Mistä huomasitte olevanne raskaana ja millä viikoilla?
Hei, jännäilen itse olenko raskaana. Oireita on monia, mutta en vielä ennen testin tekemistä halua alkaa vouhottaa. Mutta mistä huomasitte itse olleenne raskaana ja millä raskauviikolla huomasitte?
Kommentit (43)
Ja mulla siis tuntuu kuin kohtu olisi jotenkin turvonnut ja siellä tuntunut nyt koko ajan jotain nippailuja. Nännit tummuneet ja rinnat turvoksissa myös. Olin siis yhdynnässä vahingossa ovulaation aikaan. Vauva ei olisi maailman loppu.
Ootteko tulleet raskaaksi silleen, että mies ei ole tullut sisälle mutta on lauennut ulos ja sitten käynyt huolellisesti putsaamassa itsensä suihkussa mutta halunnutkin tulla uudestaan petipuuhiin ja sen jälkeen taas laennut uudestaan ulos? Minä olen iät ajat tällä tavalla tehnyt eikä ole tullut mitään vahinkoja. Mutta nyt ensimmäistä kertaa tuntuu siltä kuin olis vahinko käynyt.
herkistyin, lapset hiihti , oli jotkut kilpailut ja tuli tippa linssiin
Tammikuussa 20.2. hedelmöitys ja hemikuussa tein raskaustestin
Mullakin ollut ihan ihme itkukohtaus jostain ihan mitättömästä ennen näitä nippailuja
Voi siitäkin nauttia jos mies osaa muuten hommansa. :D
Menkat oli myöhässä. Tein testin. Oli positiivinen.
Väsymys ja kiukuttelu astutuksen jälkeen.
Isompi ruokahalu kuin kuin yleensä, outo kuvotus (jännitän vatsallani ja vähän samanlainen tunne) rinnat tuntui oudoilta. Tytöstä vähän erilaiset oireet kuin pojasta.
Ei mitään. Kuukautiset myöhässä, tein testin ja that's it. Harvemmin mitään kunnon oireita edes tulee ennen...
Pms-oireet monta päivää, mutta ei menkkoja, joten tein testin.
Tarkoitatko tuota viestiä tytön ja pojan oireiden erosta?
Pojasta kasvoi ruokahalu. Muistan googlettaneeni illalla sängyssä: (jonne olin hakenut kulhollisen muusia ja lihapullia) kasvanut ruokahalu raskaus. Pahoinvointi tuli myöhemmin ja ajoittui iltaan. Tytöstä pahoinvointi alkasi heti ja oli pahimmillaan aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Pojasta kasvoi ruokahalu. Muistan googlettaneeni illalla sängyssä: (jonne olin hakenut kulhollisen muusia ja lihapullia) kasvanut ruokahalu raskaus. Pahoinvointi tuli myöhemmin ja ajoittui iltaan. Tytöstä pahoinvointi alkasi heti ja oli pahimmillaan aamulla.
Kiva kuulla näitä eroja, kiitos :)
Ja juu, tytöstä tuli tuo rintojen arkuus ja turvotus. Muistan suihkussa saippuoidessa että mitä helkuttia, koska mulle on tämmöset kasvanu😆 Pojasta en moista huomannut. En ainakaan muista mitenkään ensioireena tuota ihmetelleeni.
Ei ole tyttöjen ja poikien oireita, jokainen raskaus on yksilöllinen.
Ylläriraskaus: kun pahoinvointi jatkui toista viikkoa, aloin epäillä, ettei kyseessä ole vatsatauti 😅 Mun pahoinvointi on molemmissa raskauksissa alkanut tosi varhain, jo 4-5+ viikoilla
Siitä kun puoliso alko kysellä pitäiskö järjestää lakkiaiset tytölle. Minä en ollu ees huomannu ko olin keskittyny someen.
Vierailija kirjoitti:
Illalla sängyssä muusia ja lihapullia?
olet yh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi siitäkin nauttia jos mies osaa muuten hommansa. :D
Loppupeleissä siis runkkaatte vemputtelette ja soitatte mandoliinia ja vedätte ulos ja myös ohi toisiltanne.. ei koskaan oikeata yhdyntää.
mekaaninen suoritus/toimenpide
No minkäs voimme kun ei oo yhtäkään sopivampaa ehkäisykeinoa. Toinen ei pidä kondomeista ollenkaan ja toinen on allerginen niille. Pillereistä tulee hulluksi ja alkaa raivota eikä kestä enää sitä ahdistusta. Kierukka aiheuttaa kipua ja loppuihin en edes vaivaudu, en mitään leikkauspelkoisena ota nahkani alle. Mutta en kyllä halua koko ajan raskaaksikaan tulla. Mulle loppujen lopuks kuitenkin ihan sama tuleeko niitä lapsia loppu elämän ajan montakin kappaletta nyt kun sillä ei enää niin merkitystä.
Alkuraskauden oireet ovat samoja kuin pms-oireet joten eipä tuota tiennyt ennen kuin testin teki. Tosin siitä voi jotain arvella kun on harrastanut suojaamatonta seksiä.