Miten on mahdollista, että täällä kirjoittelevat vain rikkaat kokopäivätyössä olevat
joka päivä 7 päivänä viikossa klo 7-23? Missä välissä he ehtivät käymään siellä kokopäivätyössä?
Kommentit (24)
Vaativa asiantuntijatyö nääs. Etätyö.
Kyllä me käymme töissä.Tänään , ja kaksi päivää viikonloppuna.
Keskustelupalstalla voi esittää olevansa mitä tahansa.
No minä olen köyhä osa-aikainen duunari jolla loppuu työt klo 13.00-14.00 jonka jälkeen ehtii hyvin palstailla täällä.
Et sitten ole sattunut havaitsemaan mm. työttömien opettajien vertaistukiketjua.
Ap:lla on jotain ongelmaa luetun ymmärtämisessä tai sitten hän lukee viestejä kovin valikoivasti.
En ole rikas mutta kokopäivätyössä. Tänään sairaana. Mutta sitähän ei kukaan tiedä, miten usein kukakin täällä roikkuu, vaikka jonain arkipäivänä syystä tai toisesta ehtisikin. Ja kuka kertoo miten paljon totta.
Ei siellä töissä kellon ympäri olla. Aina meistä joku on vapaalla tai tauolla täyttämässä vauvapalstaa kirjoituksilla.
Sieltähän ne tuli, tutut selitykset.
Täällähän on lähinnä työttömiä, ainakin jos uskoo sen, mitä itse kukin tilanteestaan kirjoittelee. Tuilla eletään, ja hyvin toimeentulevia vihataan.
Hyvin paljon on eläkeläisiäidin elätettäviä peräkammarin PersuPoikia.
"Vain rikkaat kokopäivätyössä olevat". Eiköhän täällä ole porukkaa laidasta laitaan. Lisäksi täällä voi esiintyä sellaisena kuin haluaa.
Mielipiteiden perusteella palstalla on enemmän punaista vasemmistoporukkaa kuin rikasta työssäkäyvää oikeistoa.
En ole rikas enkä tee edes täyttä työpäivää. Etätyöläisenä lounaalla ei ole juttuseuraa, joten siinä syödessä on aikaa vaikka pyöriä täällä. Ei tätä kuitenkaan kauaa jaksa seurata, sen verran vihamielistä keskustelua täällä on.
Minä ainakin olen kokoaikainen vuorotyöläinen. Rikas en ole mutta en kyllä erityisen köyhäkään.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelupalstalla voi esittää olevansa mitä tahansa.
Niinpä. Minäkin esitän olevani köyhä. Pummitkaan ei yleensä kysy minulta kolikoita.
Vierailija kirjoitti:
Sieltähän ne tuli, tutut selitykset.
Jaa että työpäivän pituus on 8 tuntia, ei 24?
Keikkatyössä oleva, 10-12 yövuoroa kuussa tekevä kirjoittelee silloin tällöin. 18-20 vp kuussa.
Tulot 2200-2800 kk netto. Tyytyväinen tuloihin ja vapaa-ajan määrään.
Rikkaiden ei tarvitse käydä kokopäivätöissä.
Minä ainakin olen köyhä työtön yhteiskunnan loinen, ja kulutan täällä aikaani samalla kun rapsuttelen peppuani.🤗