Työtön mitä ajattelet ihmisistä jotka tekee pienipalkkaista työtä jotta sinä saat tukia?
Ihmiset painaa pienellä palkalla töitä jotta työtön voi makoilla kotona tukien varassa. Onko tämä teistä reilua? Joko ymmärrätte miksi pienituloiset kannattaa tukien leikkausta?
Kommentit (50)
Täytyy olla nettoveronmaksaja että voi elättää myös aloittajan, jolla on taas lääkkeet syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Menkäähän taas töihin huomenna. 😊
Mene sinä, lapsilisiä saava porsinut luuseri
Vierailija kirjoitti:
Öö ne jotka tekee pienipalkkaista työtä maksavat niin vähän veroja etteivät he sinua elätä ap.
Tulet tosi kalliiksi yhteiskunnalle siis sinä ja sun lääkkeet, jotka hoitaja antaa sinulle, kosk et itse osaa sitäkään.
Pienipalkkainen maksaa veroja aika paljon. Ihan samat alvit ja autoilun kulut se pienipalkkainen maksaa ja työnantaja maksaa vielä veroja siitä pienipalkkaisesta työntekijästä.
valintojen maailma, kenenkään ei ole pakko tehdä töitä
Vierailija kirjoitti:
valintojen maailma, kenenkään ei ole pakko tehdä töitä
Tämän takia tukia leikataan.
Tiedän pienipalkkaista työtä tehneenä ettei ne verot mene yhdenkään työttömän tukiin.
Harmittaa ettei Suomessa makseta kunnon palkkaa. Itse kyllä etsin myös töitä.
Minä olen tehnyt 32 vuotta töitä. Mitenkä sinä ap.?
Hyvin pieni, suorastaan häviävän pieni osa työttömistä on työttömiä omasta tahdostaan tai tukien takia. Koita takoa sinne kalloos että niitä töitä ei vain kaikille ole ja työttömät senkun lisääntyy. Ota lääkkeet ja mene nukkumaan.
On. On se reilua. Ei minulle ei ole annettu ja mahdollsitettu ja annettu työpaikkaa viie aikoina, vaikka olen hakenut ja hakenut kun ei ole vieä tärpäänyt. Välillä olen saanut olla töissä pätkä joskus toisenkin pätkänsen jälkneen ja taas sitten jäänyt työttömäkski ja taas hakemassa työpaikkaa,
Eläen vastentahtosiesti työttömänä. Jos Ap:la on tarjota työpaikka niin lupaan harkita mutta joka kerta kun olen kysynyt ja muistuttanut, että odotan ja vaadin saavani työntekemisestäni palkan, niin on ollut joko kovin hiljaista tai sitten on jatkettu nälvintää, ikäänkuin se kovastikin avittaisi ja edesauttaisi työllistymistäni tai kenenkään muunkaan, jotka oikeasti haluaisivat saada töitä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pieni, suorastaan häviävän pieni osa työttömistä on työttömiä omasta tahdostaan tai tukien takia. Koita takoa sinne kalloos että niitä töitä ei vain kaikille ole ja työttömät senkun lisääntyy. Ota lääkkeet ja mene nukkumaan.
Avoimia työpaikkoja on ja suomessa on työvoimapula koska työikäisten määrä pienenee.
Työttömät on vaan niin saatanan nirsoja ettei ne halua tehdä töitä.
He ovat työn sankareja! Työläiset ja vuokraorjat muistakaa me työttömät luotamme teihin!
Useimmat työttömät on joskus tehneet töitä ja tulevat myös tekemään töitä.
Öö ne jotka tekee pienipalkkaista työtä maksavat niin vähän veroja etteivät he sinua elätä ap.
Tulet tosi kalliiksi yhteiskunnalle siis sinä ja sun lääkkeet, jotka hoitaja antaa sinulle, kosk et itse osaa sitäkään.