Jos miesten on vaikea päästä treffeille, niin miksi sitten eivät yritä kaikkeaan sen kerran kun pääsevät?
Ykköset ylle, pöytä naiselle koreaksi, kukkapuska käteen jne. Näinhän ulkomailla toimitaan.
Kommentit (925)
Miten se nainenkaan panostaa? Epäreilua jos miehen pitää esittää jotain herrasmiestä jos nainenkin ei tee niin. Siksi. Potut pottuina nääs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies on niin pihi, että sen kerran kun pääsee treffeille, niin siitäkin pitää kitistä. Suomalainen mies ei halua tarjota edes kahvikuppia ABC:llä.
Oletatko naispuolisen kaverinkin maksavan kahvisi jos hän ehdottaa sinulle kahville menoa? No et tietenkään niin vaan kumpikin maksaa omansa. V tun seksistinen lokki.
Viimeksi kun minä (nainen) kävin naispuolisen ystäväni kanssa kahvilla, niin kyllä, minä tarjosin. Minulle on naispuolinen ystävä myös tarjonnut. Yhden ystävän kanssa tarjosimme aina vuorotellen. Niinhän se seurustelusuhteessakin menee. Jos mies tarjoaa, seuraavalla kerralla tarjoaa nainen. Mies ei menetä mitään, eikä nainen lokkeile millään tavalla. Tämä siis oikeiden ihmisten maailmassa, missä osataan käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Joo! Joskus muinoin olin treffeillä miehen kanssa, joka tuli melko kaukaa paikan päälle. Viestittely oli kohtuu hyvin kirjoitettu, mutta livenä ei puhu mitään. Oli tosi kiusallista olla hiljaa piiiiitkiä aikoja sen jälkeen, kun olin yrittänyt kysellä kaikenlaista ja aina vastaus jotain joo, ei, emmätiiä. Siis mikä ihmeen ongelma tää on? Eikö voisi hoitaa päänupin kuntoon, ennen kun alkaa deittailla?
Oletko varma ettei ollut ujo tai introvertti. Olen nimittäin tavannut useamman naisen joka viestittelee paljon mutta paikan päällä oli ihan tuppisuuna. Muutaman kerran tavattua se lukko avautuu enemmän ja enemmän ja on paljon luontevampaa keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Miten se nainenkaan panostaa? Epäreilua jos miehen pitää esittää jotain herrasmiestä jos nainenkin ei tee niin. Siksi. Potut pottuina nääs.
Tottakai nainen panostaa treffeille. Laittautuu pitkäänkin, miettii keskustelunaiheita, haluaa olla viehättävä. Et vaikuta ihan terveeltä, rehellisesti sanottuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö naiset haluakaan tasa-arvoa?
Olet pihalla tasa-arvosta
Näinpä, naisille tasa-arvo tarkoittaa että kaikki heitä hyödyttävät vanhat tavat säilytetään.
Saavutetuista eduista ei luovuta, vain miesten edut ovat toksisisia
Tuota minäkin ihmettelen. Yrittäisivät sitten enemmän tehdäkseen vaikutuksen. Näinpäin se nyt vain menee, naisilla on niin paljon menetettävää parisuhteessa. Seksiäkin miehet haluavat keskimäärin enemmän.
Toisaalta: ei ne miehet taida edes oikeasti niin paljon haluta suhteeseen. Ehkä tuo on vain sellaista päivittelyä, että miten kahvi voi maksaa nykyään kymmenen euroa. Kuitenkin jos sen kahvin oikeasti haluaa, kyllä siihen se viitonen lisää löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies on niin pihi, että sen kerran kun pääsee treffeille, niin siitäkin pitää kitistä. Suomalainen mies ei halua tarjota edes kahvikuppia ABC:llä.
Oletatko naispuolisen kaverinkin maksavan kahvisi jos hän ehdottaa sinulle kahville menoa? No et tietenkään niin vaan kumpikin maksaa omansa. V tun seksistinen lokki.
Sun pitää ymmärtää että naiset ovat hylänneet kaikki vanhat käytöstavat.
Korjaan, kaikki sellaiset joista nainen ei hyödy. Tietysti nainen odottaa saavansa prinsessapalvelua, vaikka itse onkin nykyään jotain aivan muuta.
Alkakaa naiset itse tarjoamaan kahvikupposet ABC:llä. Ottakaa vastuu treffien järjestämisestä ja miehen viihdyttämisestä. Muistakaa myös ettei mitään saa odottaa takaisin.
Ai treffit ABC:llä ei kiinnosta? Niinpä...
Mitäs
Naisethan suhteissa kaikki jutut, yhteiset aktiviteetit, joutuu nykyään suunnittelemaan.
Yliyrittäminen on luotaantyöntävää - erityisesti miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tyypillisen Suomi-naisen takia kannata turhaan pukeutua :D
Miksi sitten yrität saada siitä Suomi -naisesta kumppania? Jos lähtökohtaisesti halveksut.
Kumppani <> pimppi!
Vierailija kirjoitti:
Kotikasvatuksesta tuo lähtee. Olen huomannut että monissa kodeissa pohjilta ei vaadita yhtään mitään, mamma passaa ja siivoaa sotkut, kouluikäiset ja teinit saattavat elää kuin pellossa. Perus käytöstapoja ja toisten huomioimista ei opeteta. En ymmärrä tuollaista kasvatustyyliä ollenkaan.
Niinpäti niin. Pojat on poikia ja mamman mussukalle pilkotaan ruokakin valmiiksi lautaselle. Sitten ihmetellään, kun pojalle ei löydykään uutta äityliä passaajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuota minäkin ihmettelen. Yrittäisivät sitten enemmän tehdäkseen vaikutuksen. Näinpäin se nyt vain menee, naisilla on niin paljon menetettävää parisuhteessa. Seksiäkin miehet haluavat keskimäärin enemmän.
Toisaalta: ei ne miehet taida edes oikeasti niin paljon haluta suhteeseen. Ehkä tuo on vain sellaista päivittelyä, että miten kahvi voi maksaa nykyään kymmenen euroa. Kuitenkin jos sen kahvin oikeasti haluaa, kyllä siihen se viitonen lisää löytyy.
Nainenhan on saamapuolella, munaa tulee enemmän kuin haluaakaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun naisia ei kiinnosta siisti herrasmies, pitää olla tatuoitu, lävistetty entinen linnakundi.
Taidat tykätä wt-sutturoista, koska eivät normaalit naiset linnakundeista tykkää. Hyi hemmetti.
Normaali suomalainen nainen ei kovin kovinkaan tasokas eli wt-suttura voi olla hyvinkin kuvaava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun minä (nainen) kävin naispuolisen ystäväni kanssa kahvilla, niin kyllä, minä tarjosin. Minulle on naispuolinen ystävä myös tarjonnut. Yhden ystävän kanssa tarjosimme aina vuorotellen. Niinhän se seurustelusuhteessakin menee. Jos mies tarjoaa, seuraavalla kerralla tarjoaa nainen. Mies ei menetä mitään, eikä nainen lokkeile millään tavalla. Tämä siis oikeiden ihmisten maailmassa, missä osataan käyttäytyä.
Tietysti mies menettää koska nainen sai haluamansa (ilmaisen aterian treffeillä) eikä toisia treffejä tule.
Yksikään nainen ei muutenkaan maksa yhtään mitään treffeillä, ei yksikään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nainen tuokaan parisuhteeseen?
Muuta kuin ongelmansa ja rahanmenoa miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajatellaan treffejä, niin eikö siinä tasa-arvoista ole, että molemmat maksavat omat laskunsa? Ja miksei se nainen voi tuoda miehelle kukkia?
Koska ei kuulu tapoihin. Vain mies joka ei tee mitään on perässä vedettävä kivireki Nainen joka käyttäytyy samalla tavalla on vain oma ihana itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne Suomessa asuvat muualta tulleetkin ovat tämän puolen kulttuuristamme omaksuneet. Kunnon cherry picking.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne Suomessa asuvat muualta tulleetkin ovat tämän puolen kulttuuristamme omaksuneet. Kunnon cherry picking.
Sanot siis että seurasi maksaa.
Hyvä tieto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajatellaan treffejä, niin eikö siinä tasa-arvoista ole, että molemmat maksavat omat laskunsa? Ja miksei se nainen voi tuoda miehelle kukkia?
Koska ei kuulu tapoihin. Vain mies joka ei tee mitään on perässä vedettävä kivireki Nainen joka käyttäytyy samalla tavalla on vain oma ihana itsensä.
Ei sekään kuulu tapoihin, että nainen esittelee somessa vähäpukeisia kuviaan.
Ei koskaan käy niin, että mies ei meinaa päästä treffeille, mutta lopulta pääseekin. Ne miehet eivät pääse koskaan treffeille. Pitkät ja komeat miehet pääsevät sen sijaan milloin haluavat treffeille. Heillä on varaa olla tarjoamatta mitään.
Sun pitää ymmärtää että naiset ovat hylänneet kaikki vanhat käytöstavat.
Korjaan, kaikki sellaiset joista nainen ei hyödy. Tietysti nainen odottaa saavansa prinsessapalvelua, vaikka itse onkin nykyään jotain aivan muuta.
Alkakaa naiset itse tarjoamaan kahvikupposet ABC:llä. Ottakaa vastuu treffien järjestämisestä ja miehen viihdyttämisestä. Muistakaa myös ettei mitään saa odottaa takaisin.
Ai treffit ABC:llä ei kiinnosta? Niinpä...
Mitäs toittekaan pöydälle nykyään?