Mitä naisille tapahtuu 45-50 vuotiaana ?
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estrogeeni laskee eli pää selviää, eikä ole enää tarvetta miellyttää.
Hormonitoiminta muuttuu enemmän miehenkaltaiseksi.
Muuttuuko mies naismaiseksi, kun testot hiipuu?
No eipä isommin mitään, kun ovat jo +25 v. asti olleet pilalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, alkavat yleensä raakaamaan partaansa, joka sinällään on ihan helvetin oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alaston mies lähinnä huvittaa.
Etenkin sellainen keski-ikäinen tai vanhempi. Niissä on enemmän komiikan aihetta kuin himoittavaa. Mutta ehkä se on vapautus myös miehelle, ettei enää ole ilo naisen silmälle eikä kukaan nainen ahdistele.
Kiitos solvauksista. Kiitos myös siitä tiedosta että kierrän ikäiseni naiset todella kaukaa.
Ole hyvä. Hae seuraa nuorista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttuu, kirjaimellisesti tissimiehiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroavat,ja kuka pystyy,lypsää jätetyltä ukolta kaikki rahat ja elatusmaksut,minkä vaan irti saa
Elatusmaksut? Tuossa iässä naisen lapset ovat pääsääntöisesti jo täysi-ikäisiä.
Vuonna 2024 synnyttäneiden naisten keski-ikä nousi 31,9 vuoteen ja ensimmäistä kertaa synnyttäneiden keski-ikä 30,4 vuoteen.
Liittyy asiaan miten? Nyt puhutaan -70 luvulla syntyneistä kun kyse on 45-50v ikäisistä.
En tiedå.itse olen 47v moni sanoo kauniiksi mitä en tosin itse usko enkä ole koskaan uskonut.Käyn tällä hetkellä traumaterapiassa koska olen joutunut muutaman vuoden sisään seksuaalirikosten uhriksi muitaman kerran. Tämån vuoksi olen myös työelämästä nyt pois. Yritän selvitä tapahtumista.
Muista tämän ikäisistä en juuri tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin sellainen keski-ikäinen tai vanhempi. Niissä on enemmän komiikan aihetta kuin himoittavaa. Mutta ehkä se on vapautus myös miehelle, ettei enää ole ilo naisen silmälle eikä kukaan nainen ahdistele.
No jopas nyt. Mä haluan edelleen mun miestä. Hän on 60+.
Vierailija kirjoitti:
Keho alkaa ajaa järjestelmiä alas ja olemassaolon loppu lähestyy.
Mites miehillä sitten, kun heillä tuo loppu koittaa aika paljon ennemmin kuin naisilla?
Vierailija kirjoitti:
No eipä isommin mitään, kun ovat jo +25 v. asti olleet pilalla...
Pysy sinä niissä tytöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau miten kiihkeää. Miehet varokaa! Ottakaa nuorempi!!!
No siinäs otatte. Nuoret naiset tosin ovat varmaan hieman toista mieltä ottamisesta :D Emme me tanta yritä estää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa olen oppinut, että kauniina ja nuorena nainen on onneton ja tällä on surkea itsetunto. Mutta vanhaksi ja ryppyiseksi valaaksi rupsahtaessaan tästä tulee onnellinen ja itsevarma.
Lisäys. Kirjoitin tämän sarkastisesti, mutta ilmeisesti kyseiset vanhat, ryppyiset ja lihavat valaat todellakin ovat uponneet näin syvään itsepetoksen suohon.
Hakeudu nyt jo ihmeessä miesseuraan, kun sitä salaa halajat. Ogay?
Mikä piru se tuo ogay on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos solvauksista. Kiitos myös siitä tiedosta että kierrän ikäiseni naiset todella kaukaa.
Onneksi naisia ei ole solvattu tässä ketjussa. Siksi kierrämme kaikki miehet kaukaa. Kuka nuori nainen haluaa katsoa vanhaa kurttumunaa alasti? Tai päinvastoin, nuorempi mies vanhaa roikkotissiä? Paras pitäytyä kaltaiaissaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedå.itse olen 47v moni sanoo kauniiksi mitä en tosin itse usko enkä ole koskaan uskonut.Käyn tällä hetkellä traumaterapiassa koska olen joutunut muutaman vuoden sisään seksuaalirikosten uhriksi muitaman kerran. Tämån vuoksi olen myös työelämästä nyt pois. Yritän selvitä tapahtumista.
Muista tämän ikäisistä en juuri tiedä.
Toivottavasti toivut <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä alkaa! Siitä alkaa paras aika naisen elämässä. Ja siis tarkoitan tätä oikeasti.
Miksi pitää alkaa haukkumaan, juoruilemaa ja vähättelemään muita? En minä ole nuoremmilta vastaavaan käytökseen törmänny.
Mitä minä olen huomannut, se käytös on pahimmillaan suunnilleen yläasteikäisenä ja vähenee aikuistuessa jonkin verran. Ikävä kyllä merkittävä osa ei koskaan lopeta sitä kokonaan. Mutta se ei siis todellakaan ala 45-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa olen oppinut, että kauniina ja nuorena nainen on onneton ja tällä on surkea itsetunto. Mutta vanhaksi ja ryppyiseksi valaaksi rupsahtaessaan tästä tulee onnellinen ja itsevarma.
No näin se itselläni meni. Hassuahan se on, miksei ihminen ole onnellinen silloin kun sillä on kaikki hyvin? Siitähän saisi pidemmänkin keskustelun aiheen.
Eiköhän useimmilla ihmisillä ole enemmän "kaikki hyvin" siinä keski-iässä kuin mitä oli nuorena ja kauniina. Keski-iässä yleensä on ainakin jonkin verran varakkaampi, ei ole pieniä lapsia, joiden hoitamisessa on kamala homma, elämä on vakiintunutta ja on itsevarmempi, koska on kokemusta ja tietää osaavansa ja handlaavansa tilanteet. Samaan aikaan vanhuuden vaivat ei ole kuitenkaan päässeet vielä iskemään, joten todennäköisesti ei ole niin paljon kipuja, toimintarajoitteita ja muuta v*tutusta kärsittävänä kuin sitten myöhemmin. Ei ihme, että silloin on onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep! Ja virtaa piisaa. Miehillä taas testot laskee ja iskee vetämättömyys.
Mulle on tapahtunut monenlaista siinä iässä. Mm. 1 avioero, paljon oikeuden istuntoja sen ex-miehen toimesta, terveysvaivoja, mukavaa kun elämää. Nyt olen vähän yli 50 ja edelleen tapahtuu kaikenlaista. Sellaista elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, särmä taittuu, muuttuvat mukautuvammiksi, tai ainakin vaativammaksi sen suhteen, millainen naisen pitää olla. Kaipaa hoivaajaa, mutta pitäisi saada myös kanki nousemaan ja siihen etsitään ratkaisua nuorista.