Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero päiväunien vuoksi?

Vierailija
04.05.2025 |

Ongelma on puolison päiväunet, kyllä juurikin ne. 

Herää vapaa-aamuna n. 9, lepäilee kuten minäkin n.10 asti. Syö aamupalan juo kahvit ja nukkuu ensimmäiset päiväunet n.12 asti. Joiden heräilee rauhassa n. 14 asti (monesti nukahtaa uudelleen 12-14 välisenä aikana). Tämän jälkeen tekee jotain hommia 16 asti.. jonka jälkeen päiväunet 17 asti. Noh taas herää rauhassa, ehkä jos ehtii jotain hommia saattaa tehdä, lähinnä heräilee rauhassa kahvin ja tabletin kera.   Kohta taas on päiväunien aika ja herää n.19. 

Tätä on kaikki yhteinen vapaa-aika. Illasta nukkumaan n.23. 

Työpäivinä nukkuu heti kun on syönyt 1-3 h joka päivä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuuko oikeasti? Näkee unia? Minä voin olla päikkäreillä vaikka kuinka kauan mutta en nukahda. Kun nousen ylös olen yhä kuoleman väsynyt.

Vierailija
22/25 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoenoni eli vähän samaan tapaan minimoidakseen kontaktin dominoivaan vaimoonsa. Kun joutuivat hoitokotiin heidät laitettiin eri paikkoihin ja isoenoni mielenterveysongelmat paranivat 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan unirytmi 

Vierailija
24/25 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkuuko oikeasti? Näkee unia? Minä voin olla päikkäreillä vaikka kuinka kauan mutta en nukahda. Kun nousen ylös olen yhä kuoleman väsynyt.

No älä ole siellä päikkäreillä jos et nuku! Vähemmästäkin väsyy kun makaa unta teeskennellen.

Vierailija
25/25 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö hän nukkuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi