Minä en v*ttu vaan jaksa tuon perkeleen pussilakanan kanssa!
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesukone myllännyt kaikki muut pyykit pussilakanan sisälle pesun aikana.
Pussilakanat kannattaa sulkea pesun ajaksi, niissä yleensä on ne nepparit, joilla saa suljettua. Jos ei ole, auttaa myös pari hakaneulaa joilla sulkee aukkoa.
hakaneulat saattaa avautua ja sitten pitää hankki uusi kone
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mulla menee hermot kun peitto ei pysy pussilakanan sisällä ja meinaa tulla sieltä öisin ulos.
Sama. Inhoan sitä, kun peitto valuu alaosasta ulos ja lakanan yläosa ilman peittoa on sellainen ohut lörppä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mulla menee hermot kun peitto ei pysy pussilakanan sisällä ja meinaa tulla sieltä öisin ulos.
siihen on ratkaisu...SALKIN magneetit molempiin tai kaikkin kulmiin, kiinni on ja pysyy. Tyytyväinen käyttäjä. Kuukkeli kertoo kun haet Salkin. Niitä ei ollut pariin vuoteen saatavilla mutta nyt taas on
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu ja mene lepäämään. Huomenna haet töitä.
Työni olen jo tehnyt.
- n69v -
Vierailija kirjoitti:
Meni mullakin. Mä luovuin kokonaan peitto+pussilakana yhdistelmästä, ja ostin muutaman puuvillaisen päiväpeitteen, joita käytän nykyään peittona. Helppo viskata koneeseen ja ottaa taas käyttöön. Kylmällä otan päälleni vielä toisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siihen on ratkaisu...SALKIN magneetit molempiin tai kaikkin kulmiin, kiinni on ja pysyy. Tyytyväinen käyttäjä. Kuukkeli kertoo kun haet Salkin. Niitä ei ollut pariin vuoteen saatavilla mutta nyt taas on
siis nämä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni mullakin. Mä luovuin kokonaan peitto+pussilakana yhdistelmästä, ja ostin muutaman puuvillaisen päiväpeitteen, joita käytän nykyään peittona. Helppo viskata koneeseen ja ottaa taas käyttöön. Kylmällä otan päälleni vielä toisen.
Yhtä hyvin sitten peitto ilman lakanaa? Minulle ei tuo riittäisi. Tarvitsen talvella flanellilakanat, peiton ja kolme vilttiä.
Vierailija kirjoitti:
Pese pussilakanat erikseen.
Olen omistanut elämässäni yhden pussilakanan. Oli niin vastenmielinen kehitelmä, että vain pari viikkoa käytin, kunnes nakkasin pois. Hyvin olen pärjännyt ilman pussilakanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin sitten peitto ilman lakanaa? Minulle ei tuo riittäisi. Tarvitsen talvella flanellilakanat, peiton ja kolme vilttiä.
Peitto raskaampi pestä viikon-kahden välein. Lisäksi melko epämiellyttävän tuntuinen.
Pattereissa on termostaatit, kylmällä voi pukea lämpimät yövaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pussilakanat kannattaa sulkea pesun ajaksi, niissä yleensä on ne nepparit, joilla saa suljettua. Jos ei ole, auttaa myös pari hakaneulaa joilla sulkee aukkoa.
Jossain halvoissa ja huonoissa kura-Ikeoissa on ne nepparit eikä yläreikiä ollenkaan. Pari kertaa mankelin läpi, niin nepparinpalasia lattia täynnä.
Lisäisin aloittajan sadatteluun.
Ja sitten kun olet saanut kaiken ulos pussilakanasta ja laitat hyväuskoisena pyykit kuivuriin ja ohjelman käyntiin, niin tadaa, sinulla on ohjelman lopussa kuiva pussilakana täynnä märkää pyykkiä. V*ttu, että v*tuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Pussilakanat voivat olla pirullisia. Auttaisiko, jos niille laulaisi ja olisi mahdollisimman mairea?
Jätä linkous pois pesuohjelmasta, niin ongelma vähemmän todennäköinen ;)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei pysy aluslakana paikallaan, tämä on ilmi selvä vuode vaatteiden salaliitto meitä ihmisiä vastaan...rupean lakkoon enkä pese niitä enää, vasta sitten kun oppivat olemaan kunnolla!
Jätä se sika! Ei ole pakko jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis nämä,
Onpa kalliita magneetteja. Idea kyllä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin aloittajan sadatteluun.
Ja sitten kun olet saanut kaiken ulos pussilakanasta ja laitat hyväuskoisena pyykit kuivuriin ja ohjelman käyntiin, niin tadaa, sinulla on ohjelman lopussa kuiva pussilakana täynnä märkää pyykkiä. V*ttu, että v*tuttaa.
Tämä. Kerran oli pussilakana kietoutunut pyykkien ympärille niin solmuun, että oli pakko vaan saksia se vtn pussilakana auki, -saksin sen muuten ihan riekaleiksi, että voikin pieni asia raivostuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vika on käyttäjässä, ei pussilakanassa. Ei pussilakana sille mitään voi että siinä niin iso aukko.
Sen aukon voi vaikka harsia umpeen pesun ajaksi.
Ihan uskomatonta. Pakko olla joku ihme. Ei tollasta voi vaan kerrassaan tapahtua.