Jos miesten on vaikea päästä treffeille, niin miksi sitten eivät yritä kaikkeaan sen kerran kun pääsevät?
Ykköset ylle, pöytä naiselle koreaksi, kukkapuska käteen jne. Näinhän ulkomailla toimitaan.
Kommentit (925)
Vierailija kirjoitti:
uhriutumistarinoita miesvihan nostatukseen osa tieskuinkamones.
Pari, kolme näitä tulee.
Tunnissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Puhuinki 70-luvusta."
Ei silloinkaan jokaiselle tuppisuulle tullut naisia ovista ja ikkunoista. Itsevarmat supliikkimiehet ja jännät miehet ovat kautta aikojen kiehtoneet tiettyä osaa naisista.
Mun porukat on tavannu jossain limudiskossa 15-vuotiaana ja menny naimisiin ja lapsia. Ne ei oo deittaillu koskaan.
Harvinaisuus he olivat siihenkin aikaan.
Ja ne ei oo harrastanu seksiä elämässään ku yhen kumppanin kans, jollei sit jompikumpi oo pettäny.
Ihanteellista, mutta harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko ihan tosissasi, että treffeille pääsevä mies treffailee vain yhtä naista kerrallaan? 🙄
Luuletko ihan tosissasi tietäväsi normaalien miesten motivaatioista ja toimintatavoista yhtään mitään? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies on niin pihi, että sen kerran kun pääsee treffeille, niin siitäkin pitää kitistä. Suomalainen mies ei halua tarjota edes kahvikuppia ABC:llä.
Älä yleistä. Osa on tuollaisia. Ne ikisinkut.
Ne incelit. Ja siksi niillä ei olekaan ketään.
Taloudellisesti yksikään mies ei jää voitolle parisuhteessa.
Ei myöskään yksikään nainen.
Aika on rahaan verrattavissa oleva hyödyke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota minäkin ihmettelen. Yrittäisivät sitten enemmän tehdäkseen vaikutuksen. Näinpäin se nyt vain menee, naisilla on niin paljon menetettävää parisuhteessa. Seksiäkin miehet haluavat keskimäärin enemmän.
Toisaalta: ei ne miehet taida edes oikeasti niin paljon haluta suhteeseen. Ehkä tuo on vain sellaista päivittelyä, että miten kahvi voi maksaa nykyään kymmenen euroa. Kuitenkin jos sen kahvin oikeasti haluaa, kyllä siihen se viitonen lisää löytyy.
Nainenhan on saamapuolella, munaa tulee enemmän kuin haluaakaan :D
Ei se ole saamapuolella olemista, jos ei itse halua ihan niin paljon juuri sitä. Ja silti tyrkytetään ja kiukutellaan.
Kyllä hänellekin munaa olia tarjolla. Eli on saama puolella, mutta silti valittaa.
T. George 52 💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjän saa pyytämättäkin.
Juuri noin. Taannoin miehelä oli väkevä insentiivi tarjota kaunottarille tanssilavailta, huippuravintolailta, lintsi-ilta, laivaristely tms. koska illan päätteeksi kokolailla varmasti rakasteltiin, rakasteleminen oli elimellinen osa "deittailua" ja daamit ovat nuoria, hoikkia kaunottaria. "Deittaileminen" oli kiihottavaa, kummallekin osapuolelle, oli halu deittailla koska kummalakin oli himo. TYHJÄSTÄ ei miehen ole koskaan kannattanut maksaa yhtään mitään, eikä nykyäänkään kannata.
nykyään deittaillaan vähintään kolmea ulkkista kerralla- ja seksi on pakollinen osa iltaa.(bonuksena turpaan)
MItä väliä? Ei se minulle kuulu
Vierailija kirjoitti:
Kyllä moni nainen tienaa miestä enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja en tosiaan ikina ottaisi 30 v tatuoitua muijaa joka pannut 100 miesta, kun voin saada 19v hoikan Aasialaisen joka arvostaa ja huolehtii. Sille voi sitten vahan ostaa ruokaa ja katon paan paalle. Pallit on tyhjat eika mikaan vituta.
Mikähän niissä downin näköisissä aasialaisissa kiehtoo. Kielitaitokin on surkea tai todella surkea.
Olet väärässä, oraaliset tiaodt ovat paljon suomalaisia paremmat
Sinkkuna minä treffailin keskimäärin kolmea neljää naista kerralla. Ei siinä viitsi ostella edes S-marketin viikkokimppua jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa innostua enää treffeille. Harva mies osaa keskustella laajasti eri aiheista. Suurin osa yrittää vängätä seksiä jo ekoilla treffeillä. Haukotus.
Niin siis sinua kiinnostavista aiheista. Vain naisen määrittelemät keskusteluaiheet ovat puhumisen arvoisia.
Palvokaa miehet vulvaa.
Laajasti eri aiheista, mutta sulle taitaa jo luetun ymmärtäminenkin tuottaa haasteita sen verran, että taidamme liikkua hieman eri piireissä.
Erilainen väkivalta
Parempi väkivalta
Kaikki tietää mitä Li tarkoitti.
Mielenkiintoista että luulet "laajalti eri aiheista" sulkevan pois "vain sinua kiinnostavat aiheet" . Hyvä on, leikitään mukana: Laajalti, vain sinua kiinnostavista aiheista. Miehiä kiinnostavat ai
Mitä nämä miehiä kiinnostavat aiheet sitten olisivat, joista keskusteltaisiin? Arvosteltaisiinko ohi kulkevien daamien daisarien ja perseiden kokoa, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, aika jännä tää miesten logiikka. Ei päästä treffeille, niin ei viitsitä panostaa siihen viestitelyynkään, joka voisi johtaa treffeille. Jos treffeille asti päästään, niin siellä istutaan kusi sukassa ja katsellaan pitkin seiniä, kun sosiaalisissa taidoissa on niin massiivisia puutteita. Käytöskoulu ja terapia olisi monelle se oikea osoite.
Ajatella, miehiä ei enää kiinnosta naisten liehittely naisen ehdoilla.
Vaaditko käytöskoulua naisille jotka menee pilluhuulet näyttävissä kireissä legginsseissä salille? Entäs terapiaa?
Vai onko se nyt ihan eri asia, koska siinä naiset taas määrittelee mikä on ok ja mikä ei?
Kukas teille sen vallan antoi?
Kai naisella nyt on valta itseään koskevissa asioissa, kuten seurustelukumppanin valinta ja pukeutumistyyli. Eikö tämä nyt ole itsestään selvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö naiset haluakaan tasa-arvoa?
Miehet eivät halua, naiset haluaa. Miehet kannattaa tasa- arvoa vain asioissa, jotka hyödyttää miehiä, kuten esim treffeillä maksaminen. Miehiä ei kiinnosta tasa- arvo naisten palkoissa, seksuaalirokoksissa tai kotitöissä. Naisia sen sijaan kiinnostaa kaikkien tasa- arvo. Esim feministit ovat ajaneet armeijaa myös naisille.
Tosta oli kyllä kysely ja paljon useampi mies kannatti tasa-arvoista varusmiespalvelusta kuin naiset. Oli joku 75% naisista jotka pitävät nykyistä systeemiä hyvänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi lähteä tapaamaan jotain naista ja esittää siellä joku näytös? Jos joku nainen on kiinnostunut minusta niin se tulee itse puhumaan minulle. Ilman kukkia tms joutavaa ja on ihan oma itsensä.
Ei tarvitse, senkun törötät seinäruusuna ihan vapaasti ja odotat noutajaa. Tässä ketjussa kuitenkin puhutaan treffeistä, jos et sattunut huomaamaan 🙄
Joita naiset ovat ilman. Siitähän ulisette kun teitä ei huomioida. Ei tule kukkia, ilmasta lounasta, liehittelyä.
Just joku nainen valitti somessa ettei enää ole edes cat callingia. Kukaan ei nosta hänen itsetuntoaan, hän kokee olevansa näkymätön.
Sehän tämänkin ketjun aihe lopulta on, kun juurisyihin mennään. Ette te halua miehiä neuvoa, te haluatte huomiota. Ette ole mitään ilman lapsia ja miesten huomiota.
Kaikki naiset ei ole huomioh*oria. Monet miehet taas tuntuvat olevan. Heidän minänsä tuntuu olevan täysin riippuvainen siitä, saavatko he vastakaikua naisilta vai eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, aika jännä tää miesten logiikka. Ei päästä treffeille, niin ei viitsitä panostaa siihen viestitelyynkään, joka voisi johtaa treffeille. Jos treffeille asti päästään, niin siellä istutaan kusi sukassa ja katsellaan pitkin seiniä, kun sosiaalisissa taidoissa on niin massiivisia puutteita. Käytöskoulu ja terapia olisi monelle se oikea osoite.
Ajatella, miehiä ei enää kiinnosta naisten liehittely naisen ehdoilla.
Vaaditko käytöskoulua naisille jotka menee pilluhuulet näyttävissä kireissä legginsseissä salille? Entäs terapiaa?
Vai onko se nyt ihan eri asia, koska siinä naiset taas määrittelee mikä on ok ja mikä ei?
Kukas teille sen vallan antoi?
Kai naisella nyt on valta itseään koskevissa asioissa, kuten seurustelukumppanin valinta ja pukeutumistyyli. Eikö tämä n
No tämä. Ja on miehen päätös tekeekö itsestään naisen haluihin paremmin osuvan. T. M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi lähteä tapaamaan jotain naista ja esittää siellä joku näytös? Jos joku nainen on kiinnostunut minusta niin se tulee itse puhumaan minulle. Ilman kukkia tms joutavaa ja on ihan oma itsensä.
Moni nainen tykkää kukista, koska se symboloi naiseutta. Jos et anna arvoa naieudelle, kuten juuri ilmiannat tekstisi perusteella, niin ei ihme että tämä maa voi huonosti. Paha siinä on kiinnostua miehestä, joka ei halua välittää sen vertaa, että toinen ilahtuisi.
Naiset ovat osoittaneet etteivät arvosta maskuliinisuutta. Olkaa itse sellaisia miehiä kuin haluaisitte miesten olevan. Tapailkaa toisianne.
Ei kiinnosta tapailla naisia, ei ole mitään tarvetta kun en ole lepso.
Vierailija kirjoitti:
Nainen häviää parisuhteessa joka suhteessa. Mies on se voittaja. Siksi miehet niin hanakasti haluavat parisuhteeseen, ja naiset ovat sinkkuina onnellisimpia.
"Taloudellisesti yksikään mies ei jää voitolle parisuhteessa."
Höpsistä. Oma vaimo ansaitsee melkein kolme tonnia minua enemmän kuussa ja mahdolistaa minullekin elintason jota en mitenkään saisi ilman tätä parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki naisetkaan osaa pukeutua. Jos saa pöydän paremmasta ravintolasta ja pekeudun tummaan pukuun, oletan naiseltakin muuta vaatetta kuin huppari, farkut ja lenkkarit. Varsinkin kengissä tuntuu olevan niin, että lenkkarit sopivat paikkaan kuin paikkaan.
Senpä takia kannattaakin ilmoittaa treffikumppanille, minkä tason ravintola on kyseessä.
Kyllä. Sitäpaitsi ainakaan Suomessa ei hienommissakaan ravintoloissa ole mitään tumman puvun koodia vaan monet ovat niissä ihan vain siisteissä vaatteissa. Miehillä esim. kauluspaita ja siistit housut.
Tavaraa on aina kaupan ja kaikilla teillä on hintanne jonka mies joutuu parisuhteessa maksamaan. Taloudellisesti yksikään mies ei jää voitolle parisuhteessa.