Ennustakaa, montako kiskan jäätelöpalloa syötte ensi kesänä?
Kommentit (62)
2 pehmistä ja 2 pallojäätelöreissua
Viime kesänä söin 1-2, varmaan sama nyt. Jos se maksaisi vaikka puolet vähemmän, niin kävisin varmaan muutaman kerran viikossa.
En yhtään. Kaupasta saa kaksi litran pakettia yhden tötteröpallon hinnalla. Liian kalliita ovat jäätelön suursyömärille.
Nollaa veikkaan, on varmaan pari vuosikymmentä kun olen jätskikiskalla käynyt niin tuskin tänäkään vuonna tulee käytyä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi. Liian kalliita, varsinkin jos pitää kolmelle lapselle olla ostamassa jäätelöä myös.
20 euroa jäätelökiskaan menisi helposti. Se on aivan liikaa.
En usko että 20e riittäisi edes, noin 30e on veikkaukseni.
0 Suomessa
Saksassa paikan päällä tehty "italialainen" 1,5€ pallo. Suomen kasvirasva"jäätelöä" en kaipaa vitosella pallo.
Tykkään käydä jäätelökiskalla, koska ne työllistää nuoria. Muutenkin linjojen puolesta fiksumpaa syödä 1 pallo kioskilla, kun 2 litraa jädeä kotisohvalla.
Suosittelen: Helsingin jäätelötehdas: Appelsiini, Kookos, Sitruuna, Marachino, Suklaa
0 ei ole rahaa. t. yh, meri-rastila
Ei varmaan enempää kuin kerran viikossa, 12. Jos on kylmää ja sateista niin vähemmän.
Yhden söin jo huhtikuun alussa.
Nolla. Eikä johdu rahasta. Inhoan vaan syödä seisaaltaan tai jollain kiikkerällä pikkujakkaralla istuen. Lokitkin yrittää viedä jäätelöt.
Nuorena olin kesätöissä jäätelökioskilla. Se oli kamalampaa kuin siivoaminen. Koppi on kuin sauna kesäkuumalla, kun pakastimet hurisee täysillä. Vessaan et pääse etkä syömään, jollei joku tule päästämään. Yhden kesän olin yksin töissä, niin siinä oli kestämistä. Sadepäiviltä ei tullut palkkaa. Anteeksi avautuminen.
Nolla kuten aiempinakin kesinä. Yksinään on tyhmä mennä jätskillekään ja maksaa siitä sikahinta verrattuna siihen, että ottaa samaa rommirusinaa omasta pakastimesta kulhoon ja menee partsille syömään.
Jonkun tuutin / puikon voi ehkä ostaa kaupasta ja mennä syömään sen vaikka johonkin puistoon jos haluaa spesiaalimpaa.
Tuosta kalleudesta; kai teillä jotain kesä budjetointia on?
0-1. Viime kesänä söin yhden. Ovat ryöstöhinnoissa nykyään, eikä omalla paikkakunnalla ole mitään pienen jäätelötehtaan kioskia, josta saisi jotain kivoja, erilaisia makuja. Ei kiinnosta maksaa viittä euroa yhdestä kauhallisesta samaa jäätelöä, mitä saa marketista samalla rahalla kaksi tiiliskiveä.