Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko pyytäisit koirien hoidosta per vuorokausi? Kysymys vain koirista pitäville, jotka oikeasti ottaisivat hoitoon

Vierailija
05.05.2025 |

Kaksi keskikokoista koiraa. Ruokia ei tarvitse itse ostaa.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahakas voi maksaa 200e+ vuorokausi puhtaana käteen. Koiranhoitotaitoisille.

Vierailija
22/61 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 €

Ollut monta kertaa, enkä ryhdy kavereilta tai tutuilta rahaa pyytämään. Mautonta.

Sama mulla. Minulla ollut myös kaverin työkomenuksen aikana kanarialintu hoidossa🦅. Koirille olen ruokia saanut joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraiden koirien hoidosta ottaisin 50 euroa päivä, hyvän ystävän koirien hoidosta en mitään, mutta hyvät tuliaiset pitäisi kyllä saada kuten olen saanutkin. Tyttären koiria hoidan myös ilmaiseksi ja usein, ovat melkein kuin omia. 

===============================

tuolla 50e hoitoa saa melkein 2vrk koirahoitolassa ruokineen päivineen ja koirilla riehumiskaveritkin paikan päällä.

Ahneus ei tunne rajoja.

Vierailija
24/61 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonni per päivä ja itselle ruokailu lähiravintolassa.

Vierailija
25/61 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksan aikuiselle lapselleni ja tämän tyttöystävälle kahden kääpiökoiran hoidosta 1000€/5vkoa kun menen leikkaukseen.. 

..Whaaat..! Siis sinun aikuinen laosi ei hoida kääpiökoiraa ilmaiseksi? Olet kasvattanut kermaprseen.

.............................................              kermaperse todella!!!!   

Koirahoitolassa vrk 27e niin sinä maksat ylihintaa. Vaikka hän on oma lapsi niin 

JÄRKI KÄTEEN NYT

Mietihän vähän. 200e viikko.   Näin  kasvatetaan näitä työtä vieroksivia isänmaan toivoja. Minnekkään ei perse liikahda ilman rahaa.

Joku sanoo, että rajat on rakkautta mutta teillä se näyttää olevan RAHA on rakkautta

Jos sitä rahaa sinulla on niin anna se rakkaudesta lapseesi mutta älä palkitse noin idiottimaisella tavalla.

Kun olet vanha haiseva apuva tarvitseva  eläkelläinen niin luuletko että saat apua häneltä ilman että maksat jokaisesta teosta. 

En voi muut sanoa kuin    voihan vit...

Vierailija
26/61 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin kolme viikkoa reissussa ja koiramme oli minun vanhemmillani. Eivät pyytäneet mitään, mutta maksoin 50€/viikko. Ja toin tuliaisia.

Tosin vanhempani välillä pyytävät koiraa heille muuten vaan. Vanhuksia, joille koira tuo sisältöä elämään, mutta eivät enää jaksa kokonaan omaa koiraa. 

Vierailija
27/61 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy silloin ruokkija pari kertaa päivässä ja joka tarkistaa ja tarvittaessa lisää vettä ulkohanasta, ystävä, jolle olen tehnyt muita palveluksia eli rahaa liikkuu 0€. Meidän koirat sellaisia jotka pärjäävät isossa aitauksessaan ulkona. Aitaus siis iso, saavat juosta ja liikkua ja siellä on lämmitettävä koppi. Tosin nukkuvat paljon ulkona, myös talvella. Jämptit varsinkin, pitävät kai liian kuumaa kopissa. 

Toisinaan jos pidempi reissu, vien koirat vanhemmilleni (minä vien ja haen eli ajan sen matkan, reilu 200km suuntaansa). Sinnekin olen investoinut aitauksen, pienemmän häkin ja koppeja jne. Mutta hekään eivät ota rahaa, avustan heitä muilla tavoin vastavuoroisesti. 

Vierailija
28/61 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiseksi olen hoitanut koska rakastan koiria eikä omaa saa olla nykyisessä vuokra-asunnossa.

Joku 20€ on sopiva hinta per päivä. Netissä löytyy virallisi koiravahtisivuja. Sieltä voi katsoa mitä muut pyytää. 

Vierailija
29/61 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 27 jatkaa. Tässähän tosiaan kysyttiin paljon ottaisin rahaa itse. Tuttujen en yhtään, tuntemattomamman koirista ehkä jokin pieni korvaus, tuliainen tai muutama kymppi vaivannäöstä (riippuu ajasta) voisi olla mukava. 

Vierailija
30/61 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitolassa jota itse käytän välillä koirilleni päivä maksaa 32 euroa. Päivä, ei siis vuorokausi. Pimeänä tehdystä työstä on mielestäni asiallista pyytää puolet verollisesta hinnasta, eli 15-16 euroa olisi hyvä hinta.

Itse en ota mitään kun ystävien tai sukulaisien koiria hoidan koska ne menee siinä samassa kun omatkin koirat ja voi olettaa vastavuoroisuutta. Vieraita koiria en minäkään ottaisi hoitoon.

Vierailija
31/61 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hoitolavrk on 29 €. Mutta, siellä ja monessa muussakin hoitolassa koirat on häkeissä esim. piharakennuksessa, ympärillä paljon vieraita koiria. Aremmat koirat stressaantuu herkästi meluisasta tilasta vieraiden koirien keskellä, yksin häkissä yötä päivää, miinus lenkitykset. 

Joten, jos ja kun koirani menee hoitoon jonkun kotiin, saa siellä olla arjessa mukana, löhötä sohvalla 😂 ja vie hiekkaa ja karvoja mennessään, niin kyllä mä olen siitä valmis maksamaan enemmän.

Vierailija
32/61 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän koirista ja minulla on itsellä koira, voin muutaman tunnin hoitaa muita koiria, mutta mikään rahasumma ei riitä siihen että ottaisin pidemmäksi aikaa. Tutun koira oli noin kuusi tuntia hoidossa, se oli aivan hirveää söi meidän koiran ruoat, oma on hidas syömään ja piilottelee kuppia ja käy välillä kierroksen ja jatkaa sitten, tämä siis hotki ruoat. Tämä koira oli hirveän levoton, sitä myöten sitten omakaan ei saanut levähdettyä, itse olin jo heittämässä tämän koiran kadulle kun en vaan jaksanut sitä jatkuvaa luiden etsimistä ja levotonta liikehdintää eikä me saatu edes syödä rauhassa kun oli kerjuulla. Ihan hirveä kokemus, eikä koirani enää välitä tästä kaverista yhtään, lenkillä kun nähdään ei edes tervehdi vaan jatkaa omia puuhiaan 

Vierailija
33/61 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitolassa jota itse käytän välillä koirilleni päivä maksaa 32 euroa. Päivä, ei siis vuorokausi. Pimeänä tehdystä työstä on mielestäni asiallista pyytää puolet verollisesta hinnasta, eli 15-16 euroa olisi hyvä hinta.

Itse en ota mitään kun ystävien tai sukulaisien koiria hoidan koska ne menee siinä samassa kun omatkin koirat ja voi olettaa vastavuoroisuutta. Vieraita koiria en minäkään ottaisi hoitoon.

Pimeänä hoidettu ja asiallisuus ei kuulu samaan lauseeseen.

Vierailija
34/61 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieraiden koirien hoidosta ottaisin 50 euroa päivä, hyvän ystävän koirien hoidosta en mitään, mutta hyvät tuliaiset pitäisi kyllä saada kuten olen saanutkin. Tyttären koiria hoidan myös ilmaiseksi ja usein, ovat melkein kuin omia. 

===============================

tuolla 50e hoitoa saa melkein 2vrk koirahoitolassa ruokineen päivineen ja koirilla riehumiskaveritkin paikan päällä.

Ahneus ei tunne rajoja.

Koirahoitola on aivan eri asia kuin hoito kotona. En tosin ottaisi vieraan ihmisen koiraa lainkaan hoitoon, enkä kaikkien tuttujenkaan, mutta noin periaattessa sopiva hinta voisi olla tuo. Siihen kuuluu koiran pitäminen kuin omana lemmikkinä, lenkitykset, aidattu piha ja paikka sohvalla, jos koira haluaa.

Koirahoitoloissa et oikeasti voi varmasti tietää lenkitetäänkö koiria ja mitä siellä tapahtuu. En itse ole koskaan hoitolaan vienyt, vaikka harrastankin isoja koiria (spk).

Vierailija
35/61 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 euroa yhteensä eli viikosa 210 euroa. 

Vierailija
36/61 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 euroa plus matkakulut

Vierailija
37/61 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän koirista ja minulla on itsellä koira, voin muutaman tunnin hoitaa muita koiria, mutta mikään rahasumma ei riitä siihen että ottaisin pidemmäksi aikaa. Tutun koira oli noin kuusi tuntia hoidossa, se oli aivan hirveää söi meidän koiran ruoat, oma on hidas syömään ja piilottelee kuppia ja käy välillä kierroksen ja jatkaa sitten, tämä siis hotki ruoat. Tämä koira oli hirveän levoton, sitä myöten sitten omakaan ei saanut levähdettyä, itse olin jo heittämässä tämän koiran kadulle kun en vaan jaksanut sitä jatkuvaa luiden etsimistä ja levotonta liikehdintää eikä me saatu edes syödä rauhassa kun oli kerjuulla. Ihan hirveä kokemus, eikä koirani enää välitä tästä kaverista yhtään, lenkillä kun nähdään ei edes tervehdi vaan jatkaa omia puuhiaan 

Et syöttänyt sitten eri huoneissa niitä koiria ettei toinen pääse hotkimaan toisen ruokia. Mulla on ollut hoitokoiria ja ruoat aina eri huoneisiin, että jokainen saa syödä ihan rauhassa. 

Vierailija
38/61 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä hoitolavrk on 29 €. Mutta, siellä ja monessa muussakin hoitolassa koirat on häkeissä esim. piharakennuksessa, ympärillä paljon vieraita koiria. Aremmat koirat stressaantuu herkästi meluisasta tilasta vieraiden koirien keskellä, yksin häkissä yötä päivää, miinus lenkitykset. 

Joten, jos ja kun koirani menee hoitoon jonkun kotiin, saa siellä olla arjessa mukana, löhötä sohvalla 😂 ja vie hiekkaa ja karvoja mennessään, niin kyllä mä olen siitä valmis maksamaan enemmän.

Mun koira stressaisi enemmän vieraan ihmisen kotona, koska se ei oikein välitä muista ihmisistä. Se menee tyytyväisenä tuollaiseen koirahoitolaan, jossa on häkissa jonku toisen koiran kanssa. Se ei ole koskaan yksin vaan on sovittu, että sille etsitään pari jonka omistajat myös näin haluavat. Onneksi aina on löytynyt toinen koirakaveri. 

Vierailija
39/61 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et syöttänyt sitten eri huoneissa niitä koiria ettei toinen pääse hotkimaan toisen ruokia. Mulla on ollut h

Tässä syy miksi en anna koiriani hoitoon. Syntyy herkästi tappeluja, jos resurssiaggressiivisuutta ei tunnista tai muuten ei ymmärrä koirien ajattelua ja käytöstä ja osaa ennakoida. Koirahoitoloissa voi olla ihan sama juttu, jopa kuolemaan johtavia tappeluita voi syntyä, kun koiria ei oikeasti tunne ja toimii järjettömällä ja riskaabelilla tavalla. 

Ja hoitolan omistajana koirien omistajat voisivat vaatia älyttömyyksiä, jotka ovat koirille vaarallisia tai mahdottomia toteuttaa hoitolan arjessa. Eri

Vierailija
40/61 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun koira stressaisi enemmän vieraan ihmisen kotona, koska se ei oikein välitä muista ihmisistä. Se menee tyytyväisenä tuollaiseen koirahoitolaan, jossa on häkissa jonku toisen koiran kanssa. Se ei ole koskaan yksin vaan on sovittu, että sille etsitään pari jonka omistajat myös näin haluavat. Onneksi aina on löytynyt toinen koirakaveri. 

Sori, mutta tämä tällainen on sulaa hulluutta. En ikinä suostuisi, jos olisin koirahoitolan pitäjä. Olet valitettavasti koirien suhteen todella tietämätön ja altistat koirasi suurelle vaaralle. Ja se syyhän on sitten aina sen koirahoitolan, jos jotain sattuu, aivan kuten on sekin, jos iso koira hyökkää pienen koiran kimppuun, joka kaiken aloitti.