Miten on mahdollista, että täällä kirjoittelevat vain rikkaat kokopäivätyössä olevat
joka päivä 7 päivänä viikossa klo 7-23? Missä välissä he ehtivät käymään siellä kokopäivätyössä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Keskustelupalstalla voi esittää olevansa mitä tahansa.
Tai sitten voi anonyymina sanoa suoraan miten asiat on. Minä olen täällä työajallani, jos on luppoaikaa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten voi anonyymina sanoa suoraan miten asiat on. Minä olen täällä työajallani, jos on luppoaikaa töissä.
Hyvä niin. Etpä ole pahanteossa. Vähän aikaa sitten oli juttu sote-alan henkilöstä, joka jäi kiinni urkittuaan tuhansien ihmisten tietoja luvatta. Syyksi hän oli sanonut, että se on vakiintunut tapa tappaa aikaa työpaikalla. Mitenkähän sen resurssipulan kanssa oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä niin. Etpä ole pahanteossa. Vähän aikaa sitten oli juttu sote-alan henkilöstä, joka jäi kiinni urkittuaan tuhansien ihmisten tietoja luvatta. Syyksi hän oli sanonut, että se on vakiintunut tapa tappaa aikaa työpaikalla. Mitenkähän sen resurssipulan kanssa oikein on?
No olisi hänenkin kannattanut kirjoitella vauva-palstalla eikä tehdä laittomuuksia ajansa kuluksi. Omalta osalta töissä on vaihtelevia päiviä. Välillä on todella kiire ja joskus voi olla leppoisampaa. En ole sotealalla.
Jos tätä nyt voi elämiseksi kutsua...