Mikä naisten mielestä hieno juttu on mielestäsi plääh?
- merkkilaukut
- miehen autolla kehuskelu
- itsenäisesti pärjääminen
Kommentit (69)
Permanentti
Laihdutus + sali
Maratonjuoksu
Bileet
Kotityöt (tiski siivous)
Uudet kengät
Uudet vaatteet
Kosmetologi
Dieetit
Allergia
Pettäminen
Seksin harrastaminen tuntemattomien ihmisten kanssa
Baarissa kännääminen ja karaoken laulaminen
Pakonomainen tarve aina tehdä jotain
Mä olen nainen ja mun mielestä merkkilaukut ja miehen autolla kehuskelu on plääh (meillä ei ole autoa, miehelläni ei edes ajokorttia). Mutta jos joku näistä tykkää, ei se ole multa pois tai tee mua mitenkään erikoiseksi.
Matkustelu. Se, että kirjoittaa jo deittiprofiiliin että 57 countries visited!
Sukulaiset🤣🤣
Lasten syntymäpäivät🤣🤣🤣
Mitä vikaa itsenäisesti pärjäämisessä on? Minusta jokaisen terveen aikuisen pitäisi pärjätä itsenäisesti sukupuolesta riippumatta. Vain silloin parisuhde voi olla oikeasti tasa-arvoinen eikä riippuvuuteen perustuva.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa itsenäisesti pärjäämisessä on? Minusta jokaisen terveen aikuisen pitäisi pärjätä itsenäisesti sukupuolesta riippumatta. Vain silloin parisuhde voi olla oikeasti tasa-arvoinen eikä riippuvuuteen perustuva.
Ei siinä mitään vikaa ole mutta moni nainen tekee siitä ison jutun ja koko persoona perustuu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen ja mun mielestä merkkilaukut ja miehen autolla kehuskelu on plääh (meillä ei ole autoa, miehelläni ei edes ajokorttia). Mutta jos joku näistä tykkää, ei se ole multa pois tai tee mua mitenkään erikoiseksi.
Mun tuttavapiirissä ei oo yhtäkään tollasta naista. En tiedä, mistä nää näitä stereotypioita repii. 🙄
Vierailija kirjoitti:
No ap:han kertoi itsenäisesti pärjäämisen olevan naisten juttu. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään vikaa ole mutta moni nainen tekee siitä ison jutun ja koko persoona perustuu siihen.
Miten tämä siis näkyy käytännössä?
Ap on varmaan ihan innoissaan, kun treffeillä nainen kertoo, että hänellä ei ole tuloja eikä hän aio mennä töihin vaan hän etsii itselleen elättäjää.
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen
Seksin harrastaminen tuntemattomien ihmisten kanssa
Baarissa kännääminen ja karaoken laulaminen
Pakonomainen tarve aina tehdä jotain
Ompa hienoa, että naisetkin ovat löytäneet miesten harrastuksista itselleen iloja. Ei tarvi hömpötellä höpsöjä tyttöjen juttuja, kun nykyään voi tehdä näitä miesten juttuja!
Ap asuu äitinsä kanssa ja huomannut että naiset nyrpistelee asialle.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus kysymykseesi löytyy kun luet otsikon ja sisäistät aiheen.
patrioottinen fasismi ja sen tuomat etuoikeudet
Rumat silmälasit ja lyhyet hiukset.
Ilman miestä pärjääminen.