Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teillä työttömillä sinkuilla pysyy pää kasassa?

Vierailija
04.05.2025 |

Itse en todellakaan ole mikään ääri-ekstrovertti ja käyn sentään harrastuksissa, terapiassa, ulkona syömässä, kävelyillä ja näen joskus kavereita, mutta silti pää leviää tarpeettomuuden tunteeseen ja yksinäisyyteen. 2 vuoden jälkeen pää ihan levinnyt, hyvä etten mutise ulkona ääneen jotain katkeria ja kiukkuisia juttuja.

Ylipäätään en muutenkaan tajua miten ihmisten p*****sietokyky on niin korkea. Kaikenmaailman ärsyttävien ja epämiellyttävien ihmisten seuraa jaksetaan ja joku sinkkuus ja seksinpuute on vaan että "noh, kyllähän sitä kaipaisi, mutta hyvin tää menee näinkin", kun taas itsellä levisi pää siihenkin turhautumiseen jo ennen täysi-ikäistymistä tai viimeistään 20v.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pysyy. Työllistetyillä tuntuu olevan pahimmat mielenterveydenongelmat. Päihdeongelmaa on myös runsaasti. Tätäkään ei voi myöntää koska kulissit. Näin ongelmat kasautuu kun työnsankari ei tunnista omia ongelmiaan

Vierailija
2/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se oikein tahdo kestää. Itselläkin liikunta ainut mikä tuo hyvää mieltä. Päivät menee jotenkin kituuttaen tvtä ja nettiä selaillen. Välillä käyn kirjastossa, mutta sekin vähän kyllästyttää jo.

Vierailija
4/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oikeasti kaipaa parisuhdetta, kaipaat oikeasti todellista tutustumista ja ystävystymistä itsesi kanssa. Ihan oikeasti paras seura on se oma seura. Itse rakastan jo niin paljon yksin oloa että parisuhde alkanut näyttäytymään itselleni jopa riippakiveltä jota en halua edes etsiä :D

Vierailija
5/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljalla ja irtosuhteilla. 

N24

Vierailija
6/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta elämää, voi tehä mitä lystää (budjetin puitteissa) eikä kukaan kysele menemisistä. Mieti mistä tykkäät ja ala vaikka opettelemaan jotain uutta juttua, kuten maalaamista tai soittimen soittamista. Toki työttömänä olemisessa on rasittavatkin puolensa kuten köyhyys, kaikkien hommien hoitaminen yksin ja työkkärin pomputtelut, mutta on se kuitenkin niistäkin huolimatta mukavampaa kuin kaiken ajan nielevä työ. 

Vierailija
7/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

parasta elämää, voi tehä mitä lystää (budjetin puitteissa) eikä kukaan kysele menemisistä. Mieti mistä tykkäät ja ala vaikka opettelemaan jotain uutta juttua, kuten maalaamista tai soittimen soittamista. Toki työttömänä olemisessa on rasittavatkin puolensa kuten köyhyys, kaikkien hommien hoitaminen yksin ja työkkärin pomputtelut, mutta on se kuitenkin niistäkin huolimatta mukavampaa kuin kaiken ajan nielevä työ. 

piti siis kirjoittaa "työttömänä sinkkuna olemisessa"

Vierailija
8/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta elämää, noin 3kk ajan. Sen jälkeen alkaa rutkasti veetuttamaan.

Vierailija
9/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen kysymys! - Toisinaan sitä olen ihmetellyt ja kysellyt itsekin, että kuinka saisin pääni pidettyä kunnossa. - Vaikka toisaalta olen myös toisinaan huokaissut, että onneksi ei tarvitse kantaa vastuuta ja huolta kuin lähinnä itsestäni kun ei ole lapsia eikä kumppania. Molempia olen toivonut ja kumppanin haluaisin edelleen löytää ja kohdata vielä joskus, Sen sijaan olen alkanut pikkuhiljaa elämään sen tosiasian kanssa, että en tule saamaan toivomiani ja halumiani lapsia; en sitä ensimmäistäkään.- Mutta ainakin se, ettei istelläni ole nyt vatuu kuin itsestäni niin mahdollistaa "taas" sen, että voin hakeutua ja pyrkiä töihin verraten vapaasti. Se on toisaalta hyvin vapauttavaa mutta myös aika raskasta, 

Päätäni yritän ptää kunnossa nin, että yritän säilyttää elämässäni tiettyjä rutiineja, pitää huolta itsestäni niin hekisesti kuin fyysisesti. - Esimerkiksi liikkumalla säännöllsiesti tai ylipäätään lähtemään liikkeelle ja seuraamalla maailman menoa lukemalla milloin mitäkin seuraamalla ja kuuntelemalla niin lähiseudun, Suomen kuin maailman tapahtumia. Yritän omalta osaltani huolehtia ihmissuhteistani. Yritän katsoa mitä laitan lautaselleni ja mitä syön.  

Vierailija
10/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurhauksesta unelmoimalla

Vierailija
11/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa 'pää leviää'? Olet joku mt-tapaus? Ei ihme ettei parisuhdetta löydy. Olet varmaan terapioinut itseäni ottamalla pari lävistystä naamaan ja shokkivärjäämällä hiukset

Vierailija
12/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa 'pää leviää'? Olet joku mt-tapaus? Ei ihme ettei parisuhdetta löydy. Olet varmaan terapioinut itseäni ottamalla pari lävistystä naamaan ja shokkivärjäämällä hiukset

10 lävistystä nänneissä. Ei tässä se parisuhteen puute ollut ykkös-pointti, vaan se työttömyys ja sen tuoma tarpeettomuuden ja yksinäisyyden/ulkopuolisuuden tunne.

Vierailija
13/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelemaan!

Vierailija
14/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt maksullisen naisen luona monta kertaa. Ei muuten pää pysyisi kasassa.

Vierailija
15/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helposti. Treenaan, juoksen, saunon, käyn metsässä, kalastelen. Toisinaan soittelen kaverin kanssa, mutta muuten en ihmisiä juuri tapaa. Olen huomannut, että mitä vähemmän tapaan ihmisiä, sitä parempi mieliala. Voi johtua siitä, että suuri osa lähimmistä ihmisistäni on uhriutujia, valittajia tai muuten negatiivisia. Itsekseen paljon kivempaa. m47

Vierailija
16/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika helposti. Treenaan, juoksen, saunon, käyn metsässä, kalastelen. Toisinaan soittelen kaverin kanssa, mutta muuten en ihmisiä juuri tapaa. Olen huomannut, että mitä vähemmän tapaan ihmisiä, sitä parempi mieliala. Voi johtua siitä, että suuri osa lähimmistä ihmisistäni on uhriutujia, valittajia tai muuten negatiivisia. Itsekseen paljon kivempaa. m47

Joo harmi kun itse ei ole mikään Nuuskamuikkunen.

Vierailija
17/23 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt maksullisen naisen luona monta kertaa. Ei muuten pää pysyisi kasassa.

Auttaako tämä? Itselle tulisi hieman erikoinen fiilis moisesta.

Vierailija
18/23 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/23 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljalla ja irtosuhteilla. 

N24

Kaljan voi vaihtaa kuntosaliin mutta seksiä pitää olla.

M23

Vierailija
20/23 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovetan sääriluita potkimalla tupakkapaikalla liikennemerkkiä. Kädet on suojauksessa ja sätkä suun pielessä.