Jos miesten on vaikea päästä treffeille, niin miksi sitten eivät yritä kaikkeaan sen kerran kun pääsevät?
Ykköset ylle, pöytä naiselle koreaksi, kukkapuska käteen jne. Näinhän ulkomailla toimitaan.
Kommentit (925)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, aika jännä tää miesten logiikka. Ei päästä treffeille, niin ei viitsitä panostaa siihen viestitelyynkään, joka voisi johtaa treffeille. Jos treffeille asti päästään, niin siellä istutaan kusi sukassa ja katsellaan pitkin seiniä, kun sosiaalisissa taidoissa on niin massiivisia puutteita. Käytöskoulu ja terapia olisi monelle se oikea osoite.
Ajatella, miehiä ei enää kiinnosta naisten liehittely naisen ehdoilla.
Vaaditko käytöskoulua naisille jotka menee pilluhuulet näyttävissä kireissä legginsseissä salille? Entäs terapiaa?
Vai onko se nyt ihan eri asia, koska siinä naiset taas määrittelee mikä on ok ja mikä ei?
Kukas teille sen vallan antoi?
Ei kiinnosta liehittely, mutta silti valitetaan, kun ei saada naista. Miehen logiikkaa taas. Ja kommenttisi muista kohdista e
Juuri näin. On incel-logiikkaa valittaa naisettomuutta, mutta sitten ei haluta tehdä mitään asian eteen. Siis missä on se aika ja paikka että mies ei liehittele naista josta on kiinnostunu :D T. M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi lähteä tapaamaan jotain naista ja esittää siellä joku näytös? Jos joku nainen on kiinnostunut minusta niin se tulee itse puhumaan minulle. Ilman kukkia tms joutavaa ja on ihan oma itsensä.
Ei tarvitse, senkun törötät seinäruusuna ihan vapaasti ja odotat noutajaa. Tässä ketjussa kuitenkin puhutaan treffeistä, jos et sattunut huomaamaan 🙄
Joita naiset ovat ilman. Siitähän ulisette kun teitä ei huomioida. Ei tule kukkia, ilmasta lounasta, liehittelyä.
Just joku nainen valitti somessa ettei enää ole edes cat callingia. Kukaan ei nosta hänen itsetuntoaan, hän kokee olevansa näkymätön.
Sehän tämänkin ketjun aihe lopulta on, kun juurisyihin mennään. Ette te halua miehiä neuvoa, te haluatte huomiota. Ette ole mitään ilman lapsia ja miesten huomiota.
Nyt tuntuu vahvasti siltä, että sinä täällä huomiota haet naisilta, kun pitää mäkättää noin kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi lähteä tapaamaan jotain naista ja esittää siellä joku näytös? Jos joku nainen on kiinnostunut minusta niin se tulee itse puhumaan minulle. Ilman kukkia tms joutavaa ja on ihan oma itsensä.
Moni nainen tykkää kukista, koska se symboloi naiseutta. Jos et anna arvoa naieudelle, kuten juuri ilmiannat tekstisi perusteella, niin ei ihme että tämä maa voi huonosti. Paha siinä on kiinnostua miehestä, joka ei halua välittää sen vertaa, että toinen ilahtuisi.
Naiset ovat osoittaneet etteivät arvosta maskuliinisuutta. Olkaa itse sellaisia miehiä kuin haluaisitte miesten olevan. Tapailkaa toisianne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panostaminen treffeillä ei koskaan auta. Pitkä ja komea mies saa naisen ilman mitään panostusta treffeillä. Lyhyille ja rumille miehille mikään määrä panostusta ei auta.
Sama se on myös lyhyille ja rumille naisille, vaan sillä erotuksella, että epätoivoiset yrittää hyväksikäyttää pillun vuoksi heitäkin.
Mitä hyväksikäyttöä se on jos molemmat haluavat?
Vai sanotko ettei naiset ole seksuaalisia olentoja? Hyvä tieto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se nainenkaan panostaa? Epäreilua jos miehen pitää esittää jotain herrasmiestä jos nainenkin ei tee niin. Siksi. Potut pottuina nääs.
Mitä ihmettä? Miksi naisen pitäisi esittää herrasmiestä? nainen ei ole mies!
Naisten pitää esittää pillunkantotelinettä, mitä ne onkin.
Vain aivoton ja pienimunainen inceli kutsuu naisia noin halventavilla nimillä. Sanotko noin äidillesikin?
Entä millainen nainen nimittelee miehiä noin halventavasti? Joku spermaviemäri? Sanotko noin isällesikin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa no nauttiiko naiset sitten kun näkevät miehen "yrittämässä" ihan tosi paljon?
Kyllä naiset näkevät läpi teeskentelystä. Se on eri asia.
Jos näkisin, että treffimiehen kanssa ei ole selvästikään yhteistä tulevaisuutta, nauttisin tosi paljon siitä, että mies olisi kuitenkin ystävällinen ja tekisi omalta osaltaan tapaamisesta mukavan hetken peittämällä pettymyksensä ja juttelemalla ystävällisesti, olemalla ylipäätään hyvää pöytäseuraa. Verrattuna siihen, että joko lähtisi saman tien tai jurnuttaisi kiukkuisena siitä, ettei taaskaan onnistanut.
Minusta se "yrittäminen" tässä tapauksessa tarkoittaa sitä, että osaa näyttää hyvät puolensa ja ainakin normaaleja käytöstapoja. Ja jos mies on mukava, muttei tunnu itselle sopivalta, voi vaikka vinkata kaverille että tietää yhden hyvän tyypin. Huonolla käytöksellä voi pilata enemmänkin kuin
Saati jos miestä ei selvästi kiinnosta, mutta naamasta näkee miten mies ajattelee "voishan tuota kerran panna paremman puutteessa". Tuollaisesta miehestä ei kerrota kavereille, että tosi kiva mies vaikka meillä ei synkannutkaan. Sellaisesta sanotaan, että pllun perässä kuolaava hyypiö se oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se nainenkaan panostaa? Epäreilua jos miehen pitää esittää jotain herrasmiestä jos nainenkin ei tee niin. Siksi. Potut pottuina nääs.
Mitä ihmettä? Miksi naisen pitäisi esittää herrasmiestä? nainen ei ole mies!
Naisten pitää esittää pillunkantotelinettä, mitä ne onkin.
Puhut kuin r aisk aaja. Oletko sellainen? Ainoa tapa sulle saada pil lua?
Mistä tiedät kuinka raiskaaja puhuu? Taidat projisoida tunteitasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän pätee vanha neuvo: Älä kysy kalalta miten kalastetaan.
Palstamammojen vinkit sinkkumiehille kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa.
Oma mies kalastaa ja hän kyllä miettii hyvin tarkkaan, mikä viehe kaloille sattuisi kelpaamaan. Jos yksi ei toimi, valitaan toinen ja jos sekään eri toimi, valitaan kolmas. Joskus ei tule yhtään kalaa teki mitä tahansa. Verkoilla voi saada saalista, mutta ei sitä taimenta, mikä oli toiveissa. Todellakin kaloilta kannattaa kysyä.
Kalatko sanovat hänelle miten kannattaa toimia?
Minusta kuulostaa siltä, että miehesi selvittää asiaa ihan itse, riippumatta siitä että kalat sanoo "älä ainakaan tee noin, ei me sinua haluta vaikka kaikilla onkin reikä märkänä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa no nauttiiko naiset sitten kun näkevät miehen "yrittämässä" ihan tosi paljon?
Kyllä naiset näkevät läpi teeskentelystä. Se on eri asia.
Jos näkisin, että treffimiehen kanssa ei ole selvästikään yhteistä tulevaisuutta, nauttisin tosi paljon siitä, että mies olisi kuitenkin ystävällinen ja tekisi omalta osaltaan tapaamisesta mukavan hetken peittämällä pettymyksensä ja juttelemalla ystävällisesti, olemalla ylipäätään hyvää pöytäseuraa. Verrattuna siihen, että joko lähtisi saman tien tai jurnuttaisi kiukkuisena siitä, ettei taaskaan onnistanut.
Minusta se "yrittäminen" tässä tapauksessa tarkoittaa sitä, että osaa näyttää hyvät puolensa ja ainakin normaaleja käytöstapoja. Ja jos mies on mukava, muttei tunnu itselle sopivalta, voi vaikka vinkata kaverille että tietää yhden hyvän tyypin.
Kyllä naisetkin voi haluta kerran panon
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa tämä pitää selittää? Miehet pääsevät yhtä monta kertaa treffeille kuin naisetkin. Ainoa ero on että enemmistö miehistä ei pääse juuri koskaan ja pieni vähemmistö pääsee todella paljon. Naisilla jakautuminen on tasaisempi, eli miehet eivät valitse yhtä tiukasti top 5-10%.
Kun kritisoit että miksi miehet eivät panosta treffeihin, koska niille pääseminen on kuulemma vaikeaa, emme voi tietää kuuluuko tämä kritikoimasi treffikumppani siihen pieneen ryhmään jolla on joka tapauksessa treffejä niin paljon kuin haluaa, vai enemmistöön, joilla on harvoin.
Armeijassa 20v minulle kertoi lähes 30v marokkolaistaustaiseksi itsensä sanonut tupakaveri että kun hän käy baareissa niin naiset aina tarjoavat hänelle juomia. En usko että silloin 20v kun olin vielä nuori ja komeahko minulle olisi missään baarissa yksikään nainen tarjonnut mitään. Nallekarkit eivät jakaudu tasan. Minä olisin tietysti yrittänyt parhaa
Voi luoja.....
"Ensinnäkin jos vetää ykköset päälle niin sehän vasta huvittavaa onkin kun naisella ihan perusarkivaatteet. Se ei kuulu suomalaisiin tapoihin."
Ei ykköset tarkoita treffeillä automaattisesti mitään ylipukeutumista pukuineen ja kravatteineen vaan vaikka sitä ihan normiarkea siistimpää uutta neuletta tai kauluspaitaa ja istuvia housuja lököttävien perusfarkkujen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän pätee vanha neuvo: Älä kysy kalalta miten kalastetaan.
Palstamammojen vinkit sinkkumiehille kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa.
Oma mies kalastaa ja hän kyllä miettii hyvin tarkkaan, mikä viehe kaloille sattuisi kelpaamaan. Jos yksi ei toimi, valitaan toinen ja jos sekään eri toimi, valitaan kolmas. Joskus ei tule yhtään kalaa teki mitä tahansa. Verkoilla voi saada saalista, mutta ei sitä taimenta, mikä oli toiveissa. Todellakin kaloilta kannattaa kysyä.
Kalatko sanovat hänelle miten kannattaa toimia?
Minusta kuulostaa siltä, että miehesi selvittää asiaa ihan itse, riippumatta siitä että kalat sanoo "älä ainakaan tee noin, ei me sinua haluta vaikka kaikilla onkin reikä märkänä"
Mies olisi ihan tyytyväinen, jos kalat kävisi kertomassa millaisesta vieheestä he tykkää. Pääsisi vähemmällä vaivalla.
"Armeijassa 20v minulle kertoi lähes 30v marokkolaistaustaiseksi itsensä sanonut tupakaveri että kun hän käy baareissa niin naiset aina tarjoavat hänelle juomia. En usko..."
No en usko minäkään. Tyyppi pissi sinua suoraan silmään ja sinä uskoit.
Eivät kaikki naisetkaan osaa pukeutua. Jos saa pöydän paremmasta ravintolasta ja pekeudun tummaan pukuun, oletan naiseltakin muuta vaatetta kuin huppari, farkut ja lenkkarit. Varsinkin kengissä tuntuu olevan niin, että lenkkarit sopivat paikkaan kuin paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki naisetkaan osaa pukeutua. Jos saa pöydän paremmasta ravintolasta ja pekeudun tummaan pukuun, oletan naiseltakin muuta vaatetta kuin huppari, farkut ja lenkkarit. Varsinkin kengissä tuntuu olevan niin, että lenkkarit sopivat paikkaan kuin paikkaan.
Senpä takia kannattaakin ilmoittaa treffikumppanille, minkä tason ravintola on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen tykkää kukista, koska se symboloi naiseutta. Jos et anna arvoa naieudelle, kuten juuri ilmiannat tekstisi perusteella, niin ei ihme että tämä maa voi huonosti. Paha siinä on kiinnostua miehestä, joka ei halua välittää sen vertaa, että toinen ilahtuisi.
Naiset ovat osoittaneet etteivät arvosta maskuliinisuutta. Olkaa itse sellaisia miehiä kuin haluaisitte miesten olevan. Tapailkaa toisianne.
Minusta sinä et vaikuta kovinkaan maskuliiniselta kitinöinesi.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei itsenä kelpaa niin sitten nainen ei ole se oikea.
Next.
Niin, että aina naisessa vika? Itse olet täydellinen eikä sinussa ole mitään vikaa?
Minua ei kiinnosta. Uudellamaalla meitä akateemisia miehiä on niin vähän, että naiset saavat tehdä aloitteen ja tarjota illan. Näin olen toiminut myös Italiassa ja Japanissa. Naiset ovat olleet hieman ihmeissään, mutta ymmärtäneet kun olen kertonut sen olevan Suomessa tasa-arvoista.
Joita naiset ovat ilman. Siitähän ulisette kun teitä ei huomioida. Ei tule kukkia, ilmasta lounasta, liehittelyä.
Just joku nainen valitti somessa ettei enää ole edes cat callingia. Kukaan ei nosta hänen itsetuntoaan, hän kokee olevansa näkymätön.
Sehän tämänkin ketjun aihe lopulta on, kun juurisyihin mennään. Ette te halua miehiä neuvoa, te haluatte huomiota. Ette ole mitään ilman lapsia ja miesten huomiota.