Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joskus joku ystävä, kaveri tai ystäväpariskunta hävinnyt selittelemättä elämästänne?

Vierailija
06.05.2025 |

Onko joskus joku ystävä, kaveri tai ystäväpariskunta ottanut teihin selittelemättä etäisyyttä ja lopulta hävinnyt kokonaan elämästänne?

Tuli eräästä toisesta ketjusta mieleen tämä aihe.

Jos kyllä, niin onko teille koskaan selvinnyt syytä miksi? Tai olisitteko olleet valmiit kuulemaan syyn, vaikka se olisi ollut ikävääkin kuultavaa?

Itse olen joutunut vuosia sitten etäännyttämään itseni eräästä henkilöstä, ja muutamasta hänen kaveripiiriinsä kuuluvasta ihmisestä. Syynä oli tämän kaverini mies, joka alkoi lähestyä minua uudelleen ja uudelleen romanttisissa merkeissä. Sitä kesti aika pitkään, eikä ollut mitenkään epäselvää mikään siinä. Tämä pariskunnan nainen oli sitä sorttia, että tuskin olisi uskonut jos olisin kertonut hänelle todellisen syyn. Kehui miestään ja heidän parisuhdettaan kaikille, samoin kaikki heidän ystävänsä pitivät heitä varsin ihanana parina. Otin etäisyyttää koko sakkiin ensin vähemmän, keksin tekosyitä, miksi ei ollut aikaa tavata, ja lopulta, kun aikaa oli mennyt, poistin kaikki myös sosiaalisesta mediasta. Sain toki tästä "tempusta" haukut ja kysymykset miksi tein kuten tein. Mutta en viitsinyt alkaa selitellä, tuskin olisivat uskoneet.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin on kadonnut elämästäni, mutta en ole pohtinut syytä siihen sen kummemmin. En välitä ihmisistä kovinkaan paljoa, joten minua ei haittaa, jos kavereita tulee ja menee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla