Minkälaista työtä pystyy tekemään ihminen, joka ei kykene fyysiseen työhön eikä pysty katsomaan näyttöä pitkiä aikoja?
Olen kuulemma täysin työkykyinen ja nyt pitäisi yrittää löytää sopiva työpaikka.
Kommentit (49)
Miten tämä ihminen on edes olemassa? Onnistuuko kuitenkin palstailu päivät pitkät?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko taksinkuljettaja.
Ei onnistu näköongelmien takia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä ihminen on edes olemassa? Onnistuuko kuitenkin palstailu päivät pitkät?
En tiedä. Palstailen pari minuuttia kerrallaan, joten puhelimella onnistuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinulla on sitten varmaankin silmälääkäriltä B-lausunto ? Miten rajaat missä kohden työ on tai ei fyysistä ?
Haluan että ehdotatte mulle töitä mut mä ammun joka ehdotuksen alas -jankkaus.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai, sehän on ihan eri asia.
Ei minkäänlaiseen. Tuet pois ja kyssit tulille.
Ilmeisesti kädet toimii kuitenkin, kun pienen kännykän näyttöä onnistuu näpytellä. Käsien käyttö ei siis ole fyysistä työtä, mutta mikä on?
Harmi, kun se Helsingin rautatieaseman vessarahastajan toimi on poistettu. Sinne olisit voinut hakea, vai onnistuuko istuminenkaan? Jollain tavalla sinä kuitenkin olet olemassa päivästä toiseen ja palstailuunkin kuluu kivasti koko päivä, niin johonkin sinun täytyy kyetä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole korttia
Vierailija kirjoitti:
Auton ajaminen on fyysistä työtä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinulla on sitten varmaankin silmälääkäriltä B-lausunto ? Miten rajaat missä kohden työ on tai ei fyysistä ?
Vika ei ole alunperin silmissä, mutta hämärässä en näe juuri mitään ja saatan saada migreenikohtauksen milloin vaan. Kaikki sellainen työ joka vaatii raskaiden tavaroiden nostelua tai jalkojen päällä olemista, on mahdotonta. Kolmivuorotyö myös suljettu pois.
Ap
Makoilee sohvassa ja soittelee lehti myynti tai muuta myyntityötä hands free.
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlaiseen. Tuet pois ja kyssit tulille.
Kyssit? Mitä ihmettä mongerrat?
Vierailija kirjoitti:
Haluan että ehdotatte mulle töitä mut mä ammun joka ehdotuksen alas -jankkaus.
Kuten itsekin huomaat, tilanne on ihan älyttömän vaikea.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vika ei ole alunperin silmissä, mutta hämärässä en näe juuri mitään ja saatan saada migreenikohtauksen milloin vaan. Kaikki sellainen työ joka vaatii raskaiden tavaroiden nostelua tai jalkojen päällä olemista, on mahdotonta. Kolmivuorotyö myös suljettu pois.
Ap
Sosiaaliohjaaja.
Vierailija kirjoitti:
Makoilee sohvassa ja soittelee lehti myynti tai muuta myyntityötä hands free.
Ai niin kuin sä brains free?