Huomaako nainen jos hän tökkää tisseillään toista?
Tiedostaako sitä itse jos tökkää tai painaa tissejään toista vasten?
Kommentit (19)
Tämä on mielenkiintoinen kysymys. Naiset joskus tekevät tuota. Tökkäykset menevät vahingosta mutta entä jos painaa pidemmän aikaa?
Se tuntuu kivalta kun nainen tökkää tissillä vaikkapa käsivarteen
M50+
Riippuu tilanteesta. Joskus huomaan joskus en. Joskus voin painaa kiusatakseni joskus voin painaa koska en jaksa kikkailla väistääkseni.
Eipä tule tökittyä ketään tuolla tavalla 😂 mutta tuntoaisti on normaalisti kaikkialla ihossa, ei rinnat ole mikään poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tule tökittyä ketään tuolla tavalla 😂 mutta tuntoaisti on normaalisti kaikkialla ihossa, ei rinnat ole mikään poikkeus.
Aika usein naiset törmäävät tisseillään kun kulkevat vaikka ohi ja on ahdasta. Tai parturi, hammaslääkäri yms. jotka työtä tehdessään saattavat tökkäistä.
Eräät parturit hierovat rintojaan niin auliisti asiakkaisiinsa, ettei todennäköisesti ole vahinko.
Joo kyllä, tänään oli viimeksi niin ahdasta keittiössä töissä niin tökkösin ohimennen miespuolista työkaveria käteen tissillä. Mutta mitä siitä. On se me nähny jo muutenki ja koittanu nii ihan sama jos välillä osuu. Ja ei, meillä ei oo ikinä ollu mitään seksuaalista eikä tule.
Kyllä minulla toimii tuntoaisti normaalisti myös tisseissä. En ole mielestäni tökkinyt ketään tisseilläni, ainakaan tahallisesti.
Työkaveri painaa joskus tissejään minua vasten kun puhuu minulle. Tahatonta vai tahallista. En tiedä.
Vatsani törmää/tökkää johonkin ennemmin kuin tissit 🙃
Alastomuus, ja myös tissientökkäykset, on (lähes)vaistonvarainen ihmisnaisiin keskittyvä seksuaalisuuden ihana ja ihmeellinen olomuoto.
Ota se 'vain' sellaisena kuin se tulee..
Vierailija kirjoitti:
Eräät parturit hierovat rintojaan niin auliisti asiakkaisiinsa, ettei todennäköisesti ole vahinko.
Sen sijaan motiivia vaikeampi arvioida: 1) Halu saada mies seksikumppaniksi tai peräti vakkariksi ja sen ilmoittaminen, 2) halu tuntea itsensä ihailluksi, 3) pyrkimys tyydyttää seksuaalista tarvetta siinä ja nyt, tai 4) halu saada tippiä. Kunniallisia pyrkimyksiä kaikki ehkä viimeistä lukuun ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan motiivia vaikeampi arvioida: 1) Halu saada mies seksikumppaniksi tai peräti vakkariksi ja sen ilmoittaminen, 2) halu tuntea itsensä ihailluksi, 3) pyrkimys tyydyttää seksuaalista tarvetta siinä ja nyt, tai 4) halu saada tippiä. Kunniallisia pyrkimyksiä kaikki ehkä viimeistä lukuun ottamatta.
5) Isot rinnat. Ne osuvat ja painautuvat niin usein ihmisiä/esineitä vasten, että sitä pitää normaalina.
Työpaikallani on noin 160 cm pitkä 60- vuotias suuret rinnat omava nainen. Aina välillä olemme kahvilla samaan aikaan. Jos luen sanomalehteä hän tulee selän taakse kurkkimaan. Alussa pysyi kauempana mutta kuukauden verran hän on painautunut selkääni vasten isoinen rintoinineen. Hyvältä tuoksuva ja raskaat rinnat omava nainen on jo saanut aina minun kullini heräämään. Viikko sitten kun olimme kahdestaan kahvilla. Käännyin kun hän nojasi selkääni siin olimme hetken kasvotusten. Pussasin häntä. Sanoin onko hyvä vai jatketaanko. Hän oli hetken hämillään. Hän laittoi kätensä poskelleni jatketaan vaan mutta minun luonani työ päivän jälkeen.
Minun haaveitteni kohde on myös kuusikymppinen, mutta rintoja ei ole juuri ollenkaan. Nuorena ei käyttänyt edes rintaliivejä. Hän on kaunis, herttainen hymy ja hänen vittunsa on niin ihana, etten osaa kertoakaan.
Minäkin odotan kummentteja mielelläni.