Jos miesten on vaikea päästä treffeille, niin miksi sitten eivät yritä kaikkeaan sen kerran kun pääsevät?
Ykköset ylle, pöytä naiselle koreaksi, kukkapuska käteen jne. Näinhän ulkomailla toimitaan.
Kommentit (925)
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tätä yhdellä Reddit-kanavalla, jossa oli paljon nuoria miehiä. Kuulemma haluavat kelvata sellaisenaan, eivät miellyttää. Kokevat sen ilmeisesti alentavana ja valheellisena. Moni ei edes osannut.
Ei sillä miellyttämiselläkään pääse pitkälle. Itse miehenä maksan kaikki kulut treffeillä ja pyrin muutenkiin aina huomioimaan perushyvät käytöstavat, kuten ovenavaukset. Laitan myös aina parhaimmat päälle. Silti naiset on monesti ilmoittaneet muutaman treffi-illan jälkeen, ettei jaksa enempää tapailua.
Taitaa aloittajaa kismittää, että joutui maksamaan omat ruokansa eikä viety micheliiniin murkinalle.
Vierailija kirjoitti:
Meitä lienee erilaisia, koska ei minulla ole ollut mitenkään vaikea päästä treffeille. Ongelma ennemmin on, että puolin ja toisin fiilis usein on että ekan viiden minuutin jälkeen voisi lähteä jo pois. "Ai tollainenko hän onkin" lienee kummankin mielessä. Nettideittailu ongelma, kun tulee kohdattua ihmisiä jotka ei livenä ikinä kiinnostaisi mitenkään.
Ilman nettiäkin kohtaa ihmisiä ja viiden minuutin päästä haluaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tätä yhdellä Reddit-kanavalla, jossa oli paljon nuoria miehiä. Kuulemma haluavat kelvata sellaisenaan, eivät miellyttää. Kokevat sen ilmeisesti alentavana ja valheellisena. Moni ei edes osannut.
Ei sillä miellyttämiselläkään pääse pitkälle. Itse miehenä maksan kaikki kulut treffeillä ja pyrin muutenkiin aina huomioimaan perushyvät käytöstavat, kuten ovenavaukset. Laitan myös aina parhaimmat päälle. Silti naiset on monesti ilmoittaneet muutaman treffi-illan jälkeen, ettei jaksa enempää tapailua.
Kannattaa pilke silmäkulmassa kysyä syytä. Ihan vaan seuraavaa varten, missä meni pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta. Uudellamaalla meitä akateemisia miehiä on niin vähän, että naiset saavat tehdä aloitteen ja tarjota illan. Näin olen toiminut myös Italiassa ja Japanissa. Naiset ovat olleet hieman ihmeissään, mutta ymmärtäneet kun olen kertonut sen olevan Suomessa tasa-arvoista.
Jo on suuret luulot omasta markkina-arvosta :D Nyt haisee Suomi-Filmi ja vahvasti...että naiset saa tarjota Herra Maisterille :D:D:D Kiitos päivän nauruista! :D
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna minä treffailin keskimäärin kolmea neljää naista kerralla. Ei siinä viitsi ostella edes S-marketin viikkokimppua jokaiselle.
Oisit voinut ostaa sen kimpun ja viedä yhden kukkasen per daami.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naisten kasitykset perustuu valheeseen ja manipulatioon.
Pillu on se mika miehia kiinnostaa sen eteen se panostus tehdaan, taman tietaa kaikki.
Jos ei oma-ajankaytto ja ok panostus johda nopeahkoon pillun saantiin kysymys on kiristyksesta. Nainen saattaa samalla tapailla ja panna jotain pahaa poikaa ja yrittaa saada susta sita "hyvaa miesystavaa", jne. Naisilla ei ole mitaan moraalista kompanssia vaan kaikki on tarkkaan laskelmoitua, kuten se, koska saat pimpsaa. Yleensa se hetki koittaa kun olet Jo turhautunut ja alat miettia pitaisiko antaa olla... Sitten se haluaakin seurustella tai syventaa tapailua ja hiljalleen ehdollistut siihen etta naisen miellyttaminen johtaa pillun saantiin.
Nain betha miehen elama menee.
Ja höpöhöpö. Nimenomaan miesten parisuhdestatus korreloi vahvasti tulotason kanssa. Tämä korrelaatio on myös 2000-luvulla kasvanut.
(Lähde: VATT:n talousraportti 2023)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies on niin pihi, että sen kerran kun pääsee treffeille, niin siitäkin pitää kitistä. Suomalainen mies ei halua tarjota edes kahvikuppia ABC:llä.
Suomalainen nainen on niin pihtari, että sen kerran kun pääsee treffeille, niin siitäkin pitää kitistä. Suomalainen nainen ei halua tarjota edes suihinottoa ABC:n vessassa.
Mies ei halua tarjota ABC:n kahvia mut naisen pitäis tarjota suikkari? Anna mun kaikki kestää. 😂
Tuosta tule kiva tarina kerrottavaksi lapsille, kun ne kysyy, että miten te tapasitte.
Vierailija kirjoitti:
Ei mies enää suomalaista naista halua. Treffeillä käydään kyllä etsimässä olisiko Suomessa turmelemattomia yksilöitä vielä jäljellä. Ei kukaan jaksa kauaa kolmen kimppaa puhelimen kanssa.
Aika hellyyttävää että luulet vain suomalaisten naisten olevan puhelinaddikteja..
Jos lusikalla antaa, ei voi kauhalla vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta. Uudellamaalla meitä akateemisia miehiä on niin vähän, että naiset saavat tehdä aloitteen ja tarjota illan. Näin olen toiminut myös Italiassa ja Japanissa. Naiset ovat olleet hieman ihmeissään, mutta ymmärtäneet kun olen kertonut sen olevan Suomessa tasa-arvoista.
Jo on suuret luulot omasta markkina-arvosta :D Nyt haisee Suomi-Filmi ja vahvasti...että naiset saa tarjota Herra Maisterille :D:D:D Kiitos päivän nauruista! :D
Valittihan Hanken-Veerakin kuinka vaikea on mies löytää, ja täällä oikeistoukot lyttäsi Veeran ulkonäön, harrastukset ja tyylin totaalisesti. Kertoo hyvien miesten harvinaisuudesta jopa globaalissa mittakaavassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää sopia ensin naisen raamien sisään eli pitää olla vähintään 185cm pitkä, älykäs, komeakasvoinen ja hyvä työpaikka. Vasta sen jälkeen tulee pienet yksityiskohdat kuten käytöstavat ja keskustelutaidot.
Ensitreffit ovat vasta jäänmurtaja. Niissä toimitaan minimipanostuksella. Vasta kolmansilla tai neljännellä treffeillä uskaltaa hieman alkaa panostaa naiseen taloudellisesti. Tinderissä samat naiset ovat olleet siellä vuosikausia ja käyneet sadoilla treffeillä eikä kukaan mies ole kelvannut. Sitten kun tulee oma vuoro päästä treffeille, niin tuskin ne treffit sen paremmin itseltäkään onnistuu. Tätä taustaa vasten vain täyshullu mies tarjoaa naiselle ensitreffeillä minimiä enempää.
Ennen treffejä käärin tuhdin bluntin ja laitan chiantin viileään. Jos nainen on cool nautitaan nämä aidon Palermolaisen pasta-annoksen kanssa ja pannaan tunteja.
Vierailija kirjoitti:
Ennen treffejä käärin tuhdin bluntin ja laitan chiantin viileään. Jos nainen on cool nautitaan nämä aidon Palermolaisen pasta-annoksen kanssa ja pannaan tunteja.
Päiväunista ei nyt ollut kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päiväunista ei nyt ollut kyse.
Ei vaan toi jätkä on joku Cheek. Misuja ovista ja ikkunoista, ja laatukamaa.
Vierailija kirjoitti:
"Ensinnäkin jos vetää ykköset päälle niin sehän vasta huvittavaa onkin kun naisella ihan perusarkivaatteet. Se ei kuulu suomalaisiin tapoihin."
Ei ykköset tarkoita treffeillä automaattisesti mitään ylipukeutumista pukuineen ja kravatteineen vaan vaikka sitä ihan normiarkea siistimpää uutta neuletta tai kauluspaitaa ja istuvia housuja lököttävien perusfarkkujen sijaan.
Tässäkin huomataan, että joiltain miehiltä puuttuu taju tajuta pukeutumisen eri tasoja. Tai onko joillain sitten mahdollisesti vain ne "ykköset" (puku ja kravatti) ja sitten arkivaatteet. (Yhdet joka päivä pidossa olevat farkut/colleget). Tuskin.
Eiköhän normaalisti ole jotain tältä väliltäkin. Onko sitä vaikea tajuta? Pitäähän ihmisen ihan muussakin elämässä osata pukeutua tilanteen mukaan. Vaikka ei olisi käynytkään treffeillä ennen. Miksi sitten ei jos joskus olisi menossa treffeille.
Itse olen naisena sitä mieltä, että jos jo alussa mieheltä puuttuu kyky tai halu miten pukeutua treffeille niin en jaksa alkaa jatkossa olla hänen opastajansa. Yleensä myös silloin löytyy muitakin opastettavia asioita.
Vierailija kirjoitti:
"Tavaraa on aina kaupan ja kaikilla teillä on hintanne jonka mies joutuu parisuhteessa maksamaan. Taloudellisesti yksikään mies ei jää voitolle parisuhteessa."
Kenen tavara silloin on kaupan, kun miehellä on "työkalusalkku" ja hän huolehtii harva se päivä orkun naiselleen. 🤔
Naisen. Se tavara maksaa miehelle maltaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tavaraa on aina kaupan ja kaikilla teillä on hintanne jonka mies joutuu parisuhteessa maksamaan. Taloudellisesti yksikään mies ei jää voitolle parisuhteessa."
Kenen tavara silloin on kaupan, kun miehellä on "työkalusalkku" ja hän huolehtii harva se päivä orkun naiselleen. 🤔
Naisen. Se tavara maksaa miehelle maltaita.
Vain, jos olet thaikkulassa.