Ero päiväunien vuoksi?
Ongelma on puolison päiväunet, kyllä juurikin ne.
Herää vapaa-aamuna n. 9, lepäilee kuten minäkin n.10 asti. Syö aamupalan juo kahvit ja nukkuu ensimmäiset päiväunet n.12 asti. Joiden heräilee rauhassa n. 14 asti (monesti nukahtaa uudelleen 12-14 välisenä aikana). Tämän jälkeen tekee jotain hommia 16 asti.. jonka jälkeen päiväunet 17 asti. Noh taas herää rauhassa, ehkä jos ehtii jotain hommia saattaa tehdä, lähinnä heräilee rauhassa kahvin ja tabletin kera. Kohta taas on päiväunien aika ja herää n.19.
Tätä on kaikki yhteinen vapaa-aika. Illasta nukkumaan n.23.
Työpäivinä nukkuu heti kun on syönyt 1-3 h joka päivä.
Kommentit (25)
Uniapnea? Lääkäriin kannattaa mennä. Vaatii tutkimukset
Diabetes voi olla syynä väsymykseen.
Puolisollesi on joku sairaus, uniapnea tai muu.Ei kuulosta todellakaan terveeltä, lääkäriin ehdottomasti.
t.sairaanhoitaja
No ainakaan tuo ei ole enää normaalia, joku diagnoosi todennäköisesti on. Uniapnea, narkolepsia, krooninen väsymysoireyhtymä, sydämen vajaatoiminta..? Ikä noin 95-100v?
Vierailija kirjoitti:
Diabetes voi olla syynä väsymykseen.
Voi olla jos ei sokeriarvot ole hallinnassa tai edes diabetestä todettu. Olin myös hirmu väsynyt ja piti iltapäivällä ainakin kolme tuntia nukkua sohvalla kunnes todettiin diabetes ja lääkityksellä sokeriarvot kuntoon niin väsymyskin häipyi, olen kuin uudesti syntynyt muia.
Sairashan tuo mies on. Ei normaali ihminen tarvitse unta.
Vierailija kirjoitti:
Sairashan tuo mies on. Ei normaali ihminen tarvitse unta.
Siis noin paljon unta
Minusta kuulostaa masennukselta. Kokemusta on.
Ihan kuin minä 20-30-vuotiaana. Lääkärit kertoi terve, oli vaikka mitä
Riippumatta siitä, eroatteko vai ette, pyydä miestä menemään lääkäriin. Kuinka monta tuntia hän nukkuu arkiöinä? Onko ylipainoa? Muita sairauksia?
No eroa jos haluat. Etsi sulle sopivampi kumppani, jonka kanssa on enemmän synkassa. Ehkä muita ei haittaa muiden nukkuminen tai päiväunet. Joillakin riippuu kai rytmistä ja muusta.
Eroamisen sijaan tuossa tapauksessa kannattaisi kyllä mennä lääkärille tutkittavaksi, tuo ei ole normaalia takana piilee joku terveysuhka.
Siellä on taas joku kofeiiniriippuvainen venkula.
Vasu pois!
Eiköhän ala virkistyä.
Idiootti.