Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä terveydenhuollon alat vähiten arvostettuja?

Vierailija
08.02.2024 |

Ainakin vanhustenhuolto mutta onko muita jotka ei vedä yhtään ja miksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen arvostamisesta kirjoitat? - yhteiskunnan yleensä, vai tarkoitatko opiskelujen aloittamista harkitsevaa henkilöä?

Vierailija
2/10 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatria ja vanhukset 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tätä terveydenhuoltoalan itkua arvostamisesta. Mitä ihmeen arvostamista heille pitäisi antaa? Levittää punainen matto kun tulevat töihin, taputtaa ja kehua, kun tekevät työtehtävänsä?

Vierailija
4/10 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoito

Vierailija
5/10 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräsuolen laskeuman hoito.

Vierailija
6/10 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua tätä terveydenhuoltoalan itkua arvostamisesta. Mitä ihmeen arvostamista heille pitäisi antaa? Levittää punainen matto kun tulevat töihin, taputtaa ja kehua, kun tekevät työtehtävänsä?

Tuo on kyllä totta. Eipä vaikka jotkut julkisen liikenteen kuskitkaan ole ympäriinsä marisemassa kuinka heitä ei olla millekkään korokkeille erikseen nostelemassa.

Vierailija
7/10 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammaispuoli ei oo kovinkaan vetävä, en ymmärrä miksi. Minusta on huippu duuni. 

Vierailija
8/10 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä totta. Eipä vaikka jotkut julkisen liikenteen kuskitkaan ole ympäriinsä marisemassa kuinka heitä ei olla millekkään korokkeille erikseen nostelemassa.

Ootteko ikinä tehneet työtä terveydenhuollon alalla? Mä oon. Voin kertoa että mikä tahansa muu työ (kokemusta on monesta) on paljon kevyempää. Sairauden ja sairaiden kohtaaminen ei ole kevyttä hommaa jossa. Pilkkuvirhe virhe voi olla kohtalokas. 

Vierailija
9/10 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka nyt hoitajia arvostaisi. ovat aina saikulla, lakossa tai äitiyslomailemassa veronmaksajien piikkiin.

hoitajat ovat suojatyöpaikoissa. sinne laitetaan kaikki se aines, jota ei työt kiinnosta eikä se muuhun pysty

Vierailija
10/10 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyritouhua siellä on. Ei muutkaan alat vaatimalla vaadi arvostusta.