Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä asia sinua painaa ja masentaa tällä hetkellä?

Vierailija
05.05.2025 |

?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin päästä irti ajatuksen tasolla eräästä miehestä. Vaikka olen yrittänyt ja tehnyt vaikka mitä, niin ajattelen häntä melkein koko ajan. Minulla on ongelma, että mies on liian täydellinen minulle, liian koulutettu ja komea. Tämä "suhde" päättyisi vain valtaviin sydänsuruihini ja ongelmiin, koska kukaan ei hyväksyisi suhdettamme enkä halua että mies häpeää minua. Hänen perheensä ei varmasti hyväksyisi meitä missään muodossa. Vaikka olen onneton ja minulla on huono itsetunto, niin olen kuitenkin sen verran "ylpeä" etten koskaan olisi suhteessa jossa minulle naurettaisiin ja esim. koulutustani ja työtäni väheksyttäisiin. Parempi yksin kuin tällaisessa suhteessa. Nyt vähän helpotti pahin masennus, kun sain kirjoittaa ja avautua, mutta olen kuitenkin niin yksin ongelmani kanssa. Harvalla naisella kuitenkin on liian täydellinen mies?   

Koeta olla itsellesi rehellinen. Jos kerran päätät, ettet halua ajatella jotakuta, paras tapa onnistua siinä on alkaa ajatella muuta. Sama juttu kuin riippuvuuksien hoidossa: muuta tilalle.

Vierailija
62/79 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantumaton sairaus. Pyrin olemaan ajattelematta sitä ja pyrin keskittymään mukaviin asioihin. Joskus erehdyn lukemaan netistä asiasta, ja sitä ei kannatta tehdä, sillä alkaa ahdistaa kovasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin toissayönä unta siitä miehestä, jota en koskaan saanut. The one that got away. Se oli ihana uni. Masentaa, kun en koskaan pääsyt kokemaan, millaista oisi olla pitkässä suhteessa juuri hänen kanssaan. Ja harmittaa, että hän on jäänyt näin voimakkaasti ajatuksiin. Toivoisin, että saisin vain unohtaa. 

Vierailija
64/79 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen olevani kirottu!

Mulla oli sama jokin aika sitten. Ihan oikeasti tein sen takia jo jotain taikuuksia, että pääsen siitä eroon. Taikuuksien vuoksi tai sattumalta, tilanne parani. 

Vierailija
65/79 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotan teille kaikille ketjuun kirjoittaneille ihanille ihmiselle kaikkea hyvää! Kaikki vielä menee paremmaksi.Olette kaikki ajatuksissani.

Kiitos. Toivossa on hyvä elää. 😀 Ahdistuskierteestä tulee rimpuilla irti. Olen saamassa jalan oven väliin yhden työpaikan suhteen. Se on tosin pätkätyö, mutta ei ole niin paha, että saan kesällä ehkä suoritettua puuttuvat opintopisteet. Jotkut työt ovat niin hankalia, ettei jaksa tehdä sen jälkeen yhtään mitään. En suorittaisi opintopisteitä kesällä, mutta viranomaiset tarkistavat ja saan sanktioita, jos en saa kasaan heinäkuun loppuun mennessä. Yksinäisyydelle on vaikeaa tehdä mitään, jos on väsynyt ja ei jaksa laittaa kotia nätiksi ja kutsua kylään. Toivottavasti kesällä saisi positiivista seuraa ja ihmiset eivät olisi koko ajan niin masentuneita.  

Vierailija
66/79 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys.

Vierailija
67/79 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä ammuttu hirvenvasa.

Aivan hirveä juttu. Kylmä, kolea sää joka jatkunee elokuulle.

Kesä on nykyisin syksyllä.

Vierailija
68/79 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentaa kun ei oo töitä, että sais rahaa. Ei oo rahaa, että vois matkustaa. Ei voi matkustaa, että vois muuttaa kauas pois. Ei voi muuttaa kauas pois, kun ei oo töitä. Että sais rahaa. Huoh.....

Moni firma maksaa matkan ja asunnon, jos ulkomaille mielit töihin.

Vierailija
69/79 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua masenna mikään. Taas sain niin sievän tervehdyksen eräältä tytöltä jota hoidan .

Lääkärille meno ja en tiedä mitä sieltä on löytynyt röntgenissä.

Luotan Luojaan.  

Vierailija
70/79 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masentaa kun ei oo töitä, että sais rahaa. Ei oo rahaa, että vois matkustaa. Ei voi matkustaa, että vois muuttaa kauas pois. Ei voi muuttaa kauas pois, kun ei oo töitä. Että sais rahaa. Huoh.....

Moni firma maksaa matkan ja asunnon, jos ulkomaille mielit töihin.

Ensiksi täytyisi vaan olla se työpaikka. 

Vierailija
71/79 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei lapsilla ole mitään tulevaisuutta. Koulutus ei johda ikinä työpaikkaan. Tämä hallitus tekee parhaansa, että kun koittaa löytää lapselle jotain koulutusmahdollisuutta tai paikkaa niin rahoitusta leikataan niin että loputtomasta muutetaan tavoitteita. Tämä on kuin palavalla sillalla juoksemista minkä se rosvojoukko sytyttää aina tulee kun vihdoin jotain saa jalkansa alle. Ja kaikki vain sen takia, että tämän hallituksen toimien vuoksi voi olla loppuelämänsä köyhyydessä ja ilman työtä millä elättäisi itsensä. Pitäisi se tyhjä saada tekemättä mitään.

Vierailija
72/79 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki

Vierailija
73/79 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on hyvännäköisiä ihmisiä olemassa. Ne on pilanneet mun elämän

Vierailija
74/79 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kohta täytän 50 ja on hyväksyttävä, ettei kroppa enää ole entisensä. Säännöllisestä kuntoilusta huolimatta alkaa olla kipuja siellä täällä eikä jaksaminen ole enää entisen tasolla

Vierailija
75/79 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut peppuseksiä, enkä edes kunnon syvää suikkaria yli kymmeneen vuoteen.

Perheenisä

Vierailija
76/79 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys, velat.  Velkojen takia tunnen olevani kuin orja töissä.

Neurokirjolla oleminen ja se että tuntuu että en tule ymmärretyksi ja ihmiset vierastavat minua. Jatkuva maskaaminen.

Olisin todella onnellinen jos minulla olisi reilusti rahaa. Oikeastaan suurin osa elämän ongelmistani ratkeaisi. En koe että olen voinut köyhyyden vuoksi oikeasti koskaan lapsuudesta asti oikeasti nauttia elämästä.

Vierailija
77/79 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheinen ihminen teki itsemurhan jonkin aikaa sitten ja jätti minut tänne kärsimään.

Vierailija
78/79 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni jäi kiinni pettämisestä ja salasuhteista, tajusin kuinka yksinäinen olen kun erosin. Olen yksinhuoltaja, eihän lapsia voi tällä kuormittaa. Työpaikka on liian raskas, olen ihan poikki työpäivän jälkeen... Niin poikki etten jaksa etsiä kevyempää työtä. Pelottaa talous ja oma jaksaminen. Yritän tsempata lasten vuoksi että heillä olisi hyvä lapsuus vaikka olenkin ihan naatti. 

Vierailija
79/79 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veemäinen pomo

Yksinäisyys

Vanhemman sairaus

Nuoren paniikkihäiriö

Oma kroppa