Millaista lahjakkuutta kadehdit eniten ihmisissä?
Olen kateellinen laulutaidosta. En osaa itse laulaa. Kuulostan vain määkivältä lampaalta laulaessani.
Kommentit (71)
En kadehdi kenenkään lahjakkuutta, mutta kadehdin niitä, joilla on hyvät unenlahjat.
Olisi ihanaa nukkua joskus 8 h yöunet heräilemättä kertaakaan yön aikana.
Vierailija kirjoitti:
En kadehdi kenenkään lahjakkuutta, mutta kadehdin niitä, joilla on hyvät unenlahjat.
Olisi ihanaa nukkua joskus 8 h yöunet heräilemättä kertaakaan yön aikana.
Sama haave minullakin.
Piirustustaito. Minulle olisi siitä paljon hyötyä. Mutta ei vaan käsi suostu tekemään niinkuin pää käskee.
Vierailija kirjoitti:
Kykyä saada naista.
Saat sitä helposti jos vaan rahaa löytyy.
Mieheni on toimitus johtaja ja lahjakas joten en kadehdi ketään.
Itselläni on kaikki mitä voi kukaan toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Piirustustaito. Minulle olisi siitä paljon hyötyä. Mutta ei vaan käsi suostu tekemään niinkuin pää käskee.
Hieman saman kaltainen ongelma täälläkin. Pienellä erolla. Pystyisin varmaan piirtämään melkeinpä minkä tahansa pohjapiirustuksen (esimerkiksi jostain rakennuksesta) millimetripaperille täydellisesti (mikä ei kiinnosta pätkääkään), mutta kasvojen tai maiseman tai melkein minkä tahansa luonnosta löytyvän asian (tai vaikka sarjakuvan) piirtäminen ei onnistu millään (nämä oikeasti kiinnostaisi). Ei vaan sormet tottele päätä. Kirottua.
Kadehdin niitä joilla on kyky oppia nopeasti ja hyvin vierast kielet.
Arvostan heitä, joilla on rauhallinen, tasainen, rento, ja positiivinen mieli. Kuin myös niitä joilla on elämässään hyvä olo, ovat kaikin puolin hyvinvoivia, rakastettuja ja saavat olla rakastamiensa ihmisen kanssa.
Kadehdin ja toisaalta ihailen joidenkin ihmisten pohjatonta itseluottamusta ja kykyä mennä porskuttaa täysin estoitta kumppaninhakumarkkinoilla, vaikka ei ole ulkonäöllä eikä kummoisellakaan ruumiinrakenteella varustettu. Nämä ihmiset eivät myöskään jää suremaan vuosikausiksi jätetyksi tulemista, vaan muutaman kk jälkeen ei muutakun uutta etsimään ja usein näyttävät sen löytävänkin.
Itse olen ihan päinvastainen kaikessa noista.
Kielitaitoisia ja muutenkin heitä jotka oppivat asiat heti kerran ne jostain lukemalla. Niitä joilla on hyvä lukumuisti.
Valoisan ja keveän mielen tahtoisin.