Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruman, keski- ikäisen naisen mietteitä

Vierailija
05.05.2025 |

Ainakin saa olla rauhassa ja yksin. Mukavaa maanantaita. T. Valis 

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun olisi hyvin helppo tehdä ulkonäöllesi muutakin kuin laittaa hampaat suuhun. 50 kiloa ylipainoa ei kaunista ketään.

Ai, olet tavannut hänet.

Kaikki palstan pitkäaikaiset lukijat ovat.

Juu, niin varmasti. Mä olen myös pitkään käynyt täällä.

Vierailija
42/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli viiskymppinen täällä, mutta kaunis. Ainakin useimmiten omasta mielestä ja mies tuntuu tykkäävän. On tykännyt nuoruudesta lähtien. Yksinäiseltä silti joskus tuntuu, silloin tanssin yksinäni luurit päässä.

Hienoa, että olet kaunis ja miehesi tykkää sinusta. Oma mieheni inhoaa minua.ap

Ja silti olet hänen kanssa. Miksi?

Ei me enää kauaa yhdessä ollakaan.ap

Muistaako kukaan kuulleensa tätä Valiksen repliikkiä vuosien varrella joskus aiemminkin...? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli viiskymppinen täällä, mutta kaunis. Ainakin useimmiten omasta mielestä ja mies tuntuu tykkäävän. On tykännyt nuoruudesta lähtien. Yksinäiseltä silti joskus tuntuu, silloin tanssin yksinäni luurit päässä.

Muistaako kukaan kuulleensa tätä Valiksen repliikkiä vuosien varrella joskus aiemminkin...? ;)

Mutta nyt on tilanne muuttunut. Tänä vuonna on moni asia muuttunut.ap

Vierailija
44/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut kaunis tai edes keskinkertaisen näköinen nuorenakaan. Nyt olen keski-ikäinen, eikä tilanne ulkonäön osalta ole muuksi muuttunut, mutta vuosikymmenten kokemuksella osaan suhtautua asiaan. Rumana naisena elämisessä on ollut hyviäkin puolia. Kun ulkonäkö ei ole missään asiassa ollut eduksi, on täytynyt kehittää muita ominaisuuksia. Ja toisaalta, olenpa välttynyt kauniina naisena elämisen lieveilmiöiltäkin. Sain jo nuorena kävellä kaduilla rauhassa, ja nykyään olen suorastaan näkymätön minne sitten menenkin. 

Vierailija
45/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nyt on tilanne muuttunut. Tänä vuonna on moni asia muuttunut.ap

Sun tilanteesi ei ole muuttunut eikä muutu, kuten mainiosti tiedät. Muhit mörskässä ukkosi kanssa hamaan tappiin. Ukko myy pois perintötalonsa (jossa ette ole koskaan asuneet) ja perintömökkinsä (jossa olette käyneet vain harvoin), that's it.

Vierailija
46/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on meidän parisuhde muuttunut.ap

Vierailija
47/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä se kaunis viiskymppinen ja äitini 76 v on todella kaunis edelleen ja hänen äitinsä oli kuollessaan 95-vuotiaana myös edelleen hyvin viehättävä ja itsestään huolehtiva, että ei ole kyllä iästä kiinni. Ja kaikilla meillä on ja oli omat hampaat suussa ja itse käyn niitä säännöllisesti myös valkaisemassa. Ei ole vielä tullut mieleeni, etten välittäisi siitä miltä näytän, eikä myöskään äidilleni ja myös isoäitini viimeisenä vuotenaan dementoituneenakin välitti siitä miltä näytti.

Vierailija
49/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sitä, mies tätä. Pelottavaa, että jonkun aikuisen ihmisen minäkuva on noin riippuvainen miehen mielipiteestä.

Vierailija
50/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sitä, mies tätä. Pelottavaa, että jonkun aikuisen ihmisen minäkuva on noin riippuvainen miehen mielipiteestä.

Tiedoksi sinulle, että jos mies ei tykkäisi minusta niin vaihtoon menisi. Näen kyllä itse peilistä ja vaatteistani missä mennään, en tarvitse siihen muiden mielipidettä. Mutta itse tykkään miehestäni ja minusta on ihanaa, että hän tykkää minusta ja ihan ulkoisestikin. Ikävää, että suhteesi miehiin on noin negatiivinen, toivottavasti joskus vielä löydät elämään iloa tuovan parisuhteen itsellesi.

Vierailija
51/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä se kaunis viiskymppinen ja äitini 76 v on todella kaunis edelleen ja hänen äitinsä oli kuollessaan 95-vuotiaana myös edelleen hyvin viehättävä ja itsestään huolehtiva, että ei ole kyllä iästä kiinni. Ja kaikilla meillä on ja oli omat hampaat suussa ja itse käyn niitä säännöllisesti myös valkaisemassa. Ei ole vielä tullut mieleeni, etten välittäisi siitä miltä näytän, eikä myöskään äidilleni ja myös isoäitini viimeisenä vuotenaan dementoituneenakin välitti siitä miltä näytti.

Harmi että itse olen monisairas. ap

Vierailija
52/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi sinulle, että jos mies ei tykkäisi minusta niin vaihtoon menisi. Näen kyllä itse peilistä ja vaatteistani missä mennään, en tarvitse siihen muiden mielipidettä. Mutta itse tykkään miehestäni ja minusta on ihanaa, että hän tykkää minusta ja ihan ulkoisestikin. Ikävää, että suhteesi miehiin on noin negatiivinen, toivottavasti joskus vielä löydät elämään iloa tuovan parisuhteen itsellesi.

Ei mun suhde miehiin ole negatiivinen. Puistattaa vaan naiset, jotka joka keskusteluun saavat ympättyä miehen mielipiteet ja ajatukset.

Vierailija
53/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua puistattaa naiset, joiden mielestä kenelläkään ei saisi olla kivaa miehien kanssa ja pitäisi kertoa vaan voimaantumisista itsensä kanssa. Itse nautin elämästäni näin niin kauan kuin sitä kestää ja sen jälkeen sitten jostain muusta jos niin käy.

Vierailija
54/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että mun elämäni on jotain pari, kolmekymmentä vuotta vanhemman mummon elämää.ap

Vierailija
55/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi että itse olen monisairas. ap

niin minäkin olen, mutta ei sitä päällepäin näe. Olen asian takia myös erikoissairaanhoidossa jatkuvasti. Edelleen pukeudun kauniisti, pidän pitkät hiukseni hoidettuina ja liikun aina kun vain pystyn ja voin, enkä varsinkaan surkuttele asialla tai sääli itseäni. Näillä mennään ja iloitsen jokaisesta hyvästä päivästä jonka saan viettää rakkaitteni kanssa.

Vierailija
56/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, jos kerran on edelleen miehesi.

Miksette mene kristilliseen pariterapiaan. (Muunlaiseen ei kannata, kokemusta on.)

Vierailija
57/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette mene kristilliseen pariterapiaan. (Muunlaiseen ei kannata, kokemusta on.)

Siksi kun mies ei suostu. Tottakai olen asiaa ehdottanut.ap

Vierailija
58/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muut kaltaiseni  yli viisikymppiset kokee asian? ap

Kui ruma oot? Ootko lihava? Entä olisko menekkiä takaapäin? Oletko kuitenkin pitänyt kropasta huolta? Ei mua ainakaan pienet roikkuvat rinnat haittaa. Tai suuret. Kiinteitä on yleensä vaan silikoonit. Luonne on tärkein ja se onko henkeviin keskusteluihin.

-mies (ei enää nuori, mut sujuvasti toimiva)

Vierailija
59/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mieheni on kanssani, työn, teinin ja ruoanlaiton takia. Ei muuta.ap

Vierailija
60/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tavalla olen onnellinen,  jos pääsisi tästä nyt pois muuttamaan,  koska tässä on huonojalkaisen ja huimauksesta kärsivän vaikea asua. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme