Mikä naisten mielestä hieno juttu on mielestäsi plääh?
- merkkilaukut
- miehen autolla kehuskelu
- itsenäisesti pärjääminen
Kommentit (69)
- Merkkilaukut ja muut kalliilla ostetut tuotteet joissa mainostetaan valmistuttajaa.
(Vähän kieli poskessa; miten lopulta eroaa "Puma" ja "Penan pultti ja vimpain"? Miksi toisesta maksetaan ja sitä markkinoidaan, kun taas se joka painaa 24/7 duunia, yrittää kymmenettä vuotta työntää erheenä tilaamiaan mainostuotteita pakoileville sukulaisilleen?)
- Tupperware
- Tekokynnet ja ripset
- Mentaliteetti "Ketä me nyt vihataan?", kun ystävä on pahoittanut mielensä konfliktista. Ihan sama kuka on ollut väärässä, pitää valita puoli ja puolustaa sitä väärää totuutta
- En tiedä onko "hieno juttu", mutta toisen naisen syyllistäminen siitä, että oma mies on itse valinnut pettää. Tässä miehillä ei olekaan mahdollisuutta hallita tekemisiään ja hillitä himojaan?
Vierailija kirjoitti:
Se, että tykkäävät panna ja näin he ovat esikuvia muille naisille.
Pyllistä, niin voimaannut, blääh.
Tittelillä päteminen. Vaikka olisi kuinka hieno työnimike ja silti on vain perusduunari.
Ripsenpidennykset
Huulitäytteet
Merkkilaukut
Korkokengät
Huulipuna
Hiuslisäkkeet
Keinorusketus
Kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat.
Ihme marginaalijuttuja listataan, huulitäytteitä nyt ei oikeasti ole edes yhdellä prosentilla naisista.
Vierailija kirjoitti:
Ripsenpidennykset
Huulitäytteet
Merkkilaukut
Korkokengät
Huulipuna
Hiuslisäkkeet
Keinorusketus
Näistä suurin osa on sellaisia joita harrastaa todella harva nainen loppujen lopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Ripsenpidennykset Ei
Huulitäytteet EI
Merkkilaukut EI
Korkokengät EI paitsi joitain leveäkorkoisia, jos ne lasketaan
Huulipuna ON
Hiuslisäkkeet EI
Keinorusketus EI
Poistuiko se miesten mielestä hienoa -alkuperäisketju?
Vierailija kirjoitti:
Kahviloissa käyminen.
Naisten? Mun lähimmässä kahvilassa on aina pappakööri aamuisin ja haalariduunareita iltapäivällä. Naisia näkee vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa itsenäisesti pärjäämisessä on? Minusta jokaisen terveen aikuisen pitäisi pärjätä itsenäisesti sukupuolesta riippumatta. Vain silloin parisuhde voi olla oikeasti tasa-arvoinen eikä riippuvuuteen perustuva.
Ei siinä mitään vikaa ole mutta moni nainen tekee siitä ison jutun ja koko persoona perustuu siihen.
Miten tämä siis näkyy käytännössä?
He esim kehuskelee miten hoitavat omakotitaloa yksin, ovat peruuttaneetkin autoa enemmän kuin miehet ovat menneet eteen päin, jne. Ja tehdään siitäkin ihan lehtijuttujakin, kun nainen rakentaa itselleen talon yksin, tai on maalannut talon vaalenpunaiseksi, eli remontoinut yksin.
Paljon olen kulkenut mutta en ole huomannut pahemmin vaaleanpunaisia taloja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahviloissa käyminen.
Naisten? Mun lähimmässä kahvilassa on aina pappakööri aamuisin ja haalariduunareita iltapäivällä. Naisia näkee vähemmän.
Muuta sieltä Hollolasta vaikka krunikkaan niin kahviväki lähiössä vaihtuu.
Mun mielestä itsenäisesti pärjääminen ei ole mikään plääh, vaan ihan normaali lähtöoletus jokaiselle aikuiselle. Olisi aika huolestuttavaa, jos aikuinen ei pärjäisi omillaan.
Tosin ei siinä mitään kehuskeltavaa ole, eli siinä mielessä ymmärrän, että sillä kehuskelu on plääh. Ylipäänsä ihan tavallisilla asioilla kehuskelu. Lapset on plääh. Varsinkin, jos niillä kehuskellaan. Saa olla tyytyväinen elämäänsä, ja iloitseminen on sallittua, mutta kehuskelu on plääh.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Se, että tykkäävät panna ja näin he ovat esikuvia muille naisille.
Ei mun tuttavapiirin naiset edes puhu siitä, hyvä juttu ettei puhukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Matkustelu. Se, että kirjoittaa jo deittiprofiiliin että 57 countries visited!
No, kyllä se vaan on fakta että kyllä siinä mieli avartuu, ja kokemuksia (näkyjä, makuja jne) karttuu - ja nämä taas kehittävät ihmisyyttä ja näkökantoja. Ihan toisin kuin sellainen, joka ei ole joko 1) käynyt missään tai 2) on käynyt lähinnä Tallinnassa.
Eli toisin sanoen: se kertoo ihmisestä.
-Eri
P1llu-pallo-pullo ovat aika plääh.
Eiku sori nää onkin miesten puheenaiheet.
Olen feministi siksi vaadin, että mieheni on minua pidempi ja tienaa ainakin kaksi kertaa enemmän kuin minä koska se on tasa-arvoa.
Kai nyt normaali aikuinen pärjää itsenäisesti, jossa ei ole holhouksenalainen.
Omalla tuttavapiirillä kehuskelu, ei me olla niin kuin muut naiset.