Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä huomasitte olevanne raskaana ja millä viikoilla?

Vierailija
05.05.2025 |

Hei, jännäilen itse olenko raskaana. Oireita on monia, mutta en vielä ennen testin tekemistä halua alkaa vouhottaa. Mutta mistä huomasitte itse olleenne raskaana ja millä raskauviikolla huomasitte?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkovuodosta tunnistin jo päiviä ennen kuin menkat oli myöhässä. Normaalisti ennen menkkoja se on niukkaa, mutta raskaana (molemmissa raskauksissa) se oli runsasta.

Vierailija
22/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin siitä kun vauvan pää pelmahti esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkovuodosta tunnistin jo päiviä ennen kuin menkat oli myöhässä. Normaalisti ennen menkkoja se on niukkaa, mutta raskaana (molemmissa raskauksissa) se oli runsasta.

Kait tiesit ettei se ollut valkovuotoa vaan spermaa?

Vierailija
24/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mulla siis tuntuu kuin kohtu olisi jotenkin turvonnut ja siellä tuntunut nyt koko ajan jotain nippailuja. Nännit tummuneet ja rinnat turvoksissa myös. Olin siis yhdynnässä vahingossa ovulaation aikaan. Vauva ei olisi maailman loppu. 

Ootteko tulleet raskaaksi silleen, että mies ei ole tullut sisälle mutta on lauennut ulos ja sitten käynyt huolellisesti putsaamassa itsensä suihkussa mutta halunnutkin tulla uudestaan petipuuhiin ja sen jälkeen taas laennut uudestaan ulos? Minä olen iät ajat tällä tavalla tehnyt eikä ole tullut mitään vahinkoja. Mutta nyt ensimmäistä kertaa tuntuu siltä kuin olis vahinko käynyt.

Ihan samantekevää puuhas.

Mitä sinä saat tuosta ruikkimisesta?

Pakko sanoa, että tämä on sinun oma kokemusmaailmasi keskeytetystä yhdynnästä ja se ei välttämättä korreloi toisten kokeman kanssa. Seksi on todella tyydyttävää, kun ei ole mitään pelkkää jynssäämistä vaan voi puhua rakastelusta. Ehkä et ole kokenut koskaan näin suurta rakkauden kokemusta, kun susta se seksi on jotenkin pakollista suorittaa tietyn kaavan mukaan. Tunteet pelissä sata lasissa tuntuu paremmalta.

Vierailija
25/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissaviikolla kun ukko huomautti jotta mun maha pömpöttää tavallista enämpi.

Vierailija
26/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja seuraavaksi kysely hauskasta tekstarista, jolla ilmoittaa positiivinen tulos miehelle?

"Hei viime viikonlopun pano. Tulin just lääkäristä ja sain positiivisen tuloksen. Piti ilmottaa kaikille joiden kanssa harrastanut seksiä viimeisen 6kk aikana."

Ai yritätkö nyt viitata johonkin huoreelliseen seksiin!! Vaihda ketjua jos on vaikeaa vastata alkuperäiseen kysymykseen... Kyllä osaa ihmiset ns. aikuiset olla ajattelemattomia tai sitten et ole aikuinen lainkaan.

Vierailija
27/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole väittänyt että on "tyttöjen ja poikien oireita". Kerroin omat oireeni ja että ne olivat erilaiset molemmissa raskauksissa.

Vierailija
28/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ihan tarkoituksella peuhattiin, tein testin kun viimeisimmistä menkoista oli kulunut 30pv., positiivista näytti. Ja nyt tossa vieressä nukkuu meidän vauva.

Oireita oli alkuraskaudessa vain hirveä paleleminen (koko ajan hampaat kalisi, iltaisin oli vaikea laittaa nukkumaan kun paleli, oli 3 peittoa päällä, että tarkeni nukkua) kesti 1,5vk sitä ja sitten oli nuhan oiretta siinä samalla. Oisko 2vko kestänyt yhteensä mun alkuraskauden oireet. Esikoisen kohdalla oli samat oireet, ei onneks ollut pahoinvointia. Sellainen jännä juttu oli molemmissa raskauksissa, että hiukset oli paksummat ja eivät rasvoittuneet heti. Tämä hiuksien muutos tuli myöhemmin, lähempänä puolta väliä raskaudessa.

Vierailija
29/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ihan tarkoituksella peuhattiin, tein testin kun viimeisimmistä menkoista oli kulunut 30pv., positiivista näytti. Ja nyt tossa vieressä nukkuu meidän vauva.

Oireita oli alkuraskaudessa vain hirveä paleleminen (koko ajan hampaat kalisi, iltaisin oli vaikea laittaa nukkumaan kun paleli, oli 3 peittoa päällä, että tarkeni nukkua) kesti 1,5vk sitä ja sitten oli nuhan oiretta siinä samalla. Oisko 2vko kestänyt yhteensä mun alkuraskauden oireet. Esikoisen kohdalla oli samat oireet, ei onneks ollut pahoinvointia. Sellainen jännä juttu oli molemmissa raskauksissa, että hiukset oli paksummat ja eivät rasvoittuneet heti. Tämä hiuksien muutos tuli myöhemmin, lähempänä puolta väliä raskaudessa.

Eli voi olla, että plussa tulee. Mulla ollut myös kamala paleleminen tässä nyt ja ennen olen ollut aina kuummissani.

Vierailija
30/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mulla siis tuntuu kuin kohtu olisi jotenkin turvonnut ja siellä tuntunut nyt koko ajan jotain nippailuja. Nännit tummuneet ja rinnat turvoksissa myös. Olin siis yhdynnässä vahingossa ovulaation aikaan. Vauva ei olisi maailman loppu. 

Ootteko tulleet raskaaksi silleen, että mies ei ole tullut sisälle mutta on lauennut ulos ja sitten käynyt huolellisesti putsaamassa itsensä suihkussa mutta halunnutkin tulla uudestaan petipuuhiin ja sen jälkeen taas laennut uudestaan ulos? Minä olen iät ajat tällä tavalla tehnyt eikä ole tullut mitään vahinkoja. Mutta nyt ensimmäistä kertaa tuntuu siltä kuin olis vahinko käynyt.

Olit vahingossa yhdynnässä? Ilman ehkäisyäkin kai?

Vierailija
31/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylläriraskaus: kun pahoinvointi jatkui toista viikkoa, aloin epäillä, ettei kyseessä ole vatsatauti 😅 Mun pahoinvointi on molemmissa raskauksissa alkanut tosi varhain, jo 4-5+ viikoilla

Miten raskaus voi olla yllätys?

Vierailija
32/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetön turvotus ja vihlasut vatsassa, rinnat turpos ja niihin tuli välillä sellasia "kipukohtauksia", yleinen huonovointisuus ja epänormaali tunne. Plussasin itse just eilen, 5vko arviolta meneillään. 

Vierailija
33/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että tämä on sinun oma kokemusmaailmasi keskeytetystä yhdynnästä ja se ei

Ja silti ehkä lapsi tulossa ettekä edes tiedä.. 

Vierailija
34/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toissaviikolla kun ukko huomautti jotta mun maha pömpöttää tavallista enämpi.

Mikä ukko?

Vierailija
35/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat kun oli pari päivää myöhässä niin olin melko varma, kierto kun oli lähes kellontarkka. Muuten oireilu oli kuin tavallista menkkaoireilua. Varsinaiset raskausoireet alkoi noin viikon kuluttua siitä kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. 

Vierailija
36/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan vahingossa. Missään ei niin lue..

Vierailija
37/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testistä.

Menkat olivat poissa, mutta testailin silti silloin tällöin, jotta ei ehtisi edetä kovin pitkälle tietämättä. Viikoista en tiedä, kun arviot vaihtelivat. 

Vierailija
38/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että tämä on sinun oma ko

Ai sä olet näitä trollaajia, jotka tykkää väännellä toisten kirjoituksia. Vaihda vaikka ketjua. Et ole vastannut edes alkuperäiseen viestiin.

Vierailija
39/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi siitäkin nauttia jos mies osaa muuten hommansa. :D

Loppupeleissä siis runkkaatte vemputtelette ja soitatte mandoliinia ja vedätte ulos ja myös ohi toisiltanne.. ei koskaan oikeata yhdyntää. 

mekaaninen suoritus/toimenpide

No minkäs voimme kun ei oo yhtäkään sopivampaa ehkäisykeinoa. Toinen ei pidä kondomeista ollenkaan ja toinen on allerginen niille. Pillereistä tulee hulluksi ja alkaa raivota eikä kestä enää sitä ahdistusta. Kierukka aiheuttaa kipua

ja loppuihin en edes vaivaudu, en mitään leikkauspelkoisena ota nahkani alle.

Olet päättänyt raskautua !

Mutta en kyllä halua koko ajan raskaaksikaan tulla. Mulle loppujen lopuks kuitenkin ihan sama tuleeko niitä lapsia loppu elämän ajan montakin kappaletta nyt kun sillä ei enää niin merkitystä.

Mut kerroit, että olet tulossa paksuksi.

Miten synnytät?

Mitä jos leikataan välilihaksia js pukerrat toista vuorokautta?

Vierailija
40/43 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä trollaat tässä ketjussa. Mene pois, kun ei liity alkuperäiseen keskusteluun eikä ole vastausta edelleenkään tullut kysymykseen. Ei kiinnosta vastata sinun trolleihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän