Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*KOTILOJEN ALKUVIIKKO!*

19.03.2007 |

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9844949&p=2&mpage=5&tmode…

Vai onkohan mun silmät vielä niin ristissä, etten nähny uutta pinoa... x)

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin neuvolasta niitä sokerirasitustuloksia.. ja kaikki arvot oli kunnossa! IHANAA! 0h arvo oli 4,9(raja 5,1), 1h arvo 7,8(raja 10,0) ja 2h arvo 4,1(raja 8,7). :)

Kiva kuulla muiltakin hyviä nla kuulumisia! :)

Ulkona on tosi kova tuuli! Ja tuulee vielä tosi kylmästi! Hyrr! Onneks sentään ne uudet lumet on jo sulaneet, ja tiet puhtaat :)

Eipä tällä erää muuta!

PP 27+2

Vierailija
22/54 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille!

Huldalle sektiosta vielä. Mullehan tehtiin kanssa hätä sektio kuten mammutille, mutta mulle tehtiin leikkaus haava bikini rajaan (onneksi). Haavaa ei nyt kolmen vuoden jälkeen edes juuri erota ja minä toivuin koko operaatiosta todella nopeasti. Ainoa mikä oli vikana oli heikkous kun menetin paljon verta. Parissa päivässä olin todella hyvässä kunnossa. Ja alatie synnytyksen jälkeenhän olin todella kurjassa kunnossa useita viikkoja.

Ja minähän menen pelkopolille jossain vaiheessa keskustelemaan kun en tosiaan uskalla enään edes ajatella synnytystä alakautta.

Meillä on tulossa oksennus tauti tai joku.

Pojalla oli tänään 38 astetta kuumetta ja hetki sitten oksensi. Saa nähä oksentaako vielä. Mä niin toivon että olisi jotain muuta kuin okennus tauti kun mä saan kaikki pöpöt todella helposti ja mulle oksentaminen on niiiiin älyttömän vaikeeta.

Pelkään sitä tautia ihan tuhottomasti. Hui.

Perjantaina olis np ultra enkä kyllä halua perua sitä oksennus taudin takia kun olen niin odottanut sitä että sitten pääsisi kertomaan kaikille vauvasta.

Nyt jo vatsa ihan solmussa kun ajatteleekin sitä ultraa rupee jännittämään kamalasti. =)

Kunpa masussa olisi kaikki hyvin.

Tsirppana rv 11+3

ROUVAR Onnea hyvän kokoisesta pojasta. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti, tää on ihan naurettavaa! Mun äiti meinasi tulla linjoja pitkin kun kerroin puhelimessa mitä olin tekemässä äsken = pesemässä sitä lastenhuoneen mattoa. Kun raskaana ollessa ja viimosillaan pitäisi kuulemma ottaa rennosti ja levätä. Siis hei, mikä tässä on suunnilleen pahinta mitä voi käydä? Synnytys alkaisi -ei haittaisi YHTÄÄN. No, enpä saanut palkaksi tämän päivän häsäämisestä supistuksen supistusta, selkä vaan tuli vähän kipeäksi, että äitimuori on hyvä ja ei panikoi; ei vielä tarvitse tänne karauttaa tyttöjä hoitamaan. ;0) Silloinkin kun " tosissani" yritin jälkeen lasketunajan saada kakkosta syntymään niin eipä auttanut kuuluisat 3 S:ää, paitsi sen verran että meillä ei varmaan IKINÄ ole ollut yhtä siistiä kuin silloin. Eikä muuten auttanut lumitöiden tekeminen tai mikään muukaan, joten en kyllä tällä kertaa jaksa tarkoituksellisesti edes hötkyillä. Asennoituneena Sytoteciin.... ;0)

adalat uudelleen

Vierailija
24/54 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans äidin suunnalta tuollaisia lotkautuksia odotettavissa. Eilen se sai mut hiiltymään kun mulla on ollu tää flunssa (mahd. mononukleoosi, virustauti kumminkin) tekstaamalla " Ei kai se voi olla vaarallinen vaarin tyttären pojalle?" . Hmph. Ihan kuin mä jotenkin eläisin VAARALLISESTI tai voisin jotain virukselle joka on jo tarttunu muhun. Ja ärsytti toi isän sekaannuttaminen asiaan...

Ja samainen äiti kans päivittelee JOKA KERTA kun sille soitan, että " et kai sä nyt RASKAANA pese ikkunoita/mattoja/lattioita?" jne. Sit se aina päivittelee, kun mä haen lapset tarhasta kävellen. Milläs muullakaan, maksaako se mun taksimatkat vai? Ja TÖISSÄ (siis kun tein keikkaa) ja vielä sellaisessa työssä (tk-päivystys)... Mitään ei voi raskaana tehdä. Mä usein mietin isää säälien miten sängyn pohjalle passattavaks äiti onkaan voinu ite raskauksien aikana ryhtyä.

Ainoa vaarallinen tekijä raskaudelle on mun äiti itse. Verenpaine nousee AINA varmasti sen soitosta. :D

Tsirppana, mäkin olin kyllä tokan alatiesynnytyksen jälkeen monen monta viikkoa ihan uupunut. Kaupassa käyntikin oli suurrasitus ainakin 3vkoa. Mä alan olla melkein jo positiivisella kannalla sektion suhteen. Jotenkin oon nimittäin vakuuttunu, että sektio tästä tulee. Niin sitkeesti tuo tuolla istuu ja kohtu on kaksiosainen väliseinällä, istukka edessä. Ei siis kääntöyrityksiä voi tehdä. (Eikä se välttämättä mahdu siellä kääntymään.)

Missäs AIHA on? Vai oonko mä vaan missannu sen täysin? :D

hulda 27+5

Vierailija
25/54 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää tästä likat lähtee sujumaan. Eilisen illan ja sitten vielä yön aikana tuli jonkun verran oikein kipeitä supistuksia, mutta ei vielä mitenkään säännöllisesti. Tänään menen neuvolaan ja sitä ennen shoppailemaan eli toivoa kai on...

Heti aamulla toiveikas LapaLepa rv 38+6

Vierailija
26/54 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaas pinoa...

Sektiosta vielä täytyy sanoa, että nyt kun moni täällä on kertonu oman kokemuksen, niin musta alkaa oikeesti tuntua, että kyllä mäkin siitä tarvittaessa selviän. :) Ehkä mä oon liikaa keskittyny yksittäisiin tarinoihin.

Olo alkaa olee jo virkeä täällä! Hb:han oli kans noussu viikossa, joten kyllä tää tästä. Oon muutaman yön jo peräti nukkunu niin, että vasta aamuyöstä herään vessaan ja käyn ottamassa matrifolinin. Kunpa tällaisia öitä olis synnytykseen asti. Aamulla on NIIN virkeä olo. Mut huomenna alkaa virallisesti viimeinen kolmannes ja sehän nyt on selvä, että ongelmat vasta siis edessä... :D

Meillä muuten mies on aina lihonu mun raskauksien aikana ja sitten taas laihtunu kun mä laihdutan. ootteko muut huomannu samaa? Hullunkurista... Mut nyt ollaan päätetty, että yhdessä vähän katotaan mitä suuhun laitetaan ja koitetaan liikkuakin enemmän etenkin kunhan tää tauti lopullisesti musta lähtee. Mähän en voi laihduttaa, mut voin kyllä jättää nuo karkit pois... Ja liian paljon tulee syötyä eineksiä ja pikaruokaa, kun oon yksin nyt päivät kotona, kun en voi töitäkään tehdä.

Kelalta ei oo kuulunu mitään vaikka yli 2vkoa sit laitoin hakemukset. Siis sitä aitiysavustustakaan... Oisko sen jo pitäny tulla? Kun tuntuu, että kaikki muut on saanu sen jo lähes viikossa.

Hulda 27+6

Vierailija
27/54 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei minkäänlaisia tuntemuksia,että täältä vielä kuukauteen lähettäis minnekkään..ei oo kyllä yli menny nuo edelliset.

Meillä on kyllä niin päin,että mies istuu illat ja vetelee sipsejä yms.lakuja ja mä siinä vieressä katon ja lihon=)Mies käy vielä ruokatunnilla melkein aina jossain syömäs pikaruokaa,ja mä yritän salaattia yms.perus kotiruokaa ja lihon=)Mun mies ei liho millään...

Mulla tässä raskaudessa tullu eniten kiloja,kaiholla muistelen kun ootin ykköstä ja ahmin kaikkea mielin määrin,ja 6kg tuli..sairaalasta kun lähdin niin niin painoin vähemmän kun ennen raskautta.Muutenkin laihduin silloin niin,että piti ostaa vaatteet uusiksi...Nyt joutuu uusimaan vaatteet,kun en varmaan mahu enää ikinä mihinkään=(

Onneksi kesä niin saa jossain trikoomekossa laahustaa=)

Onko muilla nämä aamupäivät tosi pitkiä..mulla poika heränny nyt aina 7 aikaan,ja tuntuu kun klo 12 niin oon jo ihan puhki..

Huiskutin 37+1

Vierailija
28/54 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, sieltähän se LapaLepakin aikoo jo tehdä lähtöä! Antaa aina toivoa kun kipeesti supistelee, kumpa sitten vaan edistyis eikä loppuis kuin seinään niinkun mulla! Tulepa sitten kertomaan neuvolan jälkeen onko edistystä. Pidetään peukkuja bd !!!

Eilen oli muutama oikein mahtisupistus, siis sellasia tosi voimakkaita, ettei liikkumaan pystynyt mihinkään ja piti vaan nojata lähimpään tukeen ja ähistä ja puhista. Mutta ei vaan edelleenkään sattunut joten en niistä sit uskaltanut riemua repiä... Illalla imuroin ja saunoin kunnolla päälle, eikä kyllä mitään vaikutusta :( Alan menettää toivoni, että tässä mitään tapahtuis ikinä... Tänään tajusin, et ens viikolla alkaa jo huhtikuu! Mahtaako tää mennä ihan sinne asti lopulta. Alunperinhän mä toivoinkin, että vasta huhtikuulla syntyis, kun se olis jo selkeesti kevätkuukausi ja jotenkin kivempi kuin tälläinen " loskakuu" niinkuin maaliskuu... Muttei tässä vaiheessa tunnu enää merkitykselliseltä tuo syntymäkuukausi, sitä vaan toivoo että tulis jo pian... Joka aamuna ensimmäinen ajatus on, että tänäänkö se alkaa.. joko mä tänään synnytän? Ja sit taas illalla omaan petiin toteamaan, että ei ollut tänäänkään se päivä :( No, jonain päivänä se on väkisinkin lopulta SE päivä :) Jaksais vaan odotella rauhassa, huokaus...

Kiitos mammutille ja adalatille, kun rauhoittelitte siitä käynnistyksestä. Mulla on ollut siitä sellainen mielikuva, että tippa käteen ja supistukset lyö heti täydellä voimalla päälle! Toivon silti, ettei siihen saakka mentäisi, vielä on onneksi aikaa... Kyllä se kuitenkin vähän jännittää edelleen...

Hyvää päivän jatkoa kaikille mahakkaille! Koitan taas saada aikani täällä kulumaan ja odottelen LapaLepan tilannekatsausta iltäpäivästä.

Luna ja " Aarre" rv 38+5

Vierailija
29/54 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tosi jännät paikat menossa! Kunnon suppareita lähtöä kärkkyville!!!

Ja onnittelut Rouvarille vaavista!

Mä olen niin VÄSYNYT koko ajan, että olen kyllä tässä seuraillut teidän kuulumisia ja päivitellytkin listaa, mutta siihenpä se jää. Ens viikolla olis neuvola, mut mietin tässä että pitäisköhän käydä Hb otattamassa, jos vaikka se väsyttää. Kyllähän tuota nukkuu yöt tosi huonosti muutenkin, joten voipi olla sitäkin väsymystä.

Varasin ens viikolle ajan gynelle, kun haluan käydä kurkistamassa vauvan kasvua ja vointia.

Ai niin. Kävin siellä sokerirasituksessa ja kaikki arvot olivat hyviä. Eli tuli taas todistettua ettei se ylipaino ole yhtä kuin raskausdiabeetikko. Ähäkutti.

Tytsyillä taas nuhaa. Lauantaina pitäis mennä kuopuksen 1v synttäreitä juhlimaan kummien luokse, joten toivottavasti tauti ei pahaksi pukkaa.

Ostin käytettyinä tuplat (siis myin omani, joista en tykännyt ja hankin toiset tilalle) ja eilen käytiin tytsyjen kanssa kävelyllä. Vajaa 2 kilsaa ja mä tein kuolemaa. Ihan loppu ja joka paikka kipeenä. Koko pirun illan särki alakertaa. Että ihanat liitoskivut täällä!

Ja sitten esikoisella uhma. Arghh!

Että voitte kuvitella kuin ihanan pirteä ja äitimäinen ja energinen olo mulla on.... :( Sniif..

Jaksuja kaikille!

AIHA ja Nea rv 30+1 (wau!)

Vierailija
30/54 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HULDA: Piti ihan mielenkiinnosta kysyä, että onko sulla nyt sitten ns poikamaha? Toisilla kuulemma samanlainen masu oli sitten tyttö tai poikaraskaus ja toiset sanoo, että kyllä mahan muoto muuttuu. Kuis sulla?

AIHA vielä

Vierailija
31/54 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitä sitten taas pyörähti uusi viikko meikäläisellä käyntiin ja neuvolassakin tuli käytyä. Kaikki oli kunnossa. Positiivinen asia on se, että vauva on toooosi alhaalla. Oli kuulemma vaikea tunnustella päätä kun on jo niin tuolla lantiossa alhaalla. Laskeutumista oli tapahtunut reippaasti sitte viime kerran, sf-käyräkin oli tipahtanut kunnolla. Aika rauhallisin mielin vielä jaksan odotella, mutta täytyy tunnustaa, että vähän kaihertaa kun täällä porukka alkaa supistella ja on toivoa, että homma lähtee etenemään.

Nyt en ehdi tämän enempää kirjoitella. Palailen taas asiaan jossain vaiheessa.

adalat, 39+0

Vierailija
32/54 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiiä onko tossa mun mahassa mitään eroa tyttöihin. :D Mut laitoin sulle just tekstarilla kuvan. Jotenkin olemattoman oloinen maha se on sf-mittaan verrattuna. :D

Mä sain mun väsymyksen helpottamaan, kun tää räkätauti helpotti ja hb alko nousta. Hb:n nousu tapahtui sitten matrifolinin ansiosta (2tbl/vrk) ja sipaisin kerran päivässä pienesti maksapasteijaa leivälle, kun veriletut ei tuu kuuloonkaan. *puistatus*

Adalat: Älähän nyt, ei ne supparit aina enteile nopeaa lähtöä ja toisaalta, koskaan ei tiiä koska vedet menee ja sit se onkin menoa. :D

Hulda 27+6 (pesin maton ja vessan lattian tässä uudessa tarmossani!)

Vierailija
33/54 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siellä ei mitään uutta taaskaan, kaikki samanlailla kuin ennenkin. Tädin mielestä olisi kyllä maha hiukan jo laskeutunut viime kerrasta, vaikka sf-mitta olikin kasvanut. Mutta omasta mielestänikin se on laskenut vähän alemmas.

Se sitten niistä iltaisista ja öisistä suppareista... Ei mitään tänään koko päivänä, vaikka olen koko ajan ollut liikkeessä... Eli samassa veneessä mennään Lunan kanssa, ensin vaikuttaa lupaavalta, mutta siihen se sitten jääkin...

Nyt menen hetkeksi lepäämään ennenkuin lapset tulevat hoidosta, etten ole sitten koko iltaa ihan loppu:-)

LapaLepa rv 38+6

Vierailija
34/54 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut viestiä...

Vierailija
35/54 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut aluksi rouvarille pienokaisesta! Lisää vauvauutisia varmaan lähipäivinä tiedossa.

Neuvolassa taas käyty ja kaikki oli hyvin. Vauvan pää jo alhaalla. Supistelee napakasti pitkin päivää, mutta ei kyllä vielä mitään synnytyssupistuksia. Käsituntumalla arveli, että vauva ei mikään jättiläinen jos syntyy la:an aikoihin. Sf-mitta oli 32, sama kuin viikko sitten. Viikon päästä taas uusi neuvola käynti.

Kyllähän nää viimeiset viikot alkaa oleen aika kärvistelyä. Äippävaatteet alkaa tympiä ja kaupat on täynnä ihania kevätvaatteita. Menin ostamaan itselle jo parit housut ja paidat, toivotaan että sopiii sit päälle kesällä.

Mukavaa viikkoa kaikille! Onkohan kotiloilla vielä vauvapuolella pinoa? Kohtahan siellä alkaa jo olemaan porukkaa.

NAKSU ja NASU rv37+4

Vierailija
36/54 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä päivittämään kuulumisia, kun alkaa tässä tuntua, että nyt ois jotain tapahtumassa! Koko päivän on siis supistellut silloin tällöin ja iltaa kohden vaan tiheämmin ja alkoivat olla jo sellaisia epämukavia (en nyt kivuliaiksi vielä kuvailisi) että niihin pitää jo vähän keskittyä. Selässä on jatkuva jomotus. Onhan tää lupaillut aiemminkin, mutta nyt tuntuu erilaiselta, kun tää on kehittynyt tässä koko päivän ja koko ajan vaan etenee... Hyvin toiveikkaana siis tällä hetkellä! Lähetin vielä miehen töihin yövuoroon, kun en usko että vielä yöllä tulis lähtö kuitenkaan. Ja tossahan se on 5 km päässä, että pääsee sieltä kyllä tarvittaessa aika nopeasti tulemaan. Saakohan tässä itsekään nukuttua... Mä en kyllä kestä jos ei tää tästä taaskaan ala, nyt kyllä tuntuu että jos ei näillä " oireilla" niin ei sitten millään! Limatulppaa odottelen kärsimättömänä, vasta kun se on tullut niin voin olla ihan varma että tästä päästään urakoimaan :)

Jos nyt sattuisi yöllä tulemaan lähtö niin koitan päästä vielä ilmoittamaan tänne, tilanteen mukaan. Meillä kun on tää kone yläkerrassa niin saattaa olla vaikeuksia mähkiä noit raput tietyissä tilanteissa... :) Mutta ei nyt vielä innostuta, varmaan tulen vielä aamulla ilmoittautumaan ihan yhdessä koossa... Ja jos ei musta kuulu niin tiedätte missä oon!

Luna ja " Aarre" lähtökuopissa? rv 38+5

Vierailija
37/54 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sitä ehtisi ihan ajan kanssa kirjoittaa... Eli kotona ollaan, ja vahvasti. Vointi on nyt ihan OK, ja sen huomasi lääkärikin päivällä äippäpolilla. Heti ekana kun otti mut vastaan, sanoi, että sä ainakin näytät parempivointiselta! Se siis näkyy ulospäin :o) Seuraavan ajan sain viikon päähän, ja maanantaina sitten neuvolaan. Mulla kyllä kokeissa merkkejä raskausmyrkytyksestä, hieman verenpainetta, ja painonnousua ihan hirveästi. Mutta kun yleiskunto ja fiilis OK, niin pääsin kotiin =) Alkaa toiveet nousta, että pääsisin synnyttämään huhtikuun puolella. Kaikkeni yritän, mutta ens viikolla kyllä jo kysyn, että kai pääsen synnyttämään ennen pääsiäistä ;o) Lepoa vaan, sehän alkaa täällä jo sujua.

Mä alan uskoa, että moni muu täällä voi saada vauvan ennen mua, ainakin Luna ja Adalat, ja meikäläisen kanssa samoilla viikoilla olevat Huiskutin ja Naksu -tiedä sitten kuka synnyttää ensiksi. Kivaa nähdä kuka seuraavaksi kahdentuu. Minä veikkaan vahvasti Lunaa ja paljon supistussäteitä sinne =)

(Ja tietty kaikille lähtöä toivoville!)

Olipa siis TODELLA terapeuttista lukea, että muillakin ottaa oma mutsi päähän. Mulla just samanlaisia kokemuksia... Kaikkea hyvää tarkoittaa kun tulee tänne auttamaan, mutta verenpaine kohoaa välillä! Just kun ollaan saatu miehen kanssa hienosti selitettyä lapsille -varsinkin esikoiselle, että äidin on pakko levätä ja nyt täytyy olla kiltisti kun äiti on kipeä, niin eikö tämä mummo sitten perusteellisesti selittämään, että ei äiti mitään kipeä ole! Että vauvaa se äiti vaan odottaa... AARGH! Ja kaikkea muuta pientä vastaavaa, että välillä olis viisi kertaa helpompaa kun ei tulisi ollenkaan. Mutta toisaalta; ulkoili tänäänkin lasten kanssa aamulla 2.5h, verenpaine olikin OK kun makoilin ja kyttäsin leffan! Molempi pahempi...

Painonnoususta. Luulen, että tuli pohjat. 2,2kg/vkossa!!!!!!!! Että jos jollain on enempi, niin mieluusti kuulisin moisesta. Enkä ole syönyt esim. suklaata tai sipsejä lainkaan, vaan kunnon ruokaa lasten kanssa. No, myönnetään, muutama tuhdimpi leipävälipala on uponnut, mutta ei kai tuollaista kilomäärää voi syömällä saada? Mä koko ajan mietin, mitä olen syönyt tai mitä olen jättänyt syömättä. Mitä tässä muutakaan kun elämä pyörii sohvan, vessan, jääkaapin, neuvolan ja ä-polin väliä. Muutama ylimääräinen leipä annettakoot anteeksi...

Kuopus ei reilu viikko sitten enää suostunut laittamaan yöksi vaippaa, ja ajateltiin, että mitä me ollaan toista pakottamaankaan, vaihdetaan lakanoita sitten... Mutta eipä ole lakanoita tarvinnut vaihtaa! Saa nähdä miten käy kun vauva syntyy. No, sen näkee sitten, nyt en jaksa murehtia. Saahan ne vaipat laitettua takaisin jos tarve vaatii. Pistettiin neidin kanssa kaikki vaipat vauvan hyllyyn, kun ne ovat nyt sitten vauvan vaippoja =) Saa nähdä koska huomaa, että tilalla on vain pieniä kertiksiä ja kestoja... Päivävaippaa typyllä ei ole ollut sitten tammikuun! Hyvältä vaikuttaa :o)

Nyt täytyy kömpiä vinttiin nukkumaan kun jäi sairaalareissun takia päikkärit välistä...

T:Anttuli kera Pepin rv36+4

Vierailija
38/54 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän peukkuja!!!

Vierailija
39/54 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuhan heti informoimaan tilannetta...

Vierailija
40/54 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Luna päässyt lähtemään? Kuulosti ainakin jo tosi lupaavalle :)

LapaLepallekin supistussäteitä, kyllä se siitä lähtee!

AIHAlle onnittelut sokerirasituksen hyvistä arvoista! :)

Oon itse sen verran nuori, että mulla varmaan suht nuori äitikin(45), kun ei se ole olenkaan tollanen hösääjä :) Teidän äidit kuulostaa ton perusteella ihan mun mummolta, joka on kyllä välillä niin ärsyttävä! Mutta sillä kun on aikaa päivisin, niin tulee tarpeen vaatiessa hoitamaan lapsia.. Heh! :)

Siellä sokerirasituksessakin sen labratädin ilme venähti, kun selitti siitä rasituksesta. Sanoin että oon kyllä ollut edellisessä raskaudessakin. Sanoi, ai tää on jo toinen. Vastasin, kolmas :) Sitten vähän ihmeissään kyseli, että minkä ikäisiä ovat edelliset :D

En taas muista mitä muuta piti kommentoida, joten ei muuta tällä kertaa!

PP 27+4