Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aikuiset pojat lyö äitiään?

Vierailija
06.05.2025 |

Tämä on kovin suomalainen ilmiö. Pojan väkivalta äitiään kohtaan. 

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4793ad4e-e3fe-4fe6-bf48-7d2bb93b394d

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat kun kasvaa miehiksi, niin ne tajuaa millainen vieraannuttaja-narsistihirviö se YH-äiti on ollut. Tietty sen YH:n kanssa muutenkin pojan mielenterveys ollut koetuksella koko lapsuusiän. Itse en ole mutsia pahoinpidellyt, vaan katkaissut kaikki välit. Kyllä mä silti ajattelen että mutsi olisi ansainnut fyysistä väkivaltaa osakseen. Vaikka en koskaan naista ole pystynyt pahoinpitelemään, niin hyväksyn ja kannatan väkivaltaa naisia kohtaan. Naiset ovat liian tyhmoä ymmärtääkseen muuta kuin fyysistä kuria.

Toivottavasti sinä tyhmänä pysyt naisista kaukana. Potentiaalinen murhaaja. 

En sotkisi käsiäni paskaan. Naisten lähellä en halua olla, koska olette mielisairaita narsisteja ja psykopaatteja suurin osa.

Kuvailit juuri itsesi. Ole hyvä ja hae apua itsellesi jo tänään. Olet oikeasti sairas.

Vierailija
42/142 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli näki pienenä, miten isä hakkas äitiä. Ei ollut päihteitä. Nyt hän luulee, että kaikki ongelmatilanteet voi ratkaista väkivallalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yleistä 80-luvulla,kiristivät kaljarahaa nyt on huumeet tulleet kuvioihin.

Vierailija
44/142 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa myös oppinut väkivaltaista käytöstä isältä, isäpuolelta jne

Tämä juuri vahvistaa poikaa siihen että äidistä ja naisista ei pääse eroon muutenkuin lyömällä jne. Mutta takana on äärimmäinen turhautumisen tunne siitä ettei elämä ole omissa hanskoissa ollut koskaan. Jos poika saa edes yhdenkin osa alueen elämän perusasioissa ulkopuolisinkin voimin haltuunsa hyvin irtoaminen äidistä onnistuu ilman riippuvuussuhdetta. Siksi on ääritärkeää mikä tahansa toiminta joka nostaa pojan miehistä itsetuntoa positiivisia kokemuksia tuoden kodin ulkopuolella. Nämä parjatut nyrkkeilyvalmentajat ovat pelastaneet esim monta elämää, samoin joukkuelajit ja kaikki rassaileminen jossa taidot kehittyvät aikuisuutta kohden. Hyvä kommentti oli tuo-

Vierailija
45/142 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo äidin/vanhempien surmasta syytetyillä on ainakin lehtien mukaan ollut' pääsääntöisesti  ihan hyvä ja normaali perhe. Poika on näissä tapauksissa ollut jonkin sortin luuseri, huume/alkoholiin sortunut  ja kaikin puolin muutenkin elämän hallintansa menettänyt, pahoja mt-ongelma yms. Vanhemmat ja usein äiti varsinkin ovat ihan loputtomasti sietäneet hikikomoria , ja kuten tälläkin palstalla on saanut lukea, käyneet  siivoamassa poikiensa sikolätti asuntoja , kantaneet kassikaupalla ruokaa jos tämä elämäntapa ongelmainen on muuttanut "omilleen".

Parin häädön jälkeen vanhemmat ottavat usein silti takaisin kotiinsa ja joutuvat sitten sietämään väkivaltaa , koska ovat jo fyysisesti heikompia kuin täysikasvuinen nuori mies. Minusta ihan kamalaa ja vieläkin hirveämpää että nämä hullut sitten sananmukaisesti purevat ruokkivaa kättä.  Tässä kohtaa kiitän itseäni molemmin käsin etten ole lapsia itse tähän

Saatanan luuserimainen kommentti ylimieliseltä ihmiseltä joka ei ymmärrä mistään mitään. Pidä turpas kiinni jos ymmärryksesi taso on noin säälittävä.

Vierailija
46/142 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyissä kulttuureissa naista ei arvosteta.

No taitaa sitten olla tämä suomalainen kulttuuri.

Vierailija
47/142 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit harjoittavat henkistä väkivaltaa ja pojat eivät sitä osaa ja vastaavat fyysisellä.

Vierailija
48/142 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi mahtaisi? Ovat saaneet liian lepsun kasvatuksen ja vielä aikuisenakin vaativat rahaa väkivaltaa käyttäen. Tuollaisia teidän erityisistä tulee kun annatte niille kaiken mitä pyytävät. 

Vierailija
49/142 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idässä hakataan vaimoa ja meillä Suomessa äitiä ja vaimoa. 

Vierailija
50/142 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veli näki pienenä, miten isä hakkas äitiä. Ei ollut päihteitä. Nyt hän luulee, että kaikki ongelmatilanteet voi ratkaista väkivallalla.

Tätä näkee jo pienistä pojista, miten etuoikeutetuiksi itsensä kokevat. Ei mitään kunnioitusta edes äitiään kohtaan. 

Vierailija
51/142 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä näkee jo pienistä pojista, miten etuoikeutetuiksi itsensä kokevat. Ei mitään kunnioitusta edes äitiään kohtaan. 

Niin, se on vain kokemus. Oikeasti etuoikeutetut, kuten kalpeat, keski-ikäiset naiset taas kokevat olevansa sorrettuja, kun yhteiskunta laittaa edes jonkinlaiset rajat heidän narsistiselle käytökselleen. Ei kukaan mies ilman hyvää syytä lyö naista.

Vierailija
52/142 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juntti ei arvosta naisia 

Vierailija
53/142 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiseksi kasvaneita poikia, jotka ovat jämähtäneet maaseudulle asumaan äitinsä taloon. Yleensä matalasti kouluttautuneita ja tai vähän työkokemusta.

Läheisriippuvuutta molemmin puolin ja sellaista sairasta mahdollistamista äidin puolelta. Jostain syystä ne on yleensä äitejä, jotka paapovat poikansa lihaviksi ja avuttomiksi. 

Siinä kun ikä lähestyy tai on yli 30v, niin se on game over jos siellä böndellä asuu naisettomana vielä äidin helmoissa. Ja ne miehet tajuaa sen ja niistä tulee katkeria. Voitte luke sen sakin kirjoituksia vaikka yl i la udalta ja usein jopa täältä av-palstalta.

Vierailija
54/142 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimimaissa vielä suomeakin yleisempi ilmiö

Vierailija
55/142 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan erilaisen kulttuurin ilmenemismuoto vain. Älä ole niin ahdasmielinen.

Vierailija
56/142 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat kun kasvaa miehiksi, niin ne tajuaa millainen vieraannuttaja-narsistihirviö se YH-äiti on ollut. Tietty sen YH:n kanssa muutenkin pojan mielenterveys ollut koetuksella koko lapsuusiän. Itse en ole mutsia pahoinpidellyt, vaan katkaissut kaikki välit. Kyllä mä silti ajattelen että mutsi olisi ansainnut fyysistä väkivaltaa osakseen. Vaikka en koskaan naista ole pystynyt pahoinpitelemään, niin hyväksyn ja kannatan väkivaltaa naisia kohtaan. Naiset ovat liian tyhmoä ymmärtääkseen muuta kuin fyysistä kuria.

En sotkisi käsiäni paskaan. Naisten lähellä en halua olla, koska olette mielisairaita narsisteja ja psykopaatteja suurin osa.

Kuvailit juuri itses

Minulla ei ole todettu mitään mielisairautta. Olen ylpeästi misogynisti, eikä mulla ole tarvetta "parantua" mistään. Saan oikeasti nautintoa siitä, että teen pahan olon naisille. Tämä on min "apu" ja aion jatkaa kuolemaani saakka. Arvostan myös niitä miehiä, jotka kykenee naisten fyysiseen kuritukseen. Itse en haluaisi silti koskea suomalaiseen naiseen edes siten. Haluan mahdollisimman paljon polarisaatiota.

Vierailija
57/142 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomuksesi naisista ei perustu todellisuuteen. Hyvä jos olet ymmärtänyt pysyä naisista kaukana, kun naisia vihaat. 

Vierailija
58/142 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juntti ei arvosta naisia 

Arvostus pitää ansaita.

Vierailija
59/142 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hakannut äitiäni mutta koulukiusattuna opin että vain väkivallalla selviää. Ikää tullessa lisää, tajusin että muutenkin selviää. 

Vierailija
60/142 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomuksesi naisista

Älä lässytä incel-emakko. Ihan kokemuksesta puhun. Siksihän teitä kiukuttaa, koska tiedän metkunne käytännössä ja osaan ne yksityiskohtaisesti kuvailla.