Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KULTAINEN 60-LUKU VIIKOLLE 12

19.03.2007 |

No niin kultsut, uusi pino on avattu, tervetuloa jutskailemaan ja jatketaan samaan malliin... Mukvaa Viikkoa kaikille !!

Palailen myöhemmin, nyt aamukaffelle ja kohta lekuriin., ei tälläisessä lentsussa voi töitä tehdä !!

t.Isotikru

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti päässyt tällä asemalla mukaan plussajunaan vaikka kovasti jo ehdin sitä toivoa eli täti tunki äsken paikalle :(

Vierailija
2/112 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotikrulle kiitos pinon avaamisesta ja parenemissäteitä ~~~~~

Ankkis: tsukutsukutsuku.. pahoittelut tätsyn tulosta, ja samalla toivotan sinut tervetulleeksi jouluvauvajunaan kanssani :))

Palailen myöhemmin.. nyt pikkulikka istuu sylissä joten vähän on paha näpytellä..

Viikonalkua!

ANI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikrulle jo onnitteluja laitoinkin, nyt luin viela toisesta ihanasta uutisesta; eli Weeammalle oikein suuret halaukset plussasta!

Sofiastakin olisi mukavaa kuulla oikein kuulumisia, eika vaan tuollaista pikaista ohittamista... hyi hyi

Kaikille kuitenkin mukavaa viikkoa ja pikaista omaa napaa, etta edelleen sangynpohjaa kulutetaan. Pari paivaa olikin jo kaikki ' hyvin' ja sitten touhusin kotihommissa ihan hiukan tavallista enemman ja kaikki alkoi uudelleen, joten taidan tehda ' sophia lorenit' - ja maata 9 kk sangyssa...

Keskiviikon tietamissa kai menen sinne tarkistusultraan, edelleen toivon etta kaikki olisi hyvin.

Voikaa hyvin

- levinia ja hope toiv. 14+2 -

Vierailija
4/112 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulikka yrittää sängyssään pukea pyjamahousuja gollagehousujen päälle.. ähinä on melkoinen, ja hänen pitäisi nukkua. Noh, taitaa nukahtaa niin, että housut on osaksi puettu miten sattuu ja hyvässä lykyssä sippaa vielä istualleen :)

Keli on ihan ööstä :( Viime viikkoinen ihana kevätsää on mennyttä, ja vettä ja räntää vihmoo vuorotellen, PÖH!

Kiitos Valdevina lupauksesta vetää meidät muutkin sinne plussasakkiin :) Pitää hommata tarpeeksi pitkä liaani, että me kaikki mahdutaan mukaan :) Muistappa levätä työmatkallasi, viikonmittaisesta matkasta voi tulla aika rankka.

Pietu: Suurkiitos jälleen kerran tikkuinfosta :) Eipä mulla tainnut eilen kp 6 olla ovista.. en ainakaan usko. Kyllä mä kaksi kertaa päivässä tikutan, koska huippu saattaa mennä ohi nopsaan. Tänään aamup. oli enää tuskin silmillä havaittava haamu. Ei tästä kropasta ottaisi selvää ilman tkkuja mitenkään.. hyvä kun niiden kanssa. :)

Wemppa: joo... nyt mä saan sitten yksinäni alkaa huseerata luutun ja mopin kanssa, kun mun putspartneri meni ja raskautui :))) Mulle tulee aina apinamainen tarmonpuuska ennen menkkoja, joten se ei ainakaan kerro tärpistä. Ja kiitos kun jälleen muistutit, ettet töistä pääse tänne " meille" , ettei me turhaan olla huolesta sykkyrällä :)

Josta tulikin mieleeni, että missäs on SONJAEMMAAAA!! Me ollaan täällä vähän huolissamme!!

Pinkertonille paranemista flunssan kourista :)

Emmi: eiköhän se sun siivouspuuska ole auttanut synnytystä lähemmäksi, vaikka et suppareita ole saanutkaan :) Kaksi ässää on sulla vielä hihassa ;))

Minea: olet oivaltanut tämän meidän huolenpidon :) Kiva että sait konetta lainaksi ja kävit " ilmoittautumassa" . Ainakin sinä, minä, Elsamarja, Walo ja Ankkis taidetaan sitten suunnata tuonne joulukuulle seimien ääreen :)

Voi Levinia, jaksuja sinne punkanpohjalle!! Mä en ole kuullutkaan, että Sophia Loren olisi makoillut 9kk??

Itsellä alkaa epätoivo nostaan päätään tässä vauva-asiassa. Vaikka yritän olla positiivisella mielellä, niin väkisinkin on alkanut tulla " entäs jos ei -ajatuksia" . Tilasin perjantaille (kp11) gynelle ajan, ja hän saa ultralla katsoa munisten tilanteen. Jos siellä ei ole ketään kotona, niin sitten pitää miettiä uudelleen. Noilla viivoilla ovistikuissa ei ole mitään päätä eikä häntää, siksi epäilen että mun hormonit elää ihan omaa elämäänsä.. samoin munasarjat. Välillä ajattelen, että olenhan mä ihan tahvo, kun luulen raskautuvani noin vain, kun viimeksi meni aikaa 10 vuotta. No, nämä ajatukset tulevat ja menevät.. nyt ne vaan ovat koko ajan mielessä.

Jaksuja kaikille!!

ANI

Vierailija
5/112 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään. Toivottavasti gyne osaa sanoa jotain viisasta sun monimuotoisista ovistestituloksista. Mä olen menossa torstaina gynelle ja perjantaina alkais näillä näkymin hormonipiikittely.

Vierailija
6/112 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille,

meillä on koko sakki kuumeessa ja flunssassa, päivä on vienyt mehut jokseenkin.... en nyt jaksa kirjoitella enempää, mutta täällä ollaan ja podetaan :)

Vierailija
7/112 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas lainakoneella häiriköimässä;) Onneksi veljellä toimivat laitteet ja asuu lähellä...

Kiitos Isotikru kun avasit pinon. Toivottavasti paranet pian.

Voi Ankkis, harminpaikka että plussajuna porhalsi ohi tällä kertaa. Mutta kiva että on seuraa kun yritämme rynnätä joulujunan kyytiin koko sakki.

Levinia, koita jaksaa ottaa rauhallisesti ja onnea matkaan Keskiviikon ultraan. Peukkuja että kaikki Hopella on kunnossa. Onhan sulla jo noita viikkoja ihan hienosti. Joko masu näkyy?

Ani, nyt et luovuta. Minä tartten sua piinaseuraksi ja uskomaan että me tosiaan vielä onnistutaan. En anna sinun luovuttaa, heitän täältä virtuaalisäteitä ja uskoa tulevaan kiertoon. Jouluseimet odottaa...

Hyvä homma että pääset gynelle tarkistamaan tilanteen. Tajusin itse juuri eilen etten ole gynellä käynyt sitten kuopuksen jälkitarkastuksen josta siis on jo 3 vuotta! Pitäisiköhän minunkin mennä? Ei kyllä ole ollut mitään normaalista poikkeavaa ja mun kroppa toistaiseksi toimii kuin juna. Mutta mutta, enhän tässä silti ole saanut sitä toivottua aikaiseksi...

Niin on meilläkin taas yksi pojista kipeenä, tuntuu että koko ajan joku on sairaana. Huomenna onkin jäätävä kotiin, kun en saa järjestettyä hoitoapuakaan. Vaan eipä tuo kauheesti harmita. Toivottavasti kevät toisi tullessaan parempaa vastustuskykyä kaikille ja päästäisiin näistä flunssista ja kaikenmaaliman noroviruksista.

Niin omasta navasta sen verran että hailakka aavistus tuli tänään ovistikkuun ja aikataulussa siis mennään. Muutaman päivän päästä pitäisi ahkeroida. Noh, ollaan sitä vähän harjoteltu ovista odotellessa muutenkin;)

Menen muuten tällä viikolla vyöhyketerapiaan. Pietuhan kehui hermoratahierontaa kovasti tässä taannoin. Sanovat että vyöhyketerapiakin voisi auttaa vauvahaaveissa. En ole aikaisemmin kokeillut ja nyt menen ihan mielenkiinnosta testaamaan. Tuntuu että tarvitsen nyt vähän hemmottelua.

Toivottavasti pian saan oman koneen kuntoon niin pääsen taas kunnolla seurustelemaan tänne.

Missä Sonjaemma huhuu? Onhan kaikki hyvin?

Kaikille hyviä vointeja!

-minea-

Vierailija
8/112 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkerton ja isotikru,paranemisia teille. Jostakin nurkantakaa nuo flunssat aina iskee. Itselläkin kurkku vähän karhea ja aivastuttaa joten katsotaan loppuviikolle mitä tästä kehkeytyy.

Ankkis katseet uuteen koitokseen ja onnea gynekäynnille. Toivotaan että piikitys saa toivotun tuloksen aikaan.

Ani myös olet menossa gynelle. Toivotaan että kaikki kotona ja pääset piinaamaan odotettua plussaa.

Tuosta vyöhyketerapiasta/hermoratahieronnasta;minä itse sanoin hierojalle että toiveissa olisi vauva,joten hän sanoi suoraan että ottaa hieronnassa huomioon myös ne pisteet. En tiedä ottavatko muuten huomioon. Tosin mulla ovis oli kti-ke tietämissä ja torstaina olin hieronnassa joten en tiedä onko vaikutusta ollut. Uskon ainakin kovasti niin.

Minea,toivotaan että ovisplussa tulee parin päivän päästä. Minulla gynellä käynti oli lähinnä oman pääkopan takia eli että kaikki on ok. Kannattaa siellä käydä ja varsinkin lähellä ovista jos yhtään epäilyttää mihin aikaan ovis on.

Levinialle jaksuja lepäilyyn. Minullekin oli uutta tuo Sophia Loren-juttu....

Missä on sonjaemma????

Kuinkas tetin vauva-arki pyörii?

Oma olo on vaihteleva mutta pääosin hyvin. Rinnat on varsinkin iltaisin arat kun liivit ottaa pois. Vellovaa oloa on iltapäivästä nukkumaan menoon saakka mutta ei onneksi okseta. Mahaa turvottaa iltaisin. Hirvittävästi ei nippailuja ole ja sekös huolettaa. Muistan niin selvästi tyttöjä odottaessa että nippailuja oli päivittäin. Siitä tiesi että kaikki on hyvin. No torstaina on ultra jos nyt edes tietää onko siellä ketään kotona. Jännittää ihan hirveästi....Nyt taitaa olla 6+0 joten otain pitäisi näkyä jos näkyy.

Nyt aamukahville...

-pietu-

Vierailija
9/112 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavin sitten jo siella tarkistusultrassa; kaikki vauvelilla hyvin, muttei millaan suostunut kaantymaan suosittavampaan asentoon, etta oltaisiin kurkittu sukupuolta, noh se sitten seuraavalla kerralla! Tuhruttelu jatkuu edelleen, mutta pikkuhiljaa voisin alkaa jo liikkumaan! Tuo sophialoren- juttu tuli muorin suusta, han kun aina noita valayttelee...heh.

Voikaa kaikki hyvin

-levinia ja hope rv 14+3 -

Vierailija
10/112 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilma on vähän parempi kuin eilen, mutta kylmä on *hhhrr*. Noh, loppuviikkoa kohden on luvattu jo +8-11, joten eiköhän sitten taas tarkene :)

Kiitos Ankkis tsempistä :) Toivottavasti hormonipiikittely tuottaa pian tulosta!!!

Minea: Kiitos virtuaalisäteistä :) Olo on jo parempi, kiitos tämän palstan ja teidän kaikkien :) Minä olen kyllä säännöllisesti käynyt gynellä joka vuosi papakokeessa, mutta nyt ajattelin mennä tsekkauttaan nuo munikset ihan erikseen. Tää kroppa ei toimi ihan niin kuin juna.. tai sitten kuin joku vanha lättähattu, ei pendolino :)) Kiva kiva, että tikut alkaa antamaan vinkkiä sopivasta peli-illasta.. eikun tärppionnea!!!!!

Pietu: ihan varmasti sulla on massussa " joku kotona" :) Ymmärrettävää on että jännittää ja pelottaakin. Jospa siellä onkin poikavauva kasvamassa, eikä siksi ole nippailuja :))

Ihanaa Levinia, että hopella on asiat hyvin!! Vaikka tuhrutkin alkaa väistyä, niin muista ottaa rauhallisesti.. jookos :)

Onko teillä tytöt nais vai miesgynet?? Mä olen aina käynyt naisella, ja perjantain aikakin oli naiselle. Mutta soittivat sitten että tämä gyne on perunut kaikki ajat ja seuraava olisi 27.3. Noh, eihän se mulle käynyt, joten otin sitten samalle illalle miehelle ajan. Taidan olla vähän vanhanaikainen, mutta en ihan oikeesti ole koskaan ollut miesgynellä.. ajatus on tuntunut vähän oudolta. Menen perjantaina sinne hermoratahierontaan ja siksi halusin ajan samalle illalle, ettei tarvii Turkuun ajaa montaa kertaa. Voi nääs, on mullakin murheet.. te varmaan ajattelette :))

ANI

Vierailija
11/112 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala kiire töissä mutta ihan pakko tulla lukemaan välillä kuulumisia.

Levinia,täällä kävi huokaus että kaikki sinulla on hyvin. Lepoa vai(helppohan se toisen sanoa on).

Ani,minäkin käyn otattaa papan ainakin kahden vuoden välein. Nyt kun ikää on tullut lisää niin vuosi on ihan hyvä aika. Hih,huvitti nuo juna vertailut. Kun käyt vyöhyketerapiassa niin ei tiedä mikä pendoliinon erikoisvuoro sieltä tulee.... Minä käyn aina naisgynellä. Täällä ei taida olla kuin yksi miesgyne ja vanha sellainen. Opiskeluaikana kävin kerran nuorella komealla miesgynellä uusituttamassa pillerireseptin. No siinä tilanteessa taisin vain minä olla nolona 25 vuotiaana neitokaisena. Silloin oli sama juttu että oma lääkäri oli perunut aikansa ja sijalle oli tullut uusi. Hyvin kaikki lopulta meni.

Meidän isäntä on toisen tytön jälkeen sanonut että hän ei mikään sekamies ole joten kovasti täällä tyttöä odotellaan. Tosin makea tekee pahaa joka aiemmin on taas maistunut liiankin hyvin,ota tuosta selvää. Ehkä sitten kun tietää että masussa kaikki on hyvin voi ruveta niitä tyttötuntemuksia etsimään lisää. Tyttöjen vaatteita vain olisi varasto puolillaan....

Nyt taas työn puolelle...

-pietu-

Vierailija
12/112 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvin, olen vain hermoromahduksen partalla näiden vauva-sivujen kanssa.

Koko viime viikko oli yleisiä verkko-ongelmia ja nämä sivut ei taas jälleen kerran pelitä minun koneella, vaan latautuminen kestää ja kestää¿ kotona on työhuone rempassa joten ei ole tullut kotikonettakaan väsättyä kasaan toiseen huoneeseen mistä löytyy töpseli.

Mutta pakkohan tässä lienee sitten saada kone pystyyn kotiin väliaikaiseen tilaan jonnekin nurkkaan, että pääsee tänne turisemaan. Mie oon siis ihan pihalla missä mennään.

Liekö Emmi jo synnyttänyt? - En ole saanut selailtua vanhojakaan kun kestää aina ikuisuus päästä seuraavalle sivulle. Tai enemmän, nytkin kesti kakkossivun latautuminen puoli tuntia ja oli jo heittänt pihalle joten ei kun uusiksi kirjautumaan¿ja taas meni

Ja mitähäh!!! Onko pietu plussannut, ymmärsinkö oikein??!!! Onnea onnea onnea onnea onnea! Mahtavaa!

Pakko pykätä kone pystyyn kotona viimeistään loppuviikosta, eihän tästä elämästä tule mitään ilman vauvasivuja.

Joten nyt vain pikainen ilmoittautuminen, kaikki hyvin ja sf-mittakin alkoi lähestyä normaalirajoja kun huiteli siellä yli eli oli vain reipasta kasvua tuossa jossain vaiheessa ilmeisesti. Sokerirasitus oli OK eli ei sielläkään häikkää. Vauva potkii mahassa vilkkaasti. Öisin heräilen siihen että pakko kääntää kylkeä kun on lonkka kipeä, tyyny jalkojen välissä nukkunut tässä jo tovin kun jalkovälikin on kipeä aamuisin.

Ja rv 28+1 siis mennään tänään, alle kaksi kuukautta mammalomaan, JIPPII!

Vierailija
13/112 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF3030]Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi), mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia

Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella

Tuulitii Täytän tänä vuonna 40, mies on vuoden vanhempi. Lapsia on ennestään neljä, vanhin täytti tänään 11 ja nuorin täyttää ensi kuussa 2. Molemmat ovat tyttöjä, välissä kaksi poikaa, 8 ja kesällä 6v täyttävä. Asuinpaikkana on Satakunta.

Marikko olemme miehen kanssa yli 40-vuotiaita ja haaveilemme kolmannesta. Meillä on nuo kaksi muuta ihan vielä leikki-ikäisiä, joten tämä meidän elämän pikkulapsiperheikä on parhaillaan käsillä.

Emmi ja 37v, ja mieheni täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa

maria69 37v ja mies 30v. Yritys aloitettu 08/05 ja aikaan ollaan saatu 3 km:a.

Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13, 2.ivf nega ja 3. ivf plussaa.

Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.

Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Lasta toivottu 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06. Eka inssi tehty 10/06.

Kirppu-68 Itse olen 37, mies 33. Mulla edellisestä liitosta lapset -88, -90 ja -95. Asustellaan Savossa. Mies töissä, mulla määräaikainen työ loppui joulukuussa. Sain keskenmenon reilut kaksi kuukautta sitten. Vauvaa oltiin yritetty kolme kuukautta kun onnisti. Valitettavasti päättyi noin ikävästi tuo raskaus mutta uutta yritetään kovasti.

vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Km 11/06. Asustamme Uudellamaalla.

RouvaP Itsellä on ikää 39, miehellä pari vuotta vähemmän. Tampereen seudulla asutaan. Meillä on takana yritystä vasta alle puoli vuotta. Miehellä on ennestään yksi lapsi, minulla ei lapsia. Yhteinen lapsi kummankin toiveena, katsotaan miten käy.

Levinia ' 69; mies ´66

lapsia ennestaan nelja tyttoa 15/11/8/4-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides siis tekosilla!

Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.

mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.

murmeli66 vauva saa tulla jos tullakseen, mutta erityisemmin emme yritä. Lapsia on ennestään kolme, pojat -92 ja -01 ja tyttö -04. Itse täytin juuri 40 ja mies on kolme vuotta vanhempi ja asumme täällä pohjoisella Pirkanmaalla.

Pinkerton

Meillä on tällä hetkellä kaksi leikki-ikäistä, toinen heistä vielä hiukan taapero. Mahassa kolmas vipeltäjä tulossa. Me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)

Isotikru: olen vm-69, mies kahta vuotta vanhempi

Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v. Tuulimuna 10/06.

Minä_vaan: Yli 40-vuotias ja silti vauvakuumeessa! Perheessä on jo kaksi lasta (3v ja pian 2v), mutta silti on vielä ihan hirveä hinku saada kolmas pikkuinen.

Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.

Mutkala-65 minä 41v, mies 46v, minulla kaksi lasta entisestä liitosta 17v ja 14v, yksi yhteinen 7v., lisäksi meillä 2 koiraa, hevonen

Panjo Olen nelikymppinen, ja minulla on kaksi pientä lasta.

Alpinia; vuosimallia 67, mies 70. Kaksi lasta 92 ja 96. Kolmatta koetetaan alulle laittaa, yrityksia alkuvuodesta asti. Yksi keskenmeno keväällä. Kaikki pelissä: greippimehu, ovistikut ...

Hyrysysy Olen pienen -03-tammikuussa IVF-hoidon tuloksena syntyneen pikkuprinsessan äiti,jolla ikää on 3-viikon päästä 39v.

Maiju68

Mörri Ikää just tulossa 41-v. Yksi luomutyttö, kohta 4-v.

Takana tuulimuna 07/04 ja yksi varhainen km 11/05, sen jälkeen ei mitään. Kahta IVF:ää yritettiin, toinen keskeytettiin ja toinen vaihtui inssiksi.

Arka, -68, 12 v. tytär

Maiti, 39 v, mies 32 v., ei lapsia ennestään. Yritystä 1,5 vuotta, selittämätön lapsettomuus. Hoidoissa.

syystoive, 39 v. mies 40, 5 lasta, 6. päättyi km 11/06. Asumme uusimaalla.

Kaoma, 38v., mies 34v. 3. hoitorupeama lakaa alkuvuodesta -07. Kaksi keskenmenoa ja kaksi kohdunulkopuolista raskautta.

Lintupien, vm67. Kaksi lasta, edelliset tulleet miltei heti yrittämään alkoittaessa, uusi toivottu odotuttaa itseään.

Minea68, mies -75 Keski-Suomesta. Kolme poikaa, -91, -01, -04. Keskenmenoja saman verran kuin onnistuneita raskauksia vuosien varrella.

Niisku65, plussaa 3. pas:sta.

mirjalii, vm -61, mies 49. Ent. liitosta lapset 24,22,17. Vauvakuume iski kovalla voimalla pari vuotta sitten, kun meillä asui toista kuukautta sellainen nuori perhe, jolla oli vajaan vuoden ikäinen poitsu. Otatin silloin kierukan pois ja elin toivossa..

Yllätysäiti, 38, mies 47. Ei lapsia kummallakaan vielä. Heti seurustelun alussa puhuttiin, että kumpikin haluaa vauvan, mutta kun tuoreen suhteemme alussa toisia kuukautisia ei alkanut kuulua, olin oikeastaan paniikissa: näin pian?!?

Valdevina, ollaan molemmat 4-kymppisiä, meillä on kaksi teini-ikäistä nuorta. Tuulimunia 04/05, 07/05 ja km 06/06 nyt onnellisesti raskautunut.

Salome haluaa lisätä itsensä kuumeilijoihin. Ikää jo reippaasti yli 40. Meillä on kaksi pientä lasta ja minä (enemmän kuin mieheni) kuumeilen vielä sitä kolmatta. Kokemusta on tuulimunasta ja keskenmenosta.

Plussanneet 60-lukulaiset:

Teti la 20.2.07

Emmi la 25.3.07

Tale68

Pinkerton

Mutkala-65

Panjo?

Sonjaemma 11.6.07

Senniina 27.6.07

Valdevina 21.7.07

niisku65

Yllätysäiti

Levinia

syystoive

Pietu

Wemppa

Vierailija
14/112 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nämä sivut alkoi ilmeisesti taas pelittämään - varmaan pitää jotain latailla tuonne taustalle tarpeeksi, että taas rullaa¿

Ja kävin lukaisemassa viime viikon pinon ja mitä silmäni näkivätkään: Isotikru ja Wemppakin on plussanneet! Ihan huikean mahtavaa, halauksia ja peukkuja että kaikki menee hyvin! Siis sikasiistii, kuten nykyisin sanotaan!

Ja maitille onnea punktioon että siellä olisi kivoja soluja keräiltäviksi ja hirveästi peukkuja seuraaville päiville että pääsisitte siirtoon.

Emmi, ikävä tuo verisairausjuttu mutta kuten kaikki on jo täällä toppuutelleetkin, niin hyvä että sattui lääkäri ja homma todettiin ajoissa. Ja että hodoilla pitäisi selvitä. Minullahan tuo epiduraalin laitto on myöskin epävarmaa kun pitää olla vähintään 12 h väliä viimeisestä hepariinipistoksesta (mitä piikittelen tässä sen tukostaipumuksen takia).

Mutta voi että minä olen iloinen plussanneiden puolesta ja siitä että jos nämä sivut taas pelaisi! Saa nähdä miten käy kun huomenna taas avaan koneen...

Vierailija
15/112 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotikru jäi esittelyplussanneista. Korjaan tilanteen, kunhan jaksan.

Lyhyesti tässä kuulumisia, kun pitäis vääntää kuoron toimintakertomus. Laululeiri meni kivasti, mutta närästi koko ajan aivan sairaasti. Rumia sai puhua taas riittämiin ja muutenkin oli mukavaa irrottautua arjesta.

Wempan kanssa meni ovistikkubisnekset nyt parhaasta mahdollisesta syystä huti, joten Elsamarja huhuu!! Tikkuja edelleen kaupan!!

Eipä tässä nyt sen ihmeempiä, palailen varmaan illan mittaan.

S rv 26 huomenna

Vierailija
16/112 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin just makkarakeiton hellalle porisemaan ja kipasin koneelle.

Äsken tulin kotiin kun hain tervarista reseptin ja sairaslomatodistuksen ja tietty apteekin ja ruokakaupan kautta piti käydä.

Niinpä niin kyllä se nieluviljely näytti positiivista ja mullakin on angiina. Ei kun penisiliiniä naamaan ja kipulääkkeeksi näin yleensä pyysin kirjoittamaan Paratabsia 100 kpl purkin ja kerrankin selvisin apteekista alle 7 euron !!

Tosin kipasin siellä sitten hetimmiten uudelleen kun esikoinen jäi isänsä kanssa kauppaan ja hain apteekin oman raskaustestin kun en vieläkään oikein usko että totta se on mutta kaksi kaunista selkeää viivaa siihenkin piirtyi ja jos apteekin testi plussaa näyttää niin uskottavahan se on !!Tosin kaksosista ei vielä näillä kp näyttänyt plussaa joten oletan että kierto olisi ollut sen 28-30 vrk kun tänään olis niinkuin kp 34!

Senniina ei haittaa vaikka et mua plussaneeksi laittanut, ehkä se on varminta laittaa tuonne plussanneet listaan vasta kun ultrassa löytyy jotain ettei käy niinkuin viimeksi !! Mä olen varmaan vähän taikauskoinen mutta kuitenkin....ja kyllähän te kaikki tiedätte että mä oon plussannut !!

Nyt tuli vaan tälläistä omanapaista tekstiä mutta palaan paremmalla jalla, pikkupimut tappelee joten erotuomaria tarvitaan ja sapuskat pitää laittaa pöytään...

Ciao !!

Isotikru + tikrunpentu

Vierailija
17/112 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista matalalentoa töissä ja kehityskeskustelu kaupanpäälle, joten nyt on takki aikas tyhjä ja väsyttää.. Mutta teidän seura onneksi aina piristää : ) Kiva että Sonjaemmakin pääsi ilmoittautumaan! Nää sivut on kyllä mun mielestä takkuilleet inasen verran liikaa viime aikoina; töissä ei hermo kestä odottaa sitä latautumista kun pitää samalla tarkkailla ettei kukaan ryykäse huoneeseen ihan yllättäen.. Kotona onneks toimii vähän paremmin!

Mä oon kokeillu sekä mies- että naisgynejä ja aiemmin menin aina mieluummin miehelle, koska mun kohdalle on osunu parikin aikas kovakouraista naista ja vastaavasti varovaisempi mies.. Nyt oon jo muutaman vuoden käyny samalla naisella ja oon erittäin tyytyväinen; ei satuta, kertoo koko ajan mitä tekee, vastaa ja selittää asiallisesti ja on inhimillinen!

Nyt täytyy mennä setvimään ruokapuolta..

Mukavat viikonjatkot kaikille!

Walo

Vierailija
18/112 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtu kertoa..Olen käynyt sekä mies- että naisgyneillä. Ihan osaavia ovat olleet kaikki. Pillerireseptiä olen joskus toistakymmentä vuotta sitten käynyt yleislääkärillä uusituttamassa ja se ei ollu ihan niin kivaa. Karsein kokemus on yhdestä vanhasta miesgynestä. Mulla oli joskus parikymppisenä toistuvaa 2.luokkaa papassa ja sitten sain vielä taudin silloiselta poikakaverilta. Kiva kaveri..Tämä gyne otti sitten multa koepalan sellasella ihme sähkökoukulla - sattu aivan saatanasti - ja kaikenkukkuraksi näytti sen retaleen mulle ja pudotti lattialle. Vuosin ku seula sen jälkeen ja olen jälkeenpäinkin miettinyt, että mitähän vaurioita se mulle teetti. Sitten se näki poikakaverin kuvan mun lompakossa, tempaisi sen käteensä ja sanoi, että ei olis tuostakaan uskonut..Karsee tyyppi!!

Nämä myöhäisempien aikojen gynet ovat sitten olleetkin ihan ammattitaitoisia. Se on jotenkin niin herkkä ja " nolo" tilanne, että se vaatii lääkäriltä taitoa.

No niin. Ukolta tuli tekstiviesti: annatko illalla? Vastasin, että ehkä annan, ehkä en.

Vierailija
19/112 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengissä olen. Kiitos uusista onnitteluista.

Olen ihan naatti. Minulla alkoi raskauden myötä taas unettomat yöt. tai siis tänäänkin heräsin neljän jälkeen, eikä unta enää tullut...

Nukahdan ihan just tähän koneelle....

Senniinan vika kommentti nauratti..

Ei nyt enempään kykene. Öitä!!

wemppa

Vierailija
20/112 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottaisin Wempan tervetulleeksi uniklubiin, mutta teretulemast kuitenkin unettomien klubiin, auuuuuu *ulvoo kuuta ja millon mitäkin*