Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtuuko 50-60 -vuotiaana jotain outoa henkisesti?

Vierailija
06.05.2025 |

Siis on naisia, jotka olisivat edelleen upean näköisiä, mutta jostain syystä leikkautetaan mummotukka, aletaan pukeutua muumuuhun ja käyttämään lukulaseja koko ajan. Ikään kuin persoonallisuus muuttuisi. Miksi?

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkokengät on jääny, farkkuhaalarissa kuljen, ja tennareissa. Pellavavaatteita on monia.

Onko mummomuotia? Ehkä, mitä väliä

N64

Ai niin, hiukset hartioille asti, joskus teen letit/letin/ponnarin - saparoita en ole tehnyt 40vuoteen, kokeilenpa joku päivä

Sama

Vierailija
42/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, etkö ymmärrä, että naiset ovat saaneet olla upean näköisiä nuorena, ja se riittää!

Miksi se riittää? Eikö hyvä tyyli ja muu itsestään huolehtiminen ole ilo?

Riippuu ihan ihmisestä. Samahan se on miehilläkin. Ei kaikki nauti samoista asioista ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, no on niitä laseja vähän pakko käyttää jos haluan nähdä.

Ap ajatteli että mielummin ulkonäkösyistä sumein silmin vaan kompuroidaan, jos ei justiinsa ole tekstiä luettavana?

Vierailija
44/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, etkö ymmärrä, että naiset ovat saaneet olla upean näköisiä nuorena, ja se riittää!

Miksi se riittää? Eikö hyvä tyyli ja muu itsestään huolehtiminen ole ilo?

No varmaan moni pitääkin huolta, mutta ei jaksa enää läträtä esim. piilolasien kanssa. Salilla tuntuvan käyvän kaikki viisikymppiset.

Vierailija
45/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkevä pienyrittäjäkö se taas solvaa "vanhoja" naisia ja miettii miksi muut niin rumia kun hän on niin kaunis.

Vierailija
46/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuonikäinen nainen. Mulla tapahtui tämä muutos jo 40 paikkeilla, eli ei enää kiinnosta pätkääkään mun ulkonäkö tai muiden ihmisten mielipiteet siitä. Siispä voin pukeutua ihan vaan niin mikä on mukavaa päällä. Ihana vapautus!

Vierailija
47/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kasvetaan aikuiseksi. Mennään oma mukavuys edellä. Tajutaan, ettei ikinä tuu valmista ja että ei olla maailman viisaimpia ihmisiä. Ihana olotila. Paras tähän mennessä.

Vierailija
48/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän nimi on "The Great Unbothering" eli suuri EVVK. Estrogeenitasot laskee eikä jaksa enää välittää muiden mielipiteistä eikä varsinkaan miesten. Ei jaksa enää hoivata ketään eikä miellyttää. Aivan ihana vaihe!

Vierailija
49/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tuollaisia naisia tavannut, paitsi että kaikilla on lukulasit. Mutta ap -niin sinullakin tulee olemaan

muilta osin liki kaikki minun tuttuni ovat samantyylisiä kuin kolmekymppisenäkin. Juuri vappuna katsoin, kuinka kaikilla, ihan kaikilla, on samanlaiset hiukset. Jolla oli 20 v sitten pitkät, on edellen pitkät, jolla lyhyet, on edelleen lyhyet. Porukkamme on 56-61-vuotiaita.

Ai niin, ja se meikkikin on sama. Auts. 

Juu, ja pillifarkut. Tai leveän mekon alla paskut trikoot.

Laihat laihtuu entisestään ja pyöreämmät pyöristyy entisestään. 

Vierailija
50/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki kehokin muutyuu, mutta monille tulee tässä ihmeellinen tyulin muutos.

Kyllästyy pömppömahaisiin, huonohampaisiin haisuliukkoihin, jotka kourii, valittaa ja runkuttaa eikä ihan yllä ihmislajin määritelmään. 

Naisen ei tarvitse miellyttää miestä. Tuossa iässä haluaa miellyttää vain itseään. 

Vierailija
51/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkevä pienyrittäjäkö se taas solvaa "vanhoja" naisia ja miettii miksi muut niin rumia kun hän on niin kaunis.

Vaikka asia on just toisinpäin. 

Vierailija
52/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin moni on osittain tai jopa kokonaan harmaantunut 50+. Siinä missä toinen viihtyy silver foxittarena, toinen värjää 2 vkon välein koko päänsä.

Lyhyen mallin huolto on murto-osa pitkän tukan kampaamokuluista. Menopaussin jälkeen osalla naisista jopa puolet 30-40 olleesta volyymista katoaa. Ei ohut hiirenliru pue ketään. Tasapolkkamalli versus roikkotukka harteilla antaa jo vaikutelman paksummasta hiuslaadusta.

Jos siis ei käytä markettivärejä vaan ammattilaista.

Itselläni vielä keski-iässä pitkä, muutaman asteen blondaus. 15-vuotiaana olin täysin blondi, sitten hiukseni alkoivat hieman tummua. Harmaata ei vielä.

Vierailija
53/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En solvannut ketään. Ihmettelin vaan. Itselleni kiva tyyli on tärkeä juttu, ja mietinkin, että  tuleeko tämä yhtäkkiä muuttumasn menopausiin myötä?

Vierailija
54/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka asia on just toisinpäin. 

Harhaista pohdintaa...

Vierailija
55/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä puhutaan koko ajan muidrn miellyttämisestä? Ihan itseni miellyttämiseksi toivon, että en menetä kiinnostusta tyyliin ja ulkonäköön.

Vierailija
56/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65-v. Minulla on nuorenakin ollut lyhyehköt hiukset, koska ne nyt vaan sopivat kasvonpiirteisiini. Miksi minun pitäisi/olisi pitänyt sulautua pitkähiuksiseen massaan?

Käytän edelleen tiukkoja farkkuja, tyylikästä paitapuseroa tai t-paitaa/neulepuseroa sään mukaan, lisäksi joku kiva jakku tarvittaessa. Meikkaan hillitysti ja laitan hiukseni. Hoidan itseäni kaikin tavoin muutenkin  

Vierailija
57/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset voi olla kauniilla nutturalla niin ohuus ei haittaa. Vaalennan hiuksia, peittää harmaata eikä päänahka paista niin pahasti kuin tummemmassa. Myös meikkaan ja pukeudun nätisti. Mukavat kengät aina oltava samoin lukulasit. Ikää yli 60v.

Vierailija
58/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku urbaani legenda, kun en tunne ketään joka olisi tuolla lailla muuttunut jos ei jo ennestään ole ollut tuollainen.

Vierailija
59/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53 vuotias. Kasvatin olkapäille ulottuvat hiukset noin vuosi sitten. Pidän itsestäni huolta. Hiukset ja iho ovat hyvässä kunnossa. Mulla on ihan kivoja vaatteita myös. Korkokengistä olen joutunut luopumaan plantaarifaskiitin takia. Olen paremmassa kunnossa kuin ikinä. Niin ja opiskelen työn ohella. Nämä pitää minut virkeänä. Sanoisin, että olen paljon paremman näköinen kuin nelikymppisenä.

Vierailija
60/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää joku urbaani legenda, kun en tunne ketään joka olisi tuolla lailla muuttunut jos ei jo ennestään ole ollut tuollainen.

Onko tämän tyylisiä sitten vaan niin paljon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän