Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on Applen kallein puhelin, iPhone Pro Max 1T muistilla. Kysyttävää?

Vierailija
04.05.2025 |

Itse ostettu ja velaton. Muistan kun sen tulosta markkinoille uutisoitiin, että ajattelin, että ei hitto, kuka stanan typerys tuonkin ostaa :D

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sinä typerys ostaa.

Vierailija
2/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Niin minullakin, enkä ikinä viitsisi tehdä sille omaa nettialoitusta :D ootko joku köyhä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon se maksaa? Ei oikeastaan muuta kysyttävää.

Vierailija
4/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että velaton puhelin :D

Vierailija
5/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? 

Vierailija
6/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä joku toiminto, jota välttämättä tarvitset ja jota ei ole halvemmissa puhelimissa? 

Vierailija
7/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut aina iphone. Nyt on 14 ja mielestäni tämä on ok. Nykyään ostan pari vuotta vanhemman mallin. Maksoin tästä 550 euroa. Laitan mielummin rahaa osakkeisiin.

Vierailija
8/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä nyt tuntuu?

Vierailija
9/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa Verkkiksessä 1800 euroa. Enempää en viitsinyt katsoa.

10/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on halvin Sony 😎

Vierailija
11/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa muistia.

Vierailija
12/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon se maksaa? Ei oikeastaan muuta kysyttävää.

Oli 1799€, mutta koska ostin sen Prisman verkkokaupasta, saan 95€ bonusta takaisin. 

Vierailija
13/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>Kysyttävää?<<

Niin mihin ihmeeseen muka tarvitset sen kaikkia ominaisuuksia?

(olin töissä mukana uushankintaprojekteissa ja hankintoihin liittyi suksen mittaiset listaukset ja selvitykset "loppukäyttäjän vaatimukset" ja jotka oli vieä jaettu "ehdottomiin vaatimuksiin" ja siitä alaspäin.)

Oletko edes ikinä selvittänyt, mitä kaikkea tuolla luurilla voisi tehdä?

Vierailija
14/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on edelleen kohta 5v vanha iphone  ja toimii edelleen, kuten pitää en näe syytä vaihtaa kuin vasta silloin, kun on pakko

nykyiset iphonet on liian isoja taskuun, mutta turhan pieniä korvaamaan tabletin. 

Vierailija
15/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? 

Tuli pelko Trumpin tullipelleilyjen takia, että iPhonejen hinnat nousee. Mun aiemman olin ostanut maaliskuussa 2024 ja sen muisti alkoi taas jo täyttyä 😩 Se oli 256gb muistilla varustettu iPhone. Ajattelin, että prkl, nyt haluan tarpeeksi sitä muistia, että ostan 1T muistilla olevan puhelimen. No mutta niitäpä ei noissa edullisemmissa malleissa olekaan. 

Oli pakko kääntää katse siis niihin malleihin, (vain noi pro't?), jossa oli. Sitten mä samalla tahdoin, että näyttö on suuri. Ei jäänyt jäljelle, kuin tää 16 pro max 🥹 

Kun pahimmillaan olisin nyt ostanut jonkun "välimallin" ja tarvinnut taas 2 vuoden päästä seuraavan 😖

Vierailija
16/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä joku toiminto, jota välttämättä tarvitset ja jota ei ole halvemmissa puhelimissa? 

Oli tällä kertaa, se muistin määrä ja iso näyttö. 

Vierailija
17/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Nokialainen. Ollut jotain 5 vuotta. Maksoin satasen. Hyvin olen pärjännyt.

Vierailija
18/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on edelleen kohta 5v vanha iphone  ja toimii edelleen, kuten pitää en näe syytä vaihtaa kuin vasta silloin, kun on pakko

nykyiset iphonet on liian isoja taskuun, mutta turhan pieniä korvaamaan tabletin. 

Nykyinen iphone  vs uusi pro max

Height131.5mm Height163mm

Width64.2mm Width77.6mm

Depth7.4mm Depth8.25mm

Weight133g Weight227g

Tuossa syy, miksi en vaihda

Vierailija
19/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16 Pro:ssa (1399€) ja Pro Maxissa (1699€ ja ylöspäin) on satelliittipuhelut - ominaisuus joka ei Suomessa ole kytketty lainkaan päälle.

Vierailija
20/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä nyt tuntuu?

Aluksi vähän silleen harmitti, että tykkäsin mun vanhan puhelimen siitä sivumateriaalista enemmän. Se oli selaista helmiäismäistä metallia. Tässä on kiiltävää. Se oli mielestäni ruma. Otin valkoisen, mutta se reuna on siis hopean väristä ja halvan näköinen minusta. 

Mutta tosi äkkiä noihin tottuu, oon ihan iloinen ja siis kamerahan tässä vaikuttaa tosi hyvältä, sen takia puhelin täyttyy kun tykkään kuvata konserteissa ym. 

Huomasin myös kun editoin videoita sillä i moviella, että tää jaksaa pyörittää kaikkea paljon paremmin.