Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kannattaisi ottaa pitkään sinkkuna ollut mies

Vierailija
04.05.2025 |

Koska pitkään sinkkuna olleen miehen on ollut pakko tehdä itse kaikki kotityöt. Siivous, ruoanlaitto ja vaatteiden peseminen on pakko tehdä itse. Pitkään parisuhteessa ollut ja siitä eronnut mies on teettänyt suurimman osan kotitöistä vaimollaan eikä osaa tehdä kotitöitä itse. Minunkin ukkini osasi juuri ja juuri keittää itselleen kaurapuuroa. Ei mitään muuta.

Kommentit (183)

Vierailija
161/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miesten kannattaisi ottaa pitkään sinkkuna ollut nainen?

Vierailija
162/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen äiti on siellä piikomassa, joten ei se mies sen enempää hommia tee.

Kyllä lähes kaikki yksinasuvat miehet ovat itsenäisiä. Siivouksen laatu ja frekvenssi ei tosin ehkä riitä naiselle. Maitoa juodaan suoraan purkista ja käytetään aina samaa lautasta, ettei tule turhaa tiskiä.

Kuinka usein pyyhitään pölyjä ja pestään lattia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi pitkään sinkkuna ollutta ihmistä on tuhoon tuomittu yhdistelmä. Molemmilla on omat piintyneet rutiinit, eikä yhtään olla tottuneita eikä halukkaita joustamaan. 

Parempi vaan jatkaa siellä omassa poterossa. 

Vierailija
164/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehn kannattaisi löytää  pitkään neitseenä ollut nainen, jos hän on itsekin pitkäaikainen vanhapoika

Höpön pöpön. Vanha mies ja elänyt ilman parisuhdetta koskaan ei sopeudu enää mihinkään. Eikä koskaan ole sopeutunutkaan jos yksin jäi. 

Näinhän se on. Turha kuvitella, että sen naisen voi hankkia sopeutumaan omaan elämäntyyliin myöskään. Sinkkuna viihtyvät naiset eivät ole sopeutujia. 

Vierailija
165/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi pitkään sinkkuna ollutta ihmistä on tuhoon tuomittu yhdistelmä. Molemmilla on omat piintyneet rutiinit, eikä yhtään olla tottuneita eikä halukkaita joustamaan. 

Hot take: suurin osa ihmisistä on kaikissa tapauksissa tuhoon tuomittuja parisuhteiden osalta. Vain harvasta on parisuhteisiin ja vielä harvempi löytää sen toisen joka on heille se perfect fit pari. Ihmisten kannattaisi päästä parisuhde pakkomielteestään yli ja nauttia elämästä perheen ja ystävien ympäröimänä, ja sitten jos vastaan tulee se ihminen joka on eri tavalla ihanampi kuin paraskaan kaveri niin voi harkita laittaa hynttyyt yhteen.

Vierailija
166/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on totta.

Minä otin pitkään sinkkuna olleen miehen ja olen tykännyt kovasti. Ainoa puoli jonka joku voisi mieltää haitaksi on se, että mies on edelleen sinkku. Emme siis ole parisuhteessa.

Hän on silti minulle seksuaalisesti uskollinen (kuten minäkin hänelle), välittää ja tukee, kuuntelee ja auttaa, viestittelee säännöllisesti, on aina ihanaa seuraa, eikä kulujen jakamisesta tai kotitöistä tule koskaan riitaa. Hieno mies!

Vierailija
167/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Pitkään itsekseen asuneen kanssa voi tulla ongelma siitä, että se toinen voi tuntea itsensä tarpeettomaksi. Kun siis yksinasumiseen tottuneella on yleensä jo toimivat ratkaisut ruoanlaiton ja muidenkin kotitöiden hoitamiseen.

"Mihin minua tarvitset kun osaat itse kaiken?"

Jep. Ensimmäisestä en edes oppinut, vaan tein vielä toisenkin kanssa saman virheen. Eikä tohon kysymykseen edes auta vastata, että kais tiedät heh heh. Nainen hyvin rullaavassa arjessa on kyllä melkoinen taakka ja rasite, kun pitäisi alkaa käydä kissanristiäisissä, tehdä asiat jollain "perinteisellä ylityperällä" tavalla ja vielä muistaa joka välissä olla mielin kielin, jotta sopu säilyisi edes ne väliajat, kun nainen ei ennen menkkoja ole viikkoa aivan järkyttävä riidanhaastaja ja kiukuttelija. Silloinhan mikään järkipuhe tai vaan viilipyttynä olo ei tehoa, kun pienimmästäkin risauksesta repeää

Mitä tarkoitat kissanristäisillä? Häät? Hautajaiset? Joulun vietto? Sukulointi kerran vuodessa? Onhan se ihan kohtuuton vaatimus, että joskus pitäis jonnekin ihmisten ilmoille lähteä. 

Vierailija
168/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta.

Minä otin pitkään sinkkuna olleen miehen ja olen tykännyt kovasti. Ainoa puoli jonka joku voisi mieltää haitaksi on se, että mies on edelleen sinkku. Emme siis ole parisuhteessa.

Hän on silti minulle seksuaalisesti uskollinen (kuten minäkin hänelle), välittää ja tukee, kuuntelee ja auttaa, viestittelee säännöllisesti, on aina ihanaa seuraa, eikä kulujen jakamisesta tai kotitöistä tule koskaan riitaa. Hieno mies!

Sitoutumiskammo? No, hyvä jos järjestely sopii teille kummallekin. 

Vierailija
169/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toisen ihmisen voi vaan ottaa?

Eeehheehhheeeeehheee hiiiihiiihiii!

Vierailija
170/183 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta.

Sitoutumiskammo? No, hyvä jos järjestely sopii teille kummallekin. 

Varmaankin joku sen suuntainen. On tullut pari kertaa petetyksi ja oli varsinkin alussa todella arka, mutta ihana. Minua ei haittaa muodollisen sitoutumisen puuttuminen enkä itse asiassa edes haluaisi elää suhteessa, jota toinen osapuoli jatkaa vain siksi että on joskus tullut luvattua niin. Miehellä on niin paljon helpompi olla kun en vaadi sitoutumaan, että ilomielin suon sen onnen hänelle. :)

Vierailija
171/183 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuokin on kuultu liian monta kertaa tällä palstalla ja sitä seuraa yleensä juuri se väkivaltainen räjähdys, muka oikeutetusti. Mutta osaatko sanoa mitään yllättävää? Haastan sinut! Sano jotain mikä ei ole ad hominem, uhkaus tai kumottujen argumenttiesi toistamista?"

Kuinka kauan tuon tekstin kääntäminen kesti? Pitikö kysyä Putinilta erikseen lupa ennen kuin sait  julkaista sen? Vai teettekö tuota komiteatyönä ja suunnittelette yhdessä kaikki vastaukset etukäteen?

Vierailija
172/183 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Palstalla täytyy käyttää kiertoilmauksia sensuurin takia. Pilu on ihan vakio kiertotermi, pälli.

Hävisit väittelyn koska menet henkilöön. Anonyymillä palstalla. Noloa."

Jutellaan lisää, kun olet opetellut edes jotain käytöstapoja.

Vierailija
173/183 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, pitkään sinkkuna ollutta miestä ei niin vain oteta. Etenkin, jos hän on ollut sinkkuna omasta tahdostaan. 

Vierailija
174/183 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se suoraan tarkoita sitä, että molemmat olisivat olleet pitkää sinkkuja tai ikisinkkuja. Kyllähän vain toinenkin voi olla. Yhtä pinttyneet rutiinit on/voi olla jokaisella, olkoon ollut sinkkuna tai ei. Millä perusteella se ikisinkku olisi aina se jolla on huonot pinttyneet tavat joista ei voisi joustaa? Ei sinkkuus suoraan korreloi sosiaalisissa taidoissa, sillä voihan olla ettei vaan ole löytänyt mieluista kumppania. Pitkä sinkkuusaika voi myös olla seurausta älykkyydestä; etsitään saman tasoista (ehkä mahdotonta) eikä tyydytä tyhmään tai muuten epäsopivaan vain koska sosiaalinen paine halveksii sinkkuja.

Vierailija
175/183 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei tilastojen valossa ottaa miestä ollenkaan.

Ja miehillä on tapana myös taantua. 

Jokin naisissa vaan aiheuttaa tuollaisen reaktion

Vierailija
176/183 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan seurustellut elämässäni. Teen ahkeraan kotitöitä ja kokkailen. Käyn myös töissä ja makselen asuntolainaa pois. 

Jos minä olisin parisuhteessa niin tekisin myös kotitöitä yms. Tiedän että olen itsenäinen ja syynä siihen on juurikin se että aina olen itse tehnyt kotityöt ja kokkailut. 

Olen toki aika introvertti joten en kohtaa naisia oikeastaan missään ja olenko liian itsenäinen kun viihdyn ja pärjään sinkkuna hyvin?

M34

Vierailija
177/183 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohdista riippumatta, hyvä muistisääntö kaikkien uusien tyyppien kanssa, joita elämäänsä ottaa, on;

- Ensimmäisenä tarvitsee tutustua perusteellisesti. Sitten tietää kannattaako ylipäätään yrittää mitään, lisäksi oppii miten tämä toimii ja mitä tarvitsee, sun muuta tärkeää.

- Koulutus pitää aloittaa heti ensi hetkillä. Silloin sillä voi olla jotain vaikutusta vielä. Merkittävät seikat on tehtävä nopeasti selväksi. Vähemmän tärkeitä seikkoja pystyy hiomaan ajan kanssa tarvittaessa.

Ensi hetket hupenevat nopeasti, suhteissa on huomattavissa vaihteluja kaiken suhteen.

Kysymys; onko tämä sitä mitä haluan?; tulee todennäköisesti jossain kohtaa. Se, mitä sen jälkeen tapahtuu kertoo uuden totuuden.

KOULUTUS?

Vierailija
178/183 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee heti mieleen tilanne kun iilimato tarttui jalkaani. En heti huomannut sitä, mutta kun huomasin, en saanutkaan sitä helposti irti ja alkoi ahdistaa.

Vierailija
179/183 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellainen ukko ap:lla itse sen valitsit. Kyllä tällä ainakin on lapsiperheen iskä joka pesee pyykkiä, viikkaa niitä, imuroi, pyyhkii pölyjä, moppaa lattiat, vaihtaa petivaatteet. Laittaa ruokaa ja käy kaupassa, huolehtii lasten vaatteista ym. Ei nykypäivänä miehet voi olla perheissä enää kuin 30 vuotta sitten. Se on naisen oma valinta jos pimpillä valitsee eikä aivoilla, baarilöytö, olen itsekkin kuullut naisen tinderissä sanovan "meillä oli ihan kivaa, juotiin ja harrastettiin seksiä, mies lupasi lopettaa kun hankitaan lapsi". eihän näille voi kuin huutonauraa! Iskäx4

Vierailija
180/183 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen äiti on siellä piikomassa, joten ei se mies sen enempää hommia tee.

Kyllä lähes kaikki yksinasuvat miehet ovat itsenäisiä. Siivouksen laatu ja frekvenssi ei tosin ehkä riitä naiselle. Maitoa juodaan suoraan purkista ja käytetään aina samaa lautasta, ettei tule turhaa tiskiä.

Kuinka usein pyyhitään pölyjä ja pestään lattia? 

Joka viikko. Yleensä torstaina niin vkl vapaa aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi