Jos miesten on vaikea päästä treffeille, niin miksi sitten eivät yritä kaikkeaan sen kerran kun pääsevät?
Ykköset ylle, pöytä naiselle koreaksi, kukkapuska käteen jne. Näinhän ulkomailla toimitaan.
Kommentit (925)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille on tärkeämpää miettiä kumpi sen deitin kahvikupin maksaa.
Tämä! Jos elämä on yhdestä kahvikupista kiinni, niin ehkä kannattaa unohtaa treffailut kokonaan.
Etsitään sitä traditional stay at home wifeä, mutta ei haluta kustantaa edes pullakahveja. Myös: valitetaan että naiset etsisi elättäjää, kun itse etsii elätettävää vaimoa.
Alan uskoa että nää incelit etsii jotain rikasta perijärouvaa jonka siivellä elää 😂
Taidat katsoa liikaa jenkki-tiktokkeja. Kotirouvuus on Suomessa ollut aina äärimmäisen harvinaista ja koko yhteiskunta on rakennettu kahden elättäjän perhemallille.
Hanki vaikka jokin harrastus, niin vähenee tuo lyhytvideoiden tuijottelu.
Ihme veetuilua. Ihan tutkittu juttu, että suomalaisella naisella alkaa klo16 jälkeen uusi työpäivä, jonka aikana hoitaa lapsen, Wilmat ja valmaviestit, pyykit, ruuat, tiskit ja kusettaa koirat. Tekee eväät seuraavalle päivälle ja huolehtii viikonlopun suunnittelut.
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffit ovat vasta jäänmurtaja. Niissä toimitaan minimipanostuksella. Vasta kolmansilla tai neljännellä treffeillä uskaltaa hieman alkaa panostaa naiseen taloudellisesti. Tinderissä samat naiset ovat olleet siellä vuosikausia ja käyneet sadoilla treffeillä eikä kukaan mies ole kelvannut. Sitten kun tulee oma vuoro päästä treffeille, niin tuskin ne treffit sen paremmin itseltäkään onnistuu. Tätä taustaa vasten vain täyshullu mies tarjoaa naiselle ensitreffeillä minimiä enempää.
Sun pitää ymmärtää...
Naiset jotka on jossain tinderissä, ne ei kelpaa. Siis mieti, nehän kehuu kuinka tindereissä ei juurikaan edes ole naisia. Ne ketä siellä on.... ei saakeli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tavaraa on aina kaupan ja kaikilla teillä on hintanne jonka mies joutuu parisuhteessa maksamaan. Taloudellisesti yksikään mies ei jää voitolle parisuhteessa."
Kenen tavara silloin on kaupan, kun miehellä on "työkalusalkku" ja hän huolehtii harva se päivä orkun naiselleen. 🤔
Naisen. Se tavara maksaa miehelle maltaita.
Vain, jos olet thaikkulassa.
Mies päätyy maksamaan parisuhteessa aina enemmän, tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tätä yhdellä Reddit-kanavalla, jossa oli paljon nuoria miehiä. Kuulemma haluavat kelvata sellaisenaan, eivät miellyttää. Kokevat sen ilmeisesti alentavana ja valheellisena. Moni ei edes osannut.
Ei sillä miellyttämiselläkään pääse pitkälle. Itse miehenä maksan kaikki kulut treffeillä ja pyrin muutenkiin aina huomioimaan perushyvät käytöstavat, kuten ovenavaukset. Laitan myös aina parhaimmat päälle. Silti naiset on monesti ilmoittaneet muutaman treffi-illan jälkeen, ettei jaksa enempää tapailua.
Tietenkin kahden ihmisen välillä voi vaikka kuinka moni asia mennä pieleen. Hyvät käytöstavat tai hienot vaatteet eivät yleensä auta, jos kemiaa ei vain synny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille on tärkeämpää miettiä kumpi sen deitin kahvikupin maksaa.
Tämä! Jos elämä on yhdestä kahvikupista kiinni, niin ehkä kannattaa unohtaa treffailut kokonaan.
Etsitään sitä traditional stay at home wifeä, mutta ei haluta kustantaa edes pullakahveja. Myös: valitetaan että naiset etsisi elättäjää, kun itse etsii elätettävää vaimoa.
Alan uskoa että nää incelit etsii jotain rikasta perijärouvaa jonka siivellä elää 😂
Taidat katsoa liikaa jenkki-tiktokkeja. Kotirouvuus on Suomessa ollut aina äärimmäisen harvinaista ja koko yhteiskunta on rakennettu kahden elättäjän perhemallille.
Hanki vaikka jokin harrastus, niin vähenee tu
Ihme veetuilua. Ihan tutkittu juttu, että suomalaisella naisella alkaa klo16 jälkeen uusi työpäivä, jonka aikana hoitaa lapsen, Wilmat ja valmaviestit, pyykit, ruuat, tiskit ja kusettaa koirat. Tekee eväät seuraavalle päivälle ja huolehtii viikonlopun suunnittelut.
Ajankäyttötutkimukset kertovat toista.
Lisäksi: mitkä lapset? Eihän niitä tilastojen mukaan synny juurikaan. Nytkö naisilla on lapsia jotka vaativat hoitoa??
Koiran voi muuten jättää hankkimatta jos sen kanssa ei jaksa kuin käydä kusella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tavaraa on aina kaupan ja kaikilla teillä on hintanne jonka mies joutuu parisuhteessa maksamaan. Taloudellisesti yksikään mies ei jää voitolle parisuhteessa."
Kenen tavara silloin on kaupan, kun miehellä on "työkalusalkku" ja hän huolehtii harva se päivä orkun naiselleen. 🤔
Kerropa nyt miten, sen sijaan, että toistat tätä samaa mantraa kuin joku papukaija.
Vierailija kirjoitti:
Ennen treffejä käärin tuhdin bluntin ja laitan chiantin viileään. Jos nainen on cool nautitaan nämä aidon Palermolaisen pasta-annoksen kanssa ja pannaan tunteja.
Top comment 💪🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa nyt miten, sen sijaan, että toistat tätä samaa mantraa kuin joku papukaija.
"maksetaan kulut tulojen suhteessa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa nyt, mitä olet päätynyt suomalaiselle naiselle parisuhteessa maksamaan enemmän! Hän ei siis ollut ihan täysi lompakkoloinen? Miksi näin käy aina ja kaikille? Tyytyvätkö miehet köyhiin naisiin?
Mies vetää ennemmin käteen kuin jaksaa nähdä vaivaa naisen eteen. Varsinkin jos se maksaa jotain, vaikka kahvin tai hodarin.
No kun ei jönkötä niin ei jönkötä ! Sitä aina on vaadittu kun ei ole paljon rahaakaan :( Ja kalju päälaki.
Vierailija kirjoitti:
Mies vetää ennemmin käteen kuin jaksaa nähdä vaivaa naisen eteen. Varsinkin jos se maksaa jotain, vaikka kahvin tai hodarin.
Maksaahan tuo vessapaperikin, ellei sitä varasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen treffejä käärin tuhdin bluntin ja laitan chiantin viileään. Jos nainen on cool nautitaan nämä aidon Palermolaisen pasta-annoksen kanssa ja pannaan tunteja.
Päiväunista ei nyt ollut kyse.
Ei vaan toi jätkä on joku Cheek. Misuja ovista ja ikkunoista, ja laatukamaa.
En ole rap-miljonääri vaan Suomen Akatemian rahoittama tutkija, valtiotieteiden maisteri ja filosofian ylioppilas, esteetikko. Miksi tyytyä huonoon tai keskinkertaiseen, jos parempaa on tarjolla? Konferenssimatkoilla tutustuu älykkäisiin ja viehättäviin kansainvälisiin kaunottariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa nyt, mitä olet päätynyt suomalaiselle naiselle parisuhteessa maksamaan enemmän! Hän ei siis ollut ihan täysi lompakkoloinen? Miksi näin käy aina ja kaikille? Tyytyvätkö miehet köyhiin naisiin?
Tilastojen mukaan tyytyvät. Lisäksi naiset alkaa downshiftaamaan kun miehellä on tarpeeksi tuloja.
Sitten uhriudutaan kun on tunteja vähemmän eikä saa samaa palkkaa, miehen raataessa itsensä hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun naisia ei kiinnosta siisti herrasmies, pitää olla tatuoitu, lävistetty entinen linnakundi.
Oliko isäsikin sellainen?
Kyllä oli
Eli katkeruutesi johtuukin hankalasta isä-suhteestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Mun exä tuhlasi omien rahojensalisäksi oikein mallikkaasti mun rahat ja mun saamaani perintöä. Nyt se -triplasti mun tuloilla- on persaukinen, jolla ei ole heittää lapselle kymppiäkään. Mä puolestani porskutan iloisesti työttömänä, koska olen aina osannut elää suu säkkiä myöten ja varautuen pahimpaan.
Ei kait miehillä ole sen vaikeampaa kuin naisillakaan
Mutta naiset eivät valita treffien puutetta. Tai sinänsä sinkkuuttaan. Miehet eivät sensijaan tunnu pärjäävän ilman naista. Esim. Incel kulttuuri joka on uhka koko yhteiskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Mun exä tuhlasi omien rahojensalisäksi oikein mallikkaasti mun rahat ja mun saamaani perintöä. Nyt se -triplasti mun tuloilla- on persaukinen, jolla ei ole heittää lapselle kymppiäkään. Mä puolestani porskutan iloisesti työt
Täytyy olla totta kun sen saa lukea netistä naisen väittämänä.
Mutta teidän status yhteiskunnassa kertoo kyllä sun tason, ei siinä.
Jos joku miespuolinen spurgu lytätään somessa naisten toimesta, kertooko se hyvien naisten harvinaisuudesta?
Vinkku: naisilla ei ole oikeutta yksin määritellä mikä on hyvä nainen ja hyvä mies.