Onko väärin vaatia mies varaamaan rantalomaa sellaselle ajalle kun ei ole kuukautisia?
Ei jaksaisi mennä rantalomalle ja sitten joutua huolehtimaan suojista koko ajan mutta miehen mielestä olen liian vaativa
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Maksaja päättää ajankohdan.
Niin? Kumpikin maksaa oman matkansa.
Voit jäädä myös kotiin eiköhän miehesi löydä rannalta kyllä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama milloin sen loman varaa niin kuukautiset on etuajassa, ajallaan tai myöhässä juuri sopivasti loman ajankohdalle.
Tämä on kyllä totta ja ihan uskomatonta miten meneekin aina näin! Paras oli kun säännöllisten kuukautisten piti alkaa viikko loman päättymisen jälkeen nii alkoivat 2 vk ajoissa juuri sinä aamuna kun lähdettiin, niinkuin miten??
Vierailija kirjoitti:
Voit jäädä myös kotiin eiköhän miehesi löydä rannalta kyllä seuraa.
Todennäköisempää on, että nainen löytää rannalta seuraa sitten omalla matkallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaja päättää ajankohdan.
Niin? Kumpikin maksaa oman matkansa.
Ap:n mies oli varaamassa matkaa, joten miksi ap selittää kuukautisiaan, jos matkalle on menossa vain mies? Miksi ap ei kertonut, että on varaamassa itse matkaa, mutta mies haluaa päättää ajankohdan.
Mä en rehellisesti ymmärrä ihmisiä. Onko tämä eka kerta, kun mies ei ota toiveita huomioon? Mä en ymmärrä tota itsekästä miestä, mutten ymmärtä ap:ta, että kyselee ilmiselvää asiaa: Ei, et voi vaatia, mutta minä en itsekkään kuvatuksen kanssa lähtisi muualle kuin käräjille avioeroa hakemaan.
Ihan sama milloin sen loman varaa niin kuukautiset on etuajassa, ajallaan tai myöhässä juuri sopivasti loman ajankohdalle.