme hyvä henki. Se pelastaa edes vähän. MUTTA TAHDON ÄKKIÄ RASKAAKSI JA ÄITIYSLOMALLE, ETTEI TARVITSE MENNÄ ENÄÄ TÖIHIN. Pienellä paikkakunnalla uuden työpaikan saaminenkaan ei onnistu ihan tuosta vaan. Alan vaihto houkuttelisi tosi paljon, mutta alan olla jo aika vanha.
Nyt en ikävä kyllä voi paljon kommentoida aikaisempia viestejä, kun aloin heti kirjoittaa Senniinalle, joka tuolla pinon alkupuolella huhuili meikäläisen perään. Sen huomasin, että levinialla on kaikki hyvin. Hieno juttu. Pidetään peukut pystyssä, että kaikki sujuu hyvin tästä eteenpäinkin.
Palailen asiaan kun saan vähän enemmän kommentteja luettua.
Emmin kyselyyn; olen kunnossa!
Taas vaan pikana luin kuulumiset " salaa" töissä..
wemppa
Minäkin pikaiseen kirjoittelen kuulumisia. Alan nimittäin olla hermoromahduksen partaalla;eilen loppui kuin seinään rintojen aristus. Illalla vähän oli vielä hellät mutta tänä aamuna niitä sai painella vaikka kuinka eikä tehnyt yhtään kipeää. Samoin vellovaolo on vähän helpottanut ja mahaturvotus vähentynyt(housut menee kevyesti jalkaan). Tänä aamupäivällä on se ultra joten sittenhän se selviää,onko ketään enää mukana. Masentaa vaan hirvittävästi....
Elsamarja,jaksuja sulle töihin. Kuulostaa niin tutulta nuo työkuviot.
Maitille pahoittelut ja onnea seuraavaan koitokseen. Varmasti se plussa sieltä tulee.
Sonjaemmasta oli mukava kuulla ja että masu kasvaa.
Nyt on pakko mennä kahville ja sitten ultraan...
Molemmat viestit ovat tulleet perille, en vaan ollut katsonut s-postia, kun sitä postia harvemmin käytän.
Olen kanssa " salaa" linjoilla, joten ei sen enempää tässä vaiheessa..
Täällä sitä taas olen saanut torstaihomman puoleenväliin, eli siivouksen. Mulle on tullut näköjään tämmöinen tapa, että siivoskelen torstaisin. Tosin sunnutaina kämppä on jo sen näköinen ja tuntuinen (lue: hiekat ja tahmat lattialla), ettei koskaan olisi imuria ja luuttua näyttänytkään.
Pietu: Huolesi ja murheesi on ihan ymmärrettäviä, mutta vaikka oireesi tuntuvatkin kadonneen, niin kyllä se pikkumasukki siellä pesässään köllii :) Odotan kuulumisiasi :) (((((hali)))))
Emmi: älä ala toimia minään kamelina ja ala rahdata kotiin kaikkea mikä käsiin mahtuu!! Tintura tupsahtaa sunnuntaina, kuten olen sanonut :))) Sunnuntailapsethan ovat (kuulemma) " onnekkaita" .. Sitähän sanotaan, että on sunnuntailapsi. Noh, minä olen syntynyt sunnuntaina ja aikas positiivinen tapaus, vaikken niin onnekas :) (lottovoitto edelleen saamatta).
Voi Elsamarja miten kurjan kuuloista sulla on töissä ollut! Eipä ole kiva tuommoisten johtajien alaisena olla :( Onneksi teidän oma " alamaisyhteisö" toimii :) Koita jaksaa!!!! Ja kyllä se plussa sieltä pärähtää, kun saat tikut Senniinalta :) Sullekin on paikka sinne jouluseimen äärelle :)))
Meillä on näköjään omat " salasiskot" : wemppa ja senniina uhmaa työpaikkalakeja, kun käyvät täällä töiden lomassa. Noh, pitäähän sitä elämässä jännitystä olla :))) Mutta älkää hyvät naiset jääkö kiinni!!
Huomenna menen sitten ensin sinne hermoratahíerontaan ja sieltä sitten sinne gynelle ultraan. Viikonloppuna pitää pelata pitkän kaavan mukaan, katsotaan mitä tikut kertovat. ;) Vielä tänään ei tullut edes haamua, joten su-ma tietämiin taitaa ovis mennä.
Tsau siskot!!
ANI
Ultrassa käyty ja kaikki toistaiseksi hyvin. Eli sydän sykki ja matkalaisen pituus huimat 7.1mm ja vastasi viikkoja 6+5 vaikka oviksesta on sen 6+2. Disperiinistä kysyin ja lääkäri suositteli sen lopettamista koska oli sitä mieltä ettei siitä ole hyötyä koska tukostaipumusta tod.näköisesti ei ole. No jospa totteleisi lääkäriä ja napsin vain multitabseja.
Anille peukkuja huomiseen ultraan. Ja peittojen pöllytyksiä viikonloppuun.
Minäkin uhmaan tätä työpaikkakirjoittelua mutta oli pakko käydä kertomassa kuulumiset. Jatkan kotona paremmalla aikaa.
-pietu-
Ihania ultrauutisia :))
Eipä mulla muuta, pakko oli tulla (taas) :))
Siivukset tehty, nyt kaffelle.
ANI
Voi kun nuo Pietun tuntemukset on tuttuja... Ensin sitä kyttää ovista, sitten pelkää tädin tuloa ja metsästää oireita, kun plussa on saatu sitten pelkää oireiden häviämistä jne jne... Ei ole helppoa naisen elämä!
Pietu, varmasti kaikki on hyvin!
Ani, asutko jossain Turun lähettyvillä? Ajelen ensi tiistaina Turkuun, kun lähden sieltä lautalla Stokikseen, pistän pitkän liaanin auton perään ja nappaan sinut mukaan plussajoukkoon! Toivotaan, että hermoratahieronta pistää oviksen otolleen viikonlopuksi!!!
Emmille ei voi muuta lohdutuksen sanaa sanoa kuin, että kukaan ei ole vielä äitinsä kohtuun loppuiäksi jäänyt! Onhan noi viimeiset hetket kurjia kun sitä haluaisi jo vauvansa syliin! Älä kuitenkaan liikoja rehki, yritä lepäillä kun siihen on vielä mahdollisuus!
Tetin poikakin on jo kuukauden ikäinen, jospa se rytmikin sieltä vielä löytyisi! Olihan hän kovin pikkuinen syntyessään, joten ei ihme jos haluaa jatkuvasti murkinaa!
Elsamarjalle jaksamista töissä! Tiedän millaista on olla duunipaikassa, jossa pomo on " ihan pihalla" , itse olin vuosia alkoholistin alaisena ja siinä sitä ja oli olemista! Itse tein rohkean ratkaisun ja aloin oman itseni herraksi, ja päivääkään en ole katunut vaikka tulot eivät olekaan aina niin tasaisia! Mutta eipä sitä elämässä kaikkea voikaan mitata rahassa, varsinkin jos loppuunpalaminen on lähellä! Toivotaan sitä plussaa sinullekin pikaisesti!
Leviniallakin alkaa vointi olla parempi?! Hienoa, toivottavasti jatkuukin hyvänä!
Itse kävin neuvolassa ja kuten arvelinkin niin siellä se sf-mitta keikkuu ihan yläkäyrillä! Ehkä se siitä vielä tasaantuu. Hemppa oli noussut, kiitos rautalääkkeiden. Muutenkin kaikki ok, joten jatketaan vain kasvamista.
Hauskaa kun täällä hiippailee päiväsaikaan nuo " salasiskot" , älkää vaan jääkö kiinni!
Nyt olisi taas jatkettava töitä! Hauskaa päivän jatkoa kaikille!
-valdevina
kirjoittelin niin pitkään ja hartaasti, että olitkin ehtinyt käydä laittamassa ultrakuulumiset sillä välin! Mahtavaa, että kaikki on hyvin! Äläkä nyt enää puristele niitä tissejäsi, ettet huolestu turhaan!!!
Ihanaa että kaikki on ok ja älä suotta mieti noita oireita niitä tulee ja menee nm kokemusta on !!
Nytkin mulla tisulit ei niin arat mutta öllötysolo on tullut ja kaupassa käytiin äsken ja olipas helppoa kun mitään ei tehnyt mieli kun kaikki vaan öllötti niin normaalilla ostoksilla selvisi... mietin just että mistä tämä öllötysolo johtuu onko ihan tästä tilasta vaiko penisiliinistä ( lääkekuurien aikaan mulla on usein pahaa oloa ) vai onko se ihan tästä angiinasta kun stereptokokki aiheuttaa mm pahoinvointia !!! vai mistä ?? huomaattehan mikään oire ei jää spekuloimatta ???
Äsken söin nakkikeittoa ja tässä hörpin kahvia,pitänee mennä päikkäreille jos vaikka olotila helpottais ??
Nyt menen köllöttelee ja lukee uutta seiskaa...
Palailen myöhemmin jos ja kun järkikin kulkisi paremmin...
Isotikru
Kasassa ollaan ja ei taida tyttö edes haluta tähän maailmaan saapua .. Tänään kylläkin on SUPISTELLUT, aivan, oikein luitte siis supistellut, joten josko kuitenkin Tiina on saamassa tästä yksiöstään häätöä :-)) Ollaan taas illalla hiplailtu Tinturan vaatteita. Kyllä tämä loppuodotus on turhauttavaa ..
Tänään soitti Kättärin sis.taut.lääk. taas kerran niistä mun uusista verikokeista ja sanoi, että ne ovat oikein hyvät, mutta nyt täytyy odotella lopullisia Willebrandt kokeiden tuloksia niissä saattaa mennä vaikkapa viikko tai kaksi, huoh .. Mutta sain taas uusinta uutta tietoa, mahdollisesti selviäisinkin vain viikolla sairaalassa, yes .. Jos siis kaikki menee hyvin !
Sonjaemma, olipa huojentavaa kuulla sieltäkin jotakin, ja hyvä, että kaikki ok. Siis sinulla sama homma tuon epiduraalin kanssa, en ole itse kysynyt mikä on se aikarajoite, kun se voidaan antaa, mutta lääk. sanoi, että jos ei kerkeä antaa lääkettä hyvissä ajoin niin sitten ei voi antaa epiduraaliakaan, koska siinä on se aikarajoite !
Tässä osoitteessa ei saada eikä anneta :-(( Halut on tallella, mutta en mä taida enää kyetä, vaikka Nlassa sitä suositeltiin. Viime viikolla yritettiin ja olipahan kokemus, tuli pahaolo kaupanpäälliseksi .. Täytyy odottaa aikoja parempia, ja solakampia ;-)) Mulle on tullut paljon selluliittiä reisiin ..ööökk
Eilen oli Nla:
Kaikki ok, mutta paino noussut yli kilon viikossa, nyt painonousua on paljon yli +20kg, ei enää edes kehtaa sanoa :-(( Eli kait se +25kg menee rikki ..
Sf-mitta oli 37.5cm, ja vyötärönympärys 113cm, nii-i, kuvitelkaa millainen maatuska olen, kun pituutta vain 163cm :-//
Pisu puhdas ja paineet hallinnassa, ja mikä tärkeintä, tytön sydänäänet hyvät ja 143krt/min
Eilen Nlan jälkeen heitin kunnon lenkin n.5km, kävin kaupassakin ja kannoin 2 isoa kassia kotiin, mutta ei supparin supparia .. Tuli jopa tunne ettei tässä raskaana olla (?)
Kaikille tsemppiä, isolletikrulle paranemisia, wempalle parempia unia .. ja kaikille muillekin kaikkea hyvää .. !!!
Niin Gynekologeista: Inhottaa pelkkä ajatuskin mies Gynestä :-// Normaalioloissa en menisi koskaan mies Gynelle, mutta nyt raskauden aikana on muutaman kerran ollut mieslekuri asialla, mutta kaikilla kerroilla tutkimukset sujunneet hyvin. Jotenkin raskaana olo tekee asiasta erilaisen, mutta ei raskaana en menisi siis KOSKAAN mies Gynelle. Inhottaa pelkkä ajatuskin.
Nyt Hyvää yötä
t. emmi rv-39+2