Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtuuko 50-60 -vuotiaana jotain outoa henkisesti?

Vierailija
06.05.2025 |

Siis on naisia, jotka olisivat edelleen upean näköisiä, mutta jostain syystä leikkautetaan mummotukka, aletaan pukeutua muumuuhun ja käyttämään lukulaseja koko ajan. Ikään kuin persoonallisuus muuttuisi. Miksi?

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku muu huomannut tämän?

Vierailija
2/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kehokin muutyuu, mutta monille tulee tässä ihmeellinen tyulin muutos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonitoiminta muuttuu, ei haluta enää miellyttää miehiä vaan ämmääntyä, pukeutua mummosloggeihin ja kaapuihin ja hiuksetkin ovat helppohoitoiset kun ne kynityttää lyhyeksi. Miehet eivät ahdistele ja pyöri ympärillä tiellä kun näyttää itsekin mieheltä, ja vi**umainen asenne ja kärttyisyys pitää huolen lopusta.

Vierailija
4/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritseekö se jotenkin sinua vai miksi mietit? 

Vierailija
5/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuollaisia naisia tavannut, paitsi että kaikilla on lukulasit. Mutta ap -niin sinullakin tulee olemaan

muilta osin liki kaikki minun tuttuni ovat samantyylisiä kuin kolmekymppisenäkin. Juuri vappuna katsoin, kuinka kaikilla, ihan kaikilla, on samanlaiset hiukset. Jolla oli 20 v sitten pitkät, on edellen pitkät, jolla lyhyet, on edelleen lyhyet. Porukkamme on 56-61-vuotiaita.

Ai niin, ja se meikkikin on sama. Auts. 

Vierailija
6/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
7/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap.n ikä on? 

Vierailija
8/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa enää välittää muiden huomiosta. Miehet saattavat lakata kiinnostamasta täysin.

Eikö ole ihan reilua ilmoittaa tämä ulospäin hienovaraisin elein? 

Miksei tyyliään saisi muuttaa vaikka koska tahansa?

Vierailija
9/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nähnyt minut vai? Hiukset putos päästä 50+v  sädehoidossa, eikä ne ole vielä kasvaneet paljoa takaisin. En kyllä tiedä mikä on muumuu, mutta silmälaseja käytän koko ajan.

Vierailija
10/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonitoiminta muuttuu, ei haluta enää miellyttää miehiä vaan ämmääntyä, pukeutua mummosloggeihin ja kaapuihin ja hiuksetkin ovat helppohoitoiset kun ne kynityttää lyhyeksi. Miehet eivät ahdistele ja pyöri ympärillä tiellä kun näyttää itsekin mieheltä, ja vi**umainen asenne ja kärttyisyys pitää huolen lopusta.

Kiitos vinkeistä!

Vierailija
11/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kädet enää taivu hoitamaan pitkiä hiuksia. Ihan ku kuminauhat kirraisi koko ajan ja olkapäitä kolottaa. Nauttikaa siitä etttä kehonne toimii nuoremmat. Sitä ei edes ymmärrä miten nopeasti kaikki muuttuu :(

Vierailija
12/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta alkanut itse käsittää vähän sitä, miksi noita hiuksia kynitään niin kauhean lyhyiksi kun ikää tulee. Itselläni oli pitkän paksut hiukset vielä 45-vuotiaana. Pari vuotta sitten alkoi melkoinen hiusten irtoaminen päästä ja nyt varmaan enää puolet jäljellä! Latvoja olen joutunut leikkaamaan useamman kerran ja pituudesta luopumaan sillä on tuo melkoinen riuku. Lyhyessä en viihdy, joten aion pitää pituutta tässä. Ja jos kaikki lähtee niin hommaan peruukin.

Vierailija
13/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa vähän. Olen nyt lähes 50, eikä vielä ainakaan tunnu siltä, että haluaisin leikkauttaa hiukset lyhyiksi tai muuttaa tyyliä radikaalisti. Kauhistuttaa siis se henkinen muutos, kaikki tietysti vanhenemme fyysisesti.

Vierailija
14/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, etkö ymmärrä, että naiset ovat saaneet olla upean näköisiä nuorena, ja se riittää!

Vierailija
15/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ei ainakaan ole useimmilla yhtä paksut (jos oli alunperinkään) eli pitkä tukka voi olla senkin takia no no.

Vierailija
16/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että siinä tapahtuu se naisen henkinen kasvu ja alkaa vähät välittämään kenenkään toisen mielipiteistä. Ei kiinnosta vähääkään ja voi ihan hyvin tepastella vaikka niissä pieruverkkareissa tai minihameessa. 

Henkinen itsenäistyminen myös miehistä tapahtuu tuossa iässä. Ei jaksa yhtään pellee tai muutenkaan rasittavaa ukkoa. Lähtee kyllä siitä ovesta ulos, mistä tuli sisään. Naisesta tulee aikuinen 50v. 

Vierailija
17/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mummo jo syntyessäni. 

Vierailija
18/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta alkanut itse käsittää vähän sitä, miksi noita hiuksia kynitään niin kauhean lyhyiksi kun ikää tulee. Itselläni oli pitkän paksut hiukset vielä 45-vuotiaana. Pari vuotta sitten alkoi melkoinen hiusten irtoaminen päästä ja nyt varmaan enää puolet jäljellä! Latvoja olen joutunut leikkaamaan useamman kerran ja pituudesta luopumaan sillä on tuo melkoinen riuku. Lyhyessä en viihdy, joten aion pitää pituutta tässä. Ja jos kaikki lähtee niin hommaan peruukin.

Joo, näin on. Mutta minulla edelleen pitkät. Enemmän vaan kiharaa, niin hiusten lähteminen ei näy.

Vierailija
19/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, etkö ymmärrä, että naiset ovat saaneet olla upean näköisiä nuorena, ja se riittää!

Miksi se riittää? Eikö hyvä tyyli ja muu itsestään huolehtiminen ole ilo?

Vierailija
20/99 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa vähän. Olen nyt lähes 50, eikä vielä ainakaan tunnu siltä, että haluaisin leikkauttaa hiukset lyhyiksi tai muuttaa tyyliä radikaalisti. Kauhistuttaa siis se henkinen muutos, kaikki tietysti vanhenemme fyysisesti.

Ei ole muuta henkistä muutosta kuin se, ettei enää välitä muiden mielipiteistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän