Naisten kannattaisi ottaa pitkään sinkkuna ollut mies
Koska pitkään sinkkuna olleen miehen on ollut pakko tehdä itse kaikki kotityöt. Siivous, ruoanlaitto ja vaatteiden peseminen on pakko tehdä itse. Pitkään parisuhteessa ollut ja siitä eronnut mies on teettänyt suurimman osan kotitöistä vaimollaan eikä osaa tehdä kotitöitä itse. Minunkin ukkini osasi juuri ja juuri keittää itselleen kaurapuuroa. Ei mitään muuta.
Kommentit (183)
Toivon että kaikilla miehillä on sen verran itsetuntoa etteivät lähde narsistille lompakoksi ja mahdollistajaksi.
Vierailija kirjoitti: Jep. Ensimmäisestä en edes oppinut, vaan tein vielä toisenkin kanssa saman virheen. Eikä tohon kysymykseen edes auta vastata, että kais tiedät heh heh. Nainen hyvin rullaavassa arjessa on kyllä melkoinen taakka ja rasite, kun pitäisi alkaa käydä kissanristiäisissä, tehdä asiat jollain "perinteisellä ylityperällä" tavalla ja vielä muistaa joka välissä olla mielin kielin, jotta sopu säilyisi edes ne väliajat, kun nainen ei ennen menkkoja ole viikkoa aivan järkyttävä riidanhaastaja ja kiukuttelija. Silloinhan mikään järkipuhe tai vaan viilipyttynä olo ei tehoa, kun pienimmästäkin risauksesta repeää.
Tämä on seurausta siitä, että ette odota sopivaa naista, vaan otatte ensimmäisen joka tulee vastaan. Suurin osa ihmisistä ei vain yksinkertaisesti sovi yhteen ja elämä toisen kanssa on helkkaria. Ei kaikkien naisten kanssa tarvitse esim. juosta kissanristiäisissä kertaakaan suhteen aikana.
Miehet onnliian usein sikoja ihmisiksi ja voivat todellakin elää sinkkuina saastan keskellä. Pitkään sinkkuna ollut ei vain luultavasti ole kelvannut kenellekään jos halu olla parisuhteessa oli. Ei maksa vaivaa.
Pitkään sinkkuna ollut mies saattaa kyseenalaistaa koko parisuhteen? Mihin mies tarvii naista jos pärjää itsekseen ja kaiken voi tehdä myös itse? Tämän lisäksi kavereista löytyy ne keskustelu kumppanit ja myös sosiaaliset kontaktit. Siinä pähkinä purtavaksi. Ei nainen ole mikään elämän suurin palkinto ja varsinkaan siinä vaiheessa kun ei ole enää pelkästään hormoniensa vietävänä eikä tarvitse ajatella enää pelkällä alapäällä. Itse elin monta vuotta sinkkuna, enkä kokenut sitä minään ongelmana enkä edes etsinyt uutta suhdetta. Uusi suhde alkoi täysin sattumalta, ei sitä etsien. M 60
Ihan jenkkiviranomaisella ollut kiinnostus mieshullujen parisuhteista. Ei vaan sitten naisten turvallisuus kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne mitään ole siivonnut. Tunnen useammankin joilla asunnossa pölyn ja roskan keskellä menee polku jääkaapilta tietokonepöytään ja siitä vessaan.
Teen työkseni huoltoja asuntoihin. Kaikista likaisimmat asunnot on ne missä on nainen. Erikoista mutta totta että sinkku miehet kokee että huoltomiestä varten tulee olla kämppä tip top :D
Muistitko huoltoja tekevä mies varastaa rahat pöydiltä rikkoa kotirauhaa muutenkin? Entä maistuuko viina rikoselämän jälkeen?
Pitkään sinkkuna ollut mies saattaa olla pahassa puutteessa ja ollen paukkuja riittänee useisiin seksisessioihin.
Vierailija kirjoitti:
Pitkään sinkkuna ollut mies saattaa olla pahassa puutteessa ja ollen paukkuja riittänee useisiin seksisessioihin.
Lihava mies ei yhteenkään ja taitamaton mies on raskas, varsinkin jos on täysin ihmissuhdetaidoton.
Vierailija kirjoitti:
Miten toisen ihmisen voi vaan ottaa?
Kuulin, että naiset valitsee. Miehellä kun ei ole omaa tahtoa.
No eipä tuo mikään tae ole että tekee. Moni mies ihan oikeasti jättää tekemättä, tai teetättää äidillään. Pitää olla varovainen silloinkin jos miehen asunto näyttää siistiltä tapailuvaiheessa, koska sellainenkin mies saattaa sysätä siivousvastuun kokonaan naiselle siinä vaiheessa kun muutetaan yhteen, viimeistään silloin jos/kun syntyy lapsi. Nää on niin nähty.
Varmin tapa on se ettei koskaan muuteta yhteen vaan molemmilla omat asunnot ja siivousvastuut. Naisella on yhteenmuutossa oikeastaan vain hävittävää.
Vierailija kirjoitti:
Miehet onnliian usein sikoja ihmisiksi ja voivat todellakin elää sinkkuina saastan keskellä. Pitkään sinkkuna ollut ei vain luultavasti ole kelvannut kenellekään jos halu olla parisuhteessa oli. Ei maksa vaivaa.
Mä olen koettanut pariakin tällaista miestä. Ajatellut, että oppivat kyllä pesemään vaatteitaan ja huolehtimaan hygieniastaan kodistaan, kun heitä auttaa ja ohjaa. Mutta kun vielä kahden vuodenkin jälkeen joutuu painostamaan miehen suihkuun, varastamaan kaksi viikkoa päällä olleet vaatteet pyykkikoneeseen, muistuttamaan saippuan käyttämisestä jne. niin ymmärtää, että ei.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että kaikilla miehillä on sen verran itsetuntoa etteivät lähde narsistille lompakoksi ja mahdollistajaksi.
Mikähän siinä on että jotkut miehet kuvittelevat olevansa jotain taloudellisia mahdollistajia heti kun joutuvat maksamaan yhteisestä elämästä 50%. Itsehän siinä hyötyvät ihan yhtälailla. Tai enemmän, sillä tutkimusten mukaan käyttävät rahojaan enemmän omaan himmailuun, nainen taas yhteisiin kuluihin (lainat, vuokra, ruoka, taloustarpeet), varsinkin yhteisiin lapsiin.
M-1965 kirjoitti:
Pitkään itsekseen asuneen kanssa voi tulla ongelma siitä, että se toinen voi tuntea itsensä tarpeettomaksi. Kun siis yksinasumiseen tottuneella on yleensä jo toimivat ratkaisut ruoanlaiton ja muidenkin kotitöiden hoitamiseen.
"Mihin minua tarvitset kun osaat itse kaiken?"
Eikai kukaan ota kumppania taloustöitä varten?!
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Pitkään itsekseen asuneen kanssa voi tulla ongelma siitä, että se toinen voi tuntea itsensä tarpeettomaksi. Kun siis yksinasumiseen tottuneella on yleensä jo toimivat ratkaisut ruoanlaiton ja muidenkin kotitöiden hoitamiseen.
"Mihin minua tarvitset kun osaat itse kaiken?"
Eikai kukaan ota kumppania taloustöitä varten?!
Mies yrittää saada helpon elämän. Papparainen 60v toimivat ratkaisut eli tapoihinsa jumiutunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan sillä on ollut seksiä. Mitään inceliä en suostu ottamaan, vaikka olisi mikä taloudenhoitaja.
Tällaiset miehet ovat harrastaneet yhden illan suhteita tai sitten panneet köyhempien maiden naisia
Pitkään sinkkuna olleella miehellä on laaja panorinki siltä varalta, että aina löytyy joku, jolle sopii, kun tarve yllättää. Nämä ringin naiset sitten muistuttelevat olemassaolostaan miehen parisuhteen aikanakin ja tavallaan estävät oikean parisuhteen muodostumisen.
Ei ole minulla.
Tai sitten se ei ole katkeroitunut, kävi terapiassa, kehitti itsestään parhaimman version, ja olisi kiinnostunut löytämään hauskan tyypin rinnalleen, ilman että tarvii heti muuttaa yhteen tms. Mikä siinä on niin vaikeaa uskoa, että sellaisiakin miehiä on?
T. Sellainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen koettanut pariakin tällaista miestä. Ajatellut, että oppivat kyllä pesemään vaatteitaan ja huolehtimaan hygieniastaan kodistaan, kun heitä auttaa ja ohjaa. Mutta kun vielä kahden vuodenkin jälkeen joutuu painostamaan miehen suihkuun, varastamaan kaksi viikkoa päällä olleet vaatteet pyykkikoneeseen, muistuttamaan saippuan käyttämisestä jne. niin ymmärtää, että ei.
Tuollainen mies ei edes ansaitse mitään parisuhdetta. Eihän tuollainen edes ole mies vaan aikuislapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan sillä on ollut seksiä. Mitään inceliä en suostu ottamaan, vaikka olisi mikä taloudenhoitaja.
Ei seksitön mies ole automaattisesti inceli. Täällä aina jaksetaan jauhaa yleistämisestä ja siitä kuinka jokainen nainen on yksilö, mutta miesten kohdalla voi aina yleistää. Inceli käsitteenä sisältää katkeruuden ja naisvihan, pelkkä seksittömyys ei johda tuohon.
Kieli muuttuu. Nyt incel on muodikas haukkumasana, jolla voi lyödä miestä kuin miestä.
Sehän viittaa vain yhteen hyvin spesifiin miestyyppiin jonka nimikin määrittää, involuntary celibacy, tahdonvastaisesti selibaatissa. Eli ei sitä voi käyttää väärin miehiin joita se ei koske tai haukku menee ns. huti. Vähän sama kun miehet haukkuu naista huornaksi jos ei kaikesta vonkaamisesta huolimatta anna.
Lisäksi koko incel-termin on omineet nämä miehet jotka ylpeydellä identifioituu inceliksi, käyvät nimenmukaisilla foorumeilla. Incelin kutsuminen inceliksi on siis heidän identiteetin kunnioittamista.
Mies joka on ok seksittömyytensä ja/tai parisuhteettomuutensa kanssa ei ole incel vaan yhtä tavallinen mies kuin noissa aktiivinenkin. Varmasti ainakin tasapainoisempi tapaus.
Panorinkien naiset ovat yleensä niitä, jotka kuvittelevat ringin jäsenyyden lopulta johtavan parisuhteeseen ko. miehen kanssa. Sitten kun näkevät miehen pariutuneen ihan jonkun muun naisen kanssa, tulevat häiriköimään orastavaa suhdetta erilaisin kostotoimenpitein.