Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruman, keski- ikäisen naisen mietteitä

Vierailija
05.05.2025 |

Ainakin saa olla rauhassa ja yksin. Mukavaa maanantaita. T. Valis 

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ulkonäkö on aina niin tärkeää. Kun katsoo pariskuntia missä tahansa niin harvoin mitään malli/missi/komistuksia ole kukaan. Muutoinkin moni kakku päältä kaunis, sisältä pelkkää pa.aa. Varmaan ulkonäöllä joku vaikutus, mutta jos haluaa puolison niin jostain pitää tinkiä ja se sisin on tärkein, jos haluaa suhteen onnistuvan.

Itse en halua ketään. Olen saanut tarpeekseni parisuhteista. Nautin yksinolosta ja siitä, että saan tehdä mitä haluan. Onneksi tajusin lähteä suhteesta. T. Nainen 45 v.

Vierailija
62/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ulkonäkö on aina niin tärkeää. Kun katsoo pariskuntia missä tahansa niin harvoin mitään malli/missi/komistuksia ole kukaan. Muutoinkin moni kakku päältä kaunis, sisältä pelkkää pa.aa. Varmaan ulkonäöllä joku vaikutus, mutta jos haluaa puolison niin jostain pitää tinkiä ja se sisin on tärkein, jos haluaa suhteen onnistuvan.

Itse en halua ketään. Olen saanut tarpeekseni parisuhteista. Nautin yksinolosta ja siitä, että saan tehdä mitä haluan. Onneksi tajusin lähteä suhteesta. T. Nainen 45 v.

En minä osaa tuohon mitään sanoa. Mulla ei ole yksikään mies ollut mikään pitkä, komistus. Päinvastoin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kauneus on katoavaista ajan saatossa. Luulisin kumppanin oppineen rakastamaan sinun persoonaa ja luonnetta vuosien varrella. 

Kauneuden voi halutessaan pitää jopa 55-vuotiaaksi saakka, jos on jonkinlaiset geenit tarjottu.

Kaunis on kaunis vanhanakin omassa ikäryhmässään.

Ei välttämättä. 

Vierailija
64/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen käytös on muuttunut niin paljon, että oikein odotan, että koska paljastaa syyn.ap

Vierailija
65/65 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa olla yksin jos haluaa. Ruma nainen saa myös ruman miehen jos haluaa kumppaniksi miehen.

Ei ne rumatkaan miehet rumaa naista halua. Ihan kokemuksesta puhun.ap

Miksi pitäisi haluta? Miehelle on naisen ulkonäkö tärkeä ihan biologisista syistä. Miksi kaikki luonnonmukaisuus pitäisi tuhota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi