Kumpi: ainainen tropiikki vai 4 vuodenaikaa?
Minulle tropiikki, kiitos. Silti asun Suomessa. Olen nössö. En uskalla lähteä.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tropiikki. Ärsyttää pakkaset, loskaiset pyörätiet, ruokakaupassa talvivaatteissa hikoilu, lämmityskulut...
Nii tropiikissahan ei hikoilua yhtään esiinny ja mukava olla perse hiessä kotona sekä töissä haalarit päällä.
sama kuin palella suomessa omassa asunnossa. Sitten joku keijo sanoo hei laita lämmitys päälle. no eipä tule sulle mieleen jospa siellä tropiikissakin on ilmastointi?!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi ensin asua muutama vuosi siellä tropiikissa ja vasta sitten tehdä johtopäätöksiä.
Suomalainen sanonta "kellä onni onnen kätkeköön" vaiettu asia montako sataa tuhatta suomalaista elää hissuksiin tropiikissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ikuisesta tropiikista haaveileville ilmainen vinkki: raja on auki, voitte poistua ihan koska haluatte. Kukaan ei ole estämässä.
No jos se olisikin niin yksinkertaista, niin veikkaisimpa että suurin osa lähtisi. Siihen vaaditaan kielitaitoa, työpaikka, asunto, ymmärrys joistakin paikallisista lakiasioista ym. Niin ei se ole pelkästään kiinni siitä että joku muka estäisi lähtemästä.
''No jos se olisikin niin yksinkertaista, niin veikkaisimpa että suurin osa lähtisi. Siihen vaaditaan kielitaitoa, työpaikka, asunto, ymmärrys joistakin paikallisista lakiasioista ym. Niin ei se ole pelkästään kiinni siitä että joku muka estäisi lähtemästä.''
Toisaalta kielitaito, työpaikka, asunto ja tietämys paikallisista lakiasioista ovat asioita, joihin voi itsekin halutessaan va
Aivan! Olet oikeassa! Nyt mietin miten voin itse muuttua rahaksi! Myyn ruumiin osia?!
Tropiikki, kiitos. Tänne sitä en tosin haluaisi, vaikka tulossa onkin.
Ei ole varaa passiin, lentolippuihin, matkalaukkuun eikä edes vaatteisiin. Ja arvaa mitä? Kun täällä suomessa menee 5 kuukautta säästää esim pyyhkeisiin tai kenkiin niin aika jumissa on...