Pakistani - Intia, kummalla puolella tässä pitää olla?
En ole yhtään perehtynyt kumpaakaan maahan, kumpaa tässä nyt pitää alkaa haukkumaan somessa?
Kommentit (43)
Olen molempien puolella. Vaikka jos nyt alkuun hävittäisivät toisensa kokonaan.
Yleensä olen aina sotaa vastaan. Niin tässäkin. Toisinaan on oltava vähän puolueellinen.
Eipä julkaistu minun kommenttia, ilmeisesti koska siinä sana silamisti
Molemmat sellaisia paskamaita että ei väliä.
Olen sen puolella, että kummatkin hävittävät 50% väestöstään, ja saadaan vihdoinkin liikakansoitus kuriin
Tietysti Intian puolella. Maailman suurin demokratia, eikä ole muslimimaa.
Eihän toi kiinnosta ketään vaikka kuolis miljoona
Intia ja Britannia kehittelevät vapaakauppa-aluetta maidensa välille. Senkin pitäisi kertoa kenen puolella ollaan. Eli siis Intian.
Aina muslimeita vastaan, eli tässä tapauksessa Intian puolella.
Vierailija kirjoitti:
Ei kummankaan. Nyt voidaan olla puolueettomia.
Miten niin "NYT" ? Eiks Brysselin papukaijat saanut tällä kertaa ohjetta ?
Ainakin tällä kertaa Pakistanin terot aloittivat kahakan, eli Intian puolella.
Muuten aika hauska juttu tuo kun Intia uhkaa käyttää kaiken veden joesta ennen kuin se ehtii Pakistanin puolella. Minusta Initialla on siihen täysi oikeus.
Olen usein ihmetellyt miksi esimerkiksi Euroopassa useiden valtioiden läpi virtaavien jokien tulvatuhoista ei tule valtion välistä kiistaa. Esimerkiksi jokin valtio voisi sanoa että pitäkää ylimääräinen vesi omalla puolellanne, me emme kaipaa tulvatuhoja. Tulvathan johtuvat siitä kun veden imeytyminen maaperään on estetty päällystämällä kaikki betonilla ja asfaltilla, eli vaatimus olisi aiheellinen.
Vierailija kirjoitti:
Intia kaveeraa venäjän kanssa.
Autsss!
Vierailija kirjoitti:
Molemmat sellaisia paskamaita että ei väliä.
Intia on maailman väkirikkain maa. Joten ei kai ihme jos tarvitsevat lisätilaa
Vierailija kirjoitti:
Muuten aika hauska juttu tuo kun Intia uhkaa käyttää kaiken veden joesta ennen kuin se ehtii Pakistanin puolella. Minusta Initialla on siihen täysi oikeus.
Olen usein ihmetellyt miksi esimerkiksi Euroopassa useiden valtioiden läpi virtaavien jokien tulvatuhoista ei tule valtion välistä kiistaa. Esimerkiksi jokin valtio voisi sanoa että pitäkää ylimääräinen vesi omalla puolellanne, me emme kaipaa tulvatuhoja. Tulvathan johtuvat siitä kun veden imeytyminen maaperään on estetty päällystämällä kaikki betonilla ja asfaltilla, eli vaatimus olisi aiheellinen.
Eli vihervasemmisto on Pakistanin puolella, muut Intian.
Vierailija kirjoitti:
Eihän toi kiinnosta ketään vaikka kuolis miljoona
montako prosenttia se olisi yli miljardista tai oikeastaan promillea
Aina kannattaa olla voittajan puolella.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole omituista, että eurooppalaiset eivät nahistele jatkuvasti naapureidensa kanssa
Ei kummankaan. Nyt voidaan olla puolueettomia.