Onko Stagala nyt Suomen kovin vapaaottelija kun se tyrmäsi Innun?
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
George Foreman voitti raskaansarjan maailmanmestaruuden 46 vuotiaana.
Mutta kyllä se jossain tuossa neljän kympin hujakoilla menee useimmilla se raja kun huomaa ettei enää pysty samaan kuin nuorempana.
Viidessäkymmennessä ollaan sitten siinä että treenaaminen on vaikeaa kun kaikki paikat hajoaa ja palautuminen kestää ikuisuuden. Jos pääsetkin kondikseen niin hyvänä päivänänäsikin olet kehnompi kuin olit kaksvitosena kahden päivän putken jälkeen krapulaisena..
Ja tämä sama näkyy myös työelämässä tuottavuudessa. Silti nuorille miehille on tarjolla täysin paskoja palkkoja.
Kehäraakit vetää seteleitä turvatyöpaikoisaan taskuun.
Ihmetelen kyllä näitä satosia ja muita...
Miksi nuoret miehet sallii kaiken tapahtua.
Se heikoin aines elää leveesti kun nuoria kyykytetään ja syyllistetään.
Muuten miksi te nuoret ette sitten äänestä ahkerammin.
- Yleensä se on kyllä niin että jos tuotannossa tulee jokin häiriötekijä tai poikkeava ilmiö, niin vanhemmat ja kokeneet työntekijät ovat aivan ylivoimaisia nuorempiin nähden ratkaisemaan tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Yleensä se on kyllä niin että jos tuotannossa tulee jokin häiriötekijä tai poikkeava ilmiö, niin vanhemmat ja kokeneet työntekijät ovat aivan ylivoimaisia nuorempiin nähden ratkaisemaan tilanteen.
Ei me enää äänestetä koskaan mitään tai tulla mukaan yhteiskuntaan missään mielessä.
Kukaan ei halua kuulla miesten mielipiteitä tai halua miehiä mukaan, joten pitäkää tunkkinne.
Me nuoret liikutaan mieluummin jengeissä, jengit on meidän yhteiskunta jossa meitä arvostetaan. Tota teidän kusetusta on jatkunut liian pitkään. Yli sukupolven ajan on tuotu halpatyövomaa ja ei ole haluttu maksaa työstä.
Sovitaan että teillä on oma peli ja meillä on omat.
t. gäns of newyourk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me enää äänestetä koskaan mitään tai tulla mukaan yhteiskuntaan missään mielessä.
Kukaan ei halua kuulla miesten mielipiteitä tai halua miehiä mukaan, joten pitäkää tunkkinne.
Me nuoret liikutaan mieluummin jengeissä, jengit on meidän yhteiskunta jossa meitä arvostetaan. Tota teidän kusetusta on jatkunut liian pitkään. Yli sukupolven ajan on tuotu halpatyövomaa ja ei ole haluttu maksaa työstä.
Sovitaan että teillä on oma peli ja meillä on omat.
t. gäns of newyourk
Aika ratkaisee nuoruuden ongelmat sillä nuorestakin miehestä tulee vanha gubbe. Tosin tuolla asenteella ei sitten tarvitse enää kantaa huolta Suomen 200-vuotisjuhlista. Mihin johtavan kehityksen suunnan ovat tosin kylläkin määrittäneet toisaalta vanhat ahnaat jäärät ja toisaalta woke- ja genderhörhöilijät.
Vaikka en Stagalasta pidä, vielä vähemmän pidän siitä että kenenkään sanoja vääristellään ja levitetään totena eteenpäin. Olen nähnyt jopa kommentteja, joiden mukaan raskatuksi tuleminen on aina uhrin vika. Näinhän hän ei ole koskaan väittänyt. Lisäksi hän ei ole sanonut, etteikö tekijä olisi joka ikinen kerta syyllinen.
Se, että uhriksi päätymistä voi osaltaan yrittää välttää varovaisuudella, on nyt joku kummallinen tabu, mitä ei saa sanoa tai on naisvihaaja. Minä en todellakaan vihaa tyttäriäni, joita olen nimenomaan varoittanut aiheesta monesti. Jos sitten jotain on jo tapahtunut, on victim shame turhaa, mutta kun ei vielä ole, on varovaisuus ainoastaan järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en Stagalasta pidä, vielä vähemmän pidän siitä että kenenkään sanoja vääristellään ja levitetään totena eteenpäin. Olen nähnyt jopa kommentteja, joiden mukaan raskatuksi tuleminen on aina uhrin vika. Näinhän hän ei ole koskaan väittänyt. Lisäksi hän ei ole sanonut, etteikö tekijä olisi joka ikinen kerta syyllinen.
Se, että uhriksi päätymistä voi osaltaan yrittää välttää varovaisuudella, on nyt joku kummallinen tabu, mitä ei saa sanoa tai on naisvihaaja. Minä en todellakaan vihaa tyttäriäni, joita olen nimenomaan varoittanut aiheesta monesti. Jos sitten jotain on jo tapahtunut, on victim shame turhaa, mutta kun ei vielä ole, on varovaisuus ainoastaan järkevää.
Kuinka saatanan va jakki pitää ihmisen olla? Tyyppi varta vasten sanonut että NAISEN VIKA. Ihan sama kuin väittäisi että miehet kerjäävät toisilta automaattisesti turpaan vaan sillä että lähtevät ovesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka saatanan va jakki pitää ihmisen olla? Tyyppi varta vasten sanonut että NAISEN VIKA. Ihan sama kuin väittäisi että miehet kerjäävät toisilta automaattisesti turpaan vaan s
Oi, sinullahan on upea sanavarasto. Tyyppi varta vasten sanonut, että omilla valinnoilla voi vaikuttaa asiaan, ja niitä voisi myös ehkäistä ennalta. Ei ole sanonut että aina naisen vika, tai ettei tekijän vika. Joka niin väittää, valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka saatanan va jakki pitää ihmisen olla? Tyyppi varta vasten sanonut että NAISEN VIKA. Ihan sama kuin väittäisi että miehet kerjäävät toisilta automaattisesti turpaan vaan s
Miehet kerjäävät toisilta turpaan uhoillessaan nistiporukoissa, juopporemmeissä tai rikollisjengeissä. Eivät menemällä ovesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka saatanan va jakki pitää ihmisen olla? Tyyppi varta vasten sanonut että NAISEN VIKA. Ihan sama kuin väittäisi että miehet
Niin ja ne miehet voisi valita olla rais'kaamatta yhtään ketään noin niinkuin lähtökohtaisesti. Kas kun tää vuosisadan turhin julkkis ei paasaa siitä, vaan lykkää naisten vastuulle.
Se on ihan sama mitä sinä siellä mussutan, tyyppi on alinta pohjasakkaa ja tulee aina olemaan.
Ei todellakaan ole, ei lähellekkään.
Mä ihmettelin kovasti miten Immu ei takakäden lyöntiyrityksensä päätteeksi poistunut taakse vaan nojasi melkein Stagalan syliin? No, tuossahan on melko avoin paikka iskeä takaisin takakäden koukulla, ja näinhän siinä kävi.
Itse näen, että tuo Stagalan (toinen) etukäden lyönti oli enemmän kauhomista, kun taas tämä kolmas takakäden pitkä koukku oli teknisesti melko hyvä.
Ihmettelin miten Immulla oli Stagalan lyödessä kädet melko alhaalla, ei juurikaan suojauksessa? Eikä juuri mitään väistöliikettä/pakittamista?
Hyvä yleiskunto Stagalalla on, mutta en itse näe häntä mitenkään ammattilaisena noiden kolmen Immuun osuneen lyönnin perusteella.
Keitä nämä tyypit edes ovat ja miksi iltapäivälehdet repivät vielä otsikoita, vaikka ilmeisesti se ottelu oli jo ajat sitten?
Vierailija kirjoitti:
Keitä nämä tyypit edes ovat ja miksi iltapäivälehdet repivät vielä otsikoita, vaikka ilmeisesti se ottelu oli jo ajat sitten?
Koko juttu oli kuin Seiskan lukijoiden märkä uni. Takala ja Immu tappelee jee jee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Immu on niin huonossa kunnossa ettei jaksanut edes torjua. Kädet alhaalla vaan. Sama asia ois ollu ottaa kadulta vaan joku random eläkeläinen sinne kehään ja se hakata..
Torjuihan se. Aluksi piti ylhäällä käsiä ja meni vanhanaikaiseen. Stagala päästeli pommeja vartalon tasolle ja laski suojausta vatsan tasolle. Siitä innostuen Stagala päätti nostaa osumakorkutta ja pisteli poskille ukkoa...
Perus hyökkäys harjoitus, jossa lyödään alas että saadaan kädet alas ja sitten hyökätään ylös.
Edelleenkin, katso se 10 sekunnin "ottelu". Stagala lyö ensin ylös pari kolme kertaa ja Immu torjuu ne. Sitten Stagala lyö kerran tai pari alemmas, jotka Immu myös torjuu, ja viimeisimmän jälkeen Immu yrittää virittää itse kov
Eniten ihmettelin immun tapaa lyödä siten että hakee vauhtia lyönnille???
Menee aikaa hukkaan ja vauhtihan otetaan ihan muualta. Käsi voi mennä edeltä nopeasti ja lantiolla voidaan rutistaa voima osumahetkellä tai pudottamalla painoa ja nojaamalla vähän. Käden voi ihan tarvittaessa tuollaiessa tilanteessa nopeasti laittaa vastustajaan ja nojata ettei toinen kerkeä lyömään ensin.
Immu näytti melovan vauhtia llmasta???
Ihmettelin tota taktiikkaa ja toinen käsi olisi voinut plokata tai pyyhkiä Stagalan aika selvän vastaiskun. Ikään kuin oltaisi lähdössä uimaan. Siis joskus näkee ukkoja lyömässä säkkiä siten että käsi tulee perässä ja naama tai vartalo on edesssä. Vaikea kuvailla näitä järjettömiä säkkilyöntejä, mutta niitä näkee punttisaleilla jossa on säkkejä. Käsi tulee perässä ja vartalo on tavallaan edempänä kuin se nyrkki.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelin kovasti miten Immu ei takakäden lyöntiyrityksensä päätteeksi poistunut taakse vaan nojasi melkein Stagalan syliin? No, tuossahan on melko avoin paikka iskeä takaisin takakäden koukulla, ja näinhän siinä kävi.
Itse näen, että tuo Stagalan (toinen) etukäden lyönti oli enemmän kauhomista, kun taas tämä kolmas takakäden pitkä koukku oli teknisesti melko hyvä.
Ihmettelin miten Immulla oli Stagalan lyödessä kädet melko alhaalla, ei juurikaan suojauksessa? Eikä juuri mitään väistöliikettä/pakittamista?
Hyvä yleiskunto Stagalalla on, mutta en itse näe häntä mitenkään ammattilaisena noiden kolmen Immuun osuneen lyönnin perusteella.
Minä ihmettelen, miten voit ihmetellä. Tällainen kamppailu-urheilua harrastamatonkin tajuaa, että Immu yrittää ladata kovan iskun ja samaan aikaan Stagala tekee samoin. Stagalan isku osuu kohtalaisesti Immun päähän ja Immun lyönti menee samaan aikaan kokonaan ohi. No niin, mitä tässä nyt et sitten ymmärrä? Tässä vaiheessa Immulla on siis isku päässä ja tasapaino horjahtanut eteenpäin ohilyöntinsä seurauksena. Siitä Stagala jatkaa nopeana kaverina lisälyönnit Immun naamaan. Immulla ei ole mitään toivoa reagoida mitenkään. Hänen virheensä oli tehdä se all-in megalyöntinsä, tai siis sen yritys. Kokenut kamppailija ei sen vertaa osannut varoa.
Vierailija kirjoitti:
P.S. Muutoin olen sitä mieltä että nyrkkeily (ehkä jokin muukin laji) "urheilu"muotona pitäisi kieltää. Voisi aloittaa vaikka poistolla olympiakisoista.
Päinvastoin. Nyrkkeily pitäisi ottaa koululiikunnan tilalle oppiaineeksi ja jokaiselle pakolliseksi tutkimusaiheeksi koko peruskoulun ja lukion ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen, miten voit ihmetellä. Tällainen kamppailu-urheilua harrastamatonkin tajuaa, että Immu yrittää ladata kovan iskun ja samaan aikaa
Mutta just toi että et ole kamppailua harrastant ja et tiedä miten kova lyönti tehdään. Lataaminen ja vauhdin otto ei oikeasti tuo voimaa lyöntiin yhtään. Ja luulisi Immun tietävän, kun hän on se kamppailuguru, mutta vetääkin amatöörin drunken bar fight lyönnin.
Ei tolla tavoin lyöntiin saa mitään voimaa. Aloitelija voi tuntea sellaisen harhan, mutta se tulee siitä että luontaisesti hakee yhteyttä lantioon ja tukijalkaan. Käsi voi olla suoraan edessä kun rykäisee paketin liikkeelle. Kättä ei kannata heijata taakse kuin jotain fitun virveliä, ellet samalla torju tai vastaanota vastustajan lyöntiä sivulta. Lyömisessä ei ole kyse kalastuksesta.
Vapaaottelijoita on monia. Ehkei kannata rikkoa itseään kehollisesti vapaaotteluissa tai päätään. Niitä asioita tarvitaan muualla, varsinkin päätä. Muu treeni parempi ilman otteluita.
Siis toi immun veto ja tyyli otella näyttäis mun silmiin sille että ovat sopineet kumpi häviää. Myös ne läimäyttelyt poskille oli ihan show sopumatsin meininkiä. Toivottavasti sai hyvät rahat.
En jaksa uskoa että kokenut soturi ja taistelija tippuu tuollaisista iskuista. Kuka tahansa keskiverto keski-ikäinen mies kykenisi ottamaan noi Stagalan lyönnit päähän ja lähtä hakee huoltsikalta kaljat.
Tässä on jotan haudattuna ja mätää. Immu on nimittäin kova.
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmettelin immun tapaa lyödä siten että hakee vauhtia lyönnille???
Aivan. Se vauhdin otto vain tuo lyöntiin lisää sekunteja. Yhtä kovan lyönnin voi runtata vaikka käsi suorana jalkoja ja lantiota käyttäen. Sillä kädellä ei tee mitään muuta kuin että se osuu kohteeseen. Käsi on kuin keppi jolla tökkästään, mutta tökkäys tulee jaloista ja lantiosta. Tosi alkeellinen lyöntityyli.
Olikohan sopumatsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Vaikea kuvailla näitä järjettömiä säkkilyöntejä, mutta niitä näkee punttisaleilla jossa on säkkejä. Käsi tulee perässä ja vartalo on tavallaan edempänä kuin se nyrkki.
Siis just se lyöntityyli on kuin Lumikista ja seitsemästä pikku-ukosta. Ne pikku-ukot hakkaa hakuilla samalla tavalla kuin punttisalilla ukot säkkiä. Käsi heijaa kauas ja huitastaan sen käden painolla huvittavasti kuin ne tarinan kivat lumikin pikku-ukot tekee hakuillaan.
Osa saattaa pitää vähän näön vuoksi käsiä suojauksessa mutta sitten taas otetaan vauhtia, kun ei osata vain singata sitä kättä eteenpäin ja runtata lyönnin saatto perille.
He keskittyy liikaa siihen käteen ja luulee että lyöminen on jotain kullan kaivamista tai virvelillä kalastamista :D :D :D
Yksi tärkein huomio on että ne seisoo siinä säkin edessä eikä liiku. Sillä tavoin tulee turpaan. Kokoajan pitää liikkua ja lyödä. Se olisikin huvittavaa nähdä kun hakku kädessä pompitaan ympäri säkkiä ja huitastaan omalle varpaalle. Makeat naurut lähtee aina kun käy punttiksella.
Ei ole soveliasta nauraa päin, mutta kylmä nauran makeasti.
Toi tyyppi ei ansaitse yhtään mediahuomiota. Koko ottelu niin red flag.