Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olet muuttanut elämäsi?

Vierailija
05.05.2025 |

Tällä hetkellä liian monta asiaa pielessä enkä tiedä, mikä pitäisi korjata ensin.

-työpaikka surkea. Ilmapiiri kyräilevä ja esimies ei ymmärrä käytännön työnkuvan vaikeuksia. En ole ainut, joka on tätä mieltä ja tiedän 9 vakituista, jotka ovat lähdössä. Itselläni vain ei ole energiaa etsiä uutta 

-yllämainittu johtanut väsymykseen ja sairastelun. Lisäksi olen lihonut. Askelia tulee päivässä paljon, mutta aikaa tai energiaa muulle liikunnalle ei ole.

-ei ole energiaa muulle elämälle ja harrastuksille. Vapaat makaan usein sumussa. Tänäänkin koko päivän yöpuvussa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin kulutustottumuksia;

- en osta enää valmisruokia, teen ruoat itse

- en suosi suomalaisia tuotteita jos ei ole pakko (liian kalliit)

- annoin potkut kampaajalle ja värjään/kotona kotona hiukseni

- olen 90 % lisännyt suoria ostoksia ulkomailta

Vierailija
22/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin mieheni, muutin pois yhteisestä kodista ja ostin oman. Jäin eläkkeelle, lopetin alkoholin käytön (joka oli jo pitkään ollut vähäistä), aloitin aktiivisen kuntoilun. Suosittelen samaa kaikille! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus pelastaa 

Tästä olen samaa mieltä. Oma elämäni muuttui selvästi paremmaksi kun löysin Jeesuksen. En kuulu kirkkoon, eikä hallelujaat kaiu, mutta olen iloisempi ja tyytyväisempi kun tiedän etten ole yksin.

Vierailija
24/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän vaatteet likavaatekoriin sen sijaan että heittäisin ne lattialle. Hyvä alku...

Vierailija
25/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se juurisyy on toi huono työpaikka/ilmapiiri siellä niin suosittelen aloittamaan siitä.. sitten miettimään muitakin syitä uupumiseen ja antaa itselleen lepoa ja aikaa.. vaikka pääsyy oisi toi työpaikka, mutta sen tilanteen korjaus ei ole vain, että hankkii uuden työn tai opiskelee

Vierailija
26/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde korjaamaan terveyttäsi ensin. Kun terveys on kunnossa niin energiaa muiden asioiden korjaamiseen on enemmän. Ruokavalio kuntoon, tarpeeksi unta ja jotain ihan kevyttä liikuntaa pieni määrä päivittäin.

Se vaatisi muun elämän stressittömyyttä.

Ei vaadi. Sen sijaan se auttaa kestämään stressitilanteita. Älä vaivu itsesi surkutteluun, se on varma tie alaspäin. Mieti hyviä asioita, etsi niitä ja keskity niihin.

Vierailija
27/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8 vuotta sitten pudotin painoa 65 kiloa. Muutin elämäni. Kiitollinen ja ylpeä!

Sama! Muutuin koosta 56 kokoon 34-36. Kävin lihavuusleikkauksessa, ja aloin urheilla 4-5 krt viikossa, aloin syödä terveellisesti ja jätin lihottavan ruokavalion täysin. Kävin julkisella vatsan kiristysleikkauksessa ja rintojen kohotuksessa. 

Yksityisesti leikkasin raskaat yläluomeni, ja otin silinkonit. Valkaisin hampaani ja otin hiusten pidennykset/tuuhennokset. 

Tutut eivät tunnistaneet minua, ja eräs pariskunta luuli, että mieheni oli ottanut uuden, nuoremman naisen. Töissä sain palkankorotuksen ja edustustehtäviä. 

Kaupassa mies pysäytti ja pyysi treffeille (kerroin että oon varattu) ja miehet alkoi työpaikalla flirttailla, avata ovia ja kuntosalilla oma PT pyysi treffeille (vaihdoin PT:n naiseksi). Facessa ja IG:ssä alkoi tulla miehiltä yv ja ehdotuk

No nyt on jo sellainen tarina että vaikea uskoa. 😄

Vierailija
28/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut pois Suomesta. Ja se oli ihan oikea päätös . 

Vierailija
29/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde korjaamaan terveyttäsi ensin. Kun terveys on kunnossa niin energiaa muiden asioiden korjaamiseen on enemmän. Ruokavalio kuntoon, tarpeeksi unta ja jotain ihan kevyttä liikuntaa pieni määrä päivittäin.

Kävely on erinomainen tapa purkaa stressiä. Aloittaa vaan sillä että tekee jonkun kiekan joka päivä. Itse ainakin saan tuosta rutiinin nopeasti, nyt on vaan mullakin jäänyt.

Vierailija
30/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävely on erinomainen tapa purkaa stressiä. Aloittaa vaan sillä että tekee jonkun kiekan joka päivä. Itse ainakin saan tuosta rutiinin nopeasti, nyt on vaan mullakin jäänyt.

Kävelen jo yli 10 000 askelta päivässä.

Vierailija
31/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikastasi 9 vakituista kyräilijää on siis lähdössä + sinä. Melkoisia amatööreja talo täynnä "käytännön työnkuvan vaikeuksineen".

Menkää jonnekin, missä hallitsette homman.

Vierailija
32/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8 vuotta sitten pudotin painoa 65 kiloa. Muutin elämäni. Kiitollinen ja ylpeä!

Sama! Muutuin koosta 56 kokoon 34-36. Kävin lihavuusleikkauksessa, ja aloin urheilla 4-5 krt viikossa, aloin syödä terveellisesti ja jätin lihottavan ruokavalion täysin. Kävin julkisella vatsan kiristysleikkauksessa ja rintojen kohotuksessa. 

Yksityisesti leikkasin raskaat yläluomeni, ja otin silinkonit. Valkaisin hampaani ja otin hiusten pidennykset/tuuhennokset. 

Tutut eivät tunnistaneet minua, ja eräs pariskunta luuli, että mieheni oli ottanut uuden, nuoremman naisen. Töissä sain palkankorotuksen ja edustustehtäviä. 

Kaupassa mies pysäytti ja pyysi treffeille (kerroin että oon varattu) ja miehet alkoi työpaikalla flirttailla, avata ovia ja kuntosalilla oma PT pyysi treffeille (vaihdoin PT:n naiseksi). Fa

Totta kuitenkin. Terkut tutuille ja Facen lihavuusleikkausryhmään😁

Vierailija
33/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikastasi 9 vakituista kyräilijää on siis lähdössä + sinä. Melkoisia amatööreja talo täynnä "käytännön työnkuvan vaikeuksineen".

Liikaa hoidettavia henkilökunnan määrään nähden ja esimies antaa lisää raportteja ja suunnitelmia kirjoitettavaksi hänen puolestaan johtoryhmälle. 

Vierailija
34/37 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikaa hoidettavia henkilökunnan määrään nähden ja esimies antaa lisää raportteja ja suunnitelmia kirjoitettavaksi hänen puolestaan johtoryhmälle. 

Arvasin, että sote-ala kyseessä

Vierailija
35/37 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin rakkaudettomasta liitosta, tosin miehen aloitteesta. Itse olisin vielä jäänyt, hänen päätöksensä kuitenkin oli tämä. Muutin uudelle paikkakunnalle lasten kanssa, sain uuden työn, ystäviä ja harrastuksia. Olin hetken jopa onnellinen, kunnes kaikki tapahtumat vyöryi päälle. Nyt olen ollut sairaslomalla 5kk, ja alan pikkuhiljaa olla onnellinen.  Alan rakentamaan onneani uudelleen, mutta en vielä tiedä miten.  Toivon että elämä jatkuu, päivä kerrallaan

Vierailija
36/37 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin rakkaudettomasta liitosta, tosin miehen aloitteesta. Itse olisin vielä jäänyt, hänen päätöksensä kuitenkin oli tämä. Muutin uudelle paikkakunnalle lasten kanssa, sain uuden työn, ystäviä ja harrastuksia. Olin hetken jopa onnellinen, kunnes kaikki tapahtumat vyöryi päälle. Nyt olen ollut sairaslomalla 5kk, ja alan pikkuhiljaa olla onnellinen.  Alan rakentamaan onneani uudelleen, mutta en vielä tiedä miten.  Toivon että elämä jatkuu, päivä kerrallaan

Itsekkäästi muutit toiselle paikkakunnalle. Lasten ja isän suhde??? Käsittämätöntä toimintaa.

Äiti, eronnut

Vierailija
37/37 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutu miksikään.