Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Stagala nyt Suomen kovin vapaaottelija kun se tyrmäsi Innun?

Vierailija
04.05.2025 |

Häh, miten on?

Kommentit (215)

Vierailija
201/215 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan parasta tuossa Stagalassa on se että hän tuntuu ärsyttävän niin monia naisia. Toivottavasti menestyy ja saa lisää julkisuutta.

T. B l a c k p i l l  I n c e ll

Vierailija
202/215 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Immuhan ei tunnistanut edes omaa poikaansa ennen ottelua niin kertoo siitä että oli kaikkea muuta kuin kunnossa.

Imnu oli niin huonossa kunnossa ja sekaisin että jopa varmasti minä olisin tyrmännyt Immun yhtään harjoittelenatta .

Siis minä joka olen varmaan 2 kertaa elämäni aikana lyönyt nyrkkeilysäkkiin enkä ole muutenkaan ketään lyönyt koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/215 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta ip-osoitteesta enin osa viesteistä. Stagu, kiinni jäit.

Seuraava matsi Theo Kolehmaisen, Makwan Amirkhanin kanssa. Tai voithan kysyä jos Amin Asikainen vielä suostuis. Kun oot Niiiin kova.

Vierailija
204/215 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kova jätkä tuo Stagala. Tyrmäsi heikkokuntoisen vanhan miehen.

Vierailija
205/215 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Immuhan ei tunnistanut edes omaa poikaansa ennen ottelua niin kertoo siitä että oli kaikkea muuta kuin kunnossa.

Imnu oli niin huonossa kunnossa ja sekaisin että jopa varmasti minä olisin tyrmännyt Immun yhtään harjoittelenatta .

Siis minä joka olen varmaan 2 kertaa elämäni aikana lyönyt nyrkkeilysäkkiin enkä ole muutenkaan ketään lyönyt koskaan.

No aika varmasti kuka tahansa melkein olisi Immun voittanut yhtä nopeasti. Oli se ukko sen verran pois tästä maailmasta muutenkin. 

Ei tuo mikään suuri meriitti ole tai oikeastaan mikään meriitti ollenkaan voittaa Immu tuossa kunnossa olevana.

Vierailija
206/215 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä jos friikkimatseihin olisi lääkärintarkastus ennen kehään/häkkiin menoa. Näytti sairaalta, hauraalta ja poissaolevalta, ei ikä selitä kuinka joku on noin pihalla. Olen jo pitkään ollut muutenkin sitä mieltä, että ei sillä pääkoppa taida muutenkaan olla normi 54v kunnossa, ihan jo kun naamaa kattoo ja kuuntelee häntä.

Vierailija
207/215 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muillakin miehillä vielä mahdollisuuksia ja lihaksia, kuntoa. Ei hätää. Huomio on vain tässä yhdessä tapahtumassa.

Vierailija
208/215 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis toi immun veto ja tyyli otella näyttäis mun silmiin sille että ovat sopineet kumpi häviää. Myös ne läimäyttelyt poskille oli ihan show sopumatsin meininkiä. Toivottavasti sai hyvät rahat.

En jaksa uskoa että kokenut soturi ja taistelija tippuu tuollaisista iskuista. Kuka tahansa keskiverto keski-ikäinen mies kykenisi ottamaan noi Stagalan lyönnit päähän ja lähtä hakee huoltsikalta kaljat.

Tässä on jotan haudattuna ja mätää. Immu on nimittäin kova.

Immu on nimittäin kova puhumaan. Tapella ei osaa, ainakaan jos vastustaja ei ole täysin puolustuskyvytön syystä tai toisesta. 

Impo tottunut hakkaamaan tuoliin sidottuja!

Vai vaan onko kova ottamaan turpaan?

Vierailija
209/215 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkkasin noit lyöntejä videolt, niin juuri tuollaisiin lyönteihin on tarkoitettu karaten torjunnat.

On niin hitaita että kerkeäisi helposti torjua. Karaten torjunnat ei oikein toimi ammattilais nyrkkeilijöiden nopeisiin lyönteihin tai karatepiirin omiin nopeisiin lyönteihin, mutta immun ja stagalan iskuihin ne toimii helposti, koska lyönnit lähtee verrattavan hitaasti kuten normaaleilla lyöjillä lähtee.

Vähän oftopic, mutta usein aina väitetään ettei karaten torjunnat toimi, niin kyllä tuossa videolla olisi aikaa vetää oikein laaja torjunta vyöltä immun jabiin, siis jabiin joka on periaatteessa nyrkkeilyn nopein isku....

Vierailija
210/215 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika varmasti kuka tahansa melkein olisi Immun voittanut yhtä nopeasti. Oli se ukko sen verran pois tästä maailmasta muutenkin. 

Ei tuo mikään suuri meriitti ole tai oikeastaan mikään meriitti ollenkaan voittaa Immu tuossa kunnossa olevana.

Kovasti se Ganstakuorsaaja kuitenkin uhosi ja vannoi, ettei voi mitenkään hävitä. On treenannut aina kamppailulajeja ja kehuskellut, kuinka käy säännöllisesti treenaamassa edelleen. Kertoi, kuinka on otellut kaikkien maan kovimpien kanssa. Iski raukkamaisen avokämmenen varoittamatta kesken haastattelun, ja siitä olisi voinut kuulokin lähteä.

Eli kyllä, koko yleisön vihaamana, tulet täyden jäähallin yleisön eteen ensimmäiseen otteluusi ja tyrmäät sen uhoajan. On se meriitti.

Vierailija
211/215 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti se Ganstakuorsaaja kuitenkin uhosi ja vannoi, ettei voi mitenkään hävitä. On treenannut aina kamppailulajeja ja kehuskellut, kuinka käy säännöllisesti treenaamassa edelle

Ei oikein ole sitten treenannut oikein?

Mawatreeneillä ei oikein nyrkkeilyssä pärjää. Mitähän on treenannut?

Kauheen hyvin ei lyönnit ja suojaukset ole missään videolla näkyneet. Ei edes viimeisimmällä.

Suojaus olisi pitänyt saada kuntoon ja ihan peruslyönteihin nopeutta vaikka voimasta pois.

Ei taida olla nyrkkeilijä. Se on taitolaji.

Vierailija
212/215 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mawatreeneillä ei oikein nyrkkeilyssä pärjää. Mitähän on treenannut?

Periaatteessa etujalan mawa ja etukäden koukku käyttää samaa moottoria.

Sinällään kiertopotkutreeni voi tuoda lisää tehoja myös siihen etukäden koukkuunkin, jos tajuaa vivun.

Vierailija
213/215 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö, ettei Stagala lyö lujempaa kuin keskiverto parikymppinen? 

Vierailija
214/215 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasapaino oli aika huono ja alttius tulla tyrmätyksi ihan sama kuin immulla. Myös lyöntien osumapinta on eninpien osumien osalta kehno ja vaarallinen myös ranteille ja nyrkille.

Viimeisen lyönnin olisi voinut jättää lyömättä ja ohihan se meni. Ei oikein hallinnut tuulimyllyjään. Sinällään ihan suorillakin olisi selvinnyt tuolta etäisyydeltä, mutta nojasi eteen ja teki koukkusarjan. Ihan ok, mutta taktisempaa olisi ollut lyödä paremmsta asennosta suoria ja olla valmiina Immun hyökkäykseen.

Ei oikein lyö mielestäni kovaa ja taktisest. Hätäseltä näytti ja onnksi toimi.

Vierailija
215/215 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyrkkeilyssä ei lyödä lujaa vaan nopeasti ja että tuntuu. Jos lyö lujaa ja täysiä, niin käy kuten Immulle.

Tärkeää on optimoida nopeus ja etäisyys sellaiseksi että on vaikutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan